Komunikaty PR

Rusza festiwal Great September – odwiedź scenę Rossmann w Manufakturze!

2024-09-12  |  13:00
Biuro prasowe

Trzecia edycja wrześniowego Great September rusza już w najbliższy weekend. Od 12 do 14 września Łódź zamieni się w stolicę najlepszej polskiej muzyki. Jedna z festiwalowych scen znajdzie się w Manufakturze!

Great September to festiwal muzyczny, który na dobre wpisał się w krajobraz wrześniowych imprez w Łodzi. Wydarzenie jest okazją nie tylko do posłuchania różnorodnej muzyki, ale także do inspirujących rozmów i spotkań z twórcami czy producentami z branży. To pewnego rodzaju most pomiędzy letnimi, plenerowymi koncertami z dużą publiką, a intymnymi imprezami w wyjątkowych przestrzeniach łódzkich klubów i klubokawiarni. Poza główną sceną festiwalową, zlokalizowaną na Pasażu Schillera, będą też inne, bardziej kameralne lokalizacje na terenie miasta.

Scena w Manufakturze powstanie za sprawą sponsora festiwalu, sieci drogerii Rossmann. Będzie ją można znaleźć w… drogerii marki! Kameralne koncerty odbywać się tam będą od czwartku do soboty.

W czwartek o godzinie 14 zagra Neal, czyli projekt za którym stoi Rafał Klimczak. Ciepłe brzmienia jego akustycznej gitary podbiją niejedno serce! O 15.30 rozpocznie się koncert Lia Sky, pochodząca z Łodzi songwriterka. Na pierwszej edycji GS zachwyciła niezwykłą wrażliwością – sprawdźcie, czym zaskoczy tym razem.

W piątek o 14 zagra Nat Cichocka, w której muzyce znajdziecie nawiązania do r’n’b, house’u czy popu, a o 15.30 duet Chłodno, który zabierze słuchaczy w podróż przez historie dotykające każdego z nas. Ostatni festiwalowy dzień, czyli sobota, to czas koncertów .USMI oraz Peter J. Birch. Pierwszy z nich to przedstawiciel Generacji Z, który wyśpiewuje hymny o młodzieńczym buncie i reakcji na niespodziewane zmiany. Z kolei Peter od ponad dekady czaruje autorską wizją folku i country.

Wstęp na koncerty w Manufakturze jest bezpłatny.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu Biuro prasowe
2025-02-21 | 16:30

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

Choć istnieją już ponad dwadzieścia lat, postanowili uczcić inny jubileusz. W dziesięciolecie powstania największego hitu, czyli utworu „Kamień z napisem love”, ruszają
Muzyka BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...
2024-12-17 | 17:17

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę... Posłuchaj ich wersji „Rock 'N' Roll Star”! „Rock 'N' Roll Star” to trzeci singiel duetu BNDK, będący
Muzyka Święta cały rok - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
2024-12-09 | 11:00

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą

Na płycie pojawił się niesamowity gość - Czadoman! Artysta jest niezwykle popularny w świecie muzyki rozrywkowej, zwycięzca 13-tej edycji programu Twoja Twarz Brzmi Znajomo. Razem z Ciocią

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.