Słowacka wokalistka Karin Ann znowu szokuje
Okrzyknięta Odkryciem Roku 2021 w Czechach i na Słowacji, odważna, buntownicza, nie boi się przesuwać granic i eksperymentować – Karin Ann powraca z nowym, bezkompromisowym singlem „looking at porn” (pisownia zastępcza: „looking at ****”.
Dorastała w konserwatywnym kraju. Jej piosenki, to przede wszystkim mocne, głębokie teksty, będące odpowiedzią na otaczającą rzeczywistość. Zdrowie psychiczne, seksizm, rasizm, nienawiść, poglądy, religia – to tematy, z którymi mierzymy się na co dzień. W najnowszym utworze postanowiła rozprawić się z hejtem. Piosenka „looking at ****” jest, jak mówi sama wokalistka – „rodzajem zabawnej, sarkastycznej wiadomości napisanej do ludzi, którzy okazywali jej nienawiść”.
Najnowszy singiel, który właśnie ma swoją światową premierę, powstał z niezwykle cenionym w branży muzycznej producentem Mattem Schwartzem. Teledysk wyreżyserował Simone Peluso znany ze współpracy z Måneskin i Fedezem (mężem Chiary Ferragni). Od dziś „looking at ****” posłuchać będzie można na Spotify i Tidal, kanałach społecznościowych Karin Ann oraz w rozgłośniach radiowych.

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.