Komunikaty PR

SOUND'N'GRACE ZE ŚWIATOWYMI TWÓRCAMI

2020-05-19  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt

Andrzej Bromski
Bromo

ul. Płowiecka 4/189
00-585 Warszawa
materialy.prasowedszkodowania|gmail.com| |materialy.prasowedszkodowania|gmail.com
510 139 576
www.bromo.pl

Polski chór Sound’n’Grace prezentuje najnowszy singiel, za którym stoją największe nazwiska branży muzycznej; od Bruno Marsa po Jeeve’a Ducornet.

Najnowszy singiel Sound’n’Grace nosi tytuł „Cut Through” i powstał we współpracy zespołu z amerykańskim wokalistą i kompozytorem Josefem Hedingerem, którego kilka innych kompozycji znajdzie się także na płycie, obecnie przygotowywanej przez zespół.

„Cut Through” to pierwsza w historii zespołu współpraca międzynarodowa. Nad piosenką pracowały topowe nazwiska świata muzycznego. Z Josefem Hedingerem przy utworze współpracowali 10-krotni zdobywcy nagród Grammy: Bruno Mars (jedna z największych gwiazd współczesnego popu) i Philip Lawrence. Współproducentem odpowiadającym za mix utworu jest Jeeve Ducornet (producent m.in. Britney Spears, Tupaca czy Carlosa Santany).

Materiał został nagrany w legendarnym hollywoodzkim studiu Record Plant, w którym powstawały płyty m.in. Justina Biebera, Ariany Grande, Katy Perry, Seleny Gomez, Maroon 5, Kendrika Lamara czy Nicki Minaj.

„Cut Through” to poruszająca ballada, w której charyzmatyczny wokal Josefa i gospelowe brzmienia Sound’n’Grace dodają niezwykłej, muzycznej siły. Sound’n’Grace otwiera się na nowe perspektywy i możliwości, a propozycja kooperacji z plejadą nazwisk o tak wybitnym dorobku artystycznym jest wymarzonym startem w nowy rozdział kariery zespołu, a finałem będzie nowy krążek, który pojawi się jeszcze w tym roku. 

 

Szczególny klip do singla powstawał podczas pandemii. Za jego realizację odpowiada jedna z czołowych holenderskich agencji.

 

"CUT THROUGH"

Music by: Joseph Hedinger

Executive Producers: Bruno Mars, Philip Lawrence 

Lyrics by: Joseph Hedinger

Produced by: Joseph Hedinger

Mixed By: Jeeve Ducornet

 

YOUTUBE: https://www.youtube.com/watch?v=PeybU7vYh70

 

FB: https://www.facebook.com/soundngrace/

IG: https://www.instagram.com/soundngrace/

***

Sound'n'Grace: Polski chór, który jako jedyny w Europie, a może i na świecie, przedostał się do tzw. mainstreamu. Nominowani do MTV MUSIC Awards w kategorii Najlepszy Polski Artysta, laureaci Najlepszego Debiutu Eska Music Awards. Ich utwory, m.in. Dach, Możesz Wszystko, 100 czy Idealnie, tygodniami utrzymywały się na listach przebojów w całym kraju, zbierając także statuetki np. Radiowy Przebój Roku SuperHit Festiwalu w Sopocie. Są częstymi gośćmi wielu programów muzycznych, koncertów telewizyjnych, największych polskich festiwali. Mają na koncie współpracę sceniczną lub fonograficzną m.in. z Marylą Rodowicz, Beatą Kozidrak, Zbigniewem Wodeckim, Ryszardem Rynkowskim, Krzysztofem Cugowskim, Krystyną Prońko, Sylwią Grzeszczak, Margaret, Kamilem Bednarkiem, Mrozem czy Afromental.

 

Josef Hedinger: Amerykański, kompozytor, producent i wokalista. Kojarzony przez polską publiczność jako wykonawca piosenek "About Being Alone" (1-wsze miejsce na listach Radia Zet czy Radia Eska) czy "One Wish Us". Swój debiutancki album wydał w Polsce i Indonezji z Warner Music Group. W Polsce występował na Sopot Festival czy Eska Music Awards, w Los Angeles grał w legendarnych salach koncertowych i klubach m.in.  The House of Blues, The Viper Room, The Troubadour, The Key Club, The Temple Bar, The Pig n Whistle Club, Four Leaf, Room 5,  Cordiale Club. Obecnie producent, kompozytor i autor tekstów współpracujący z firmami publishingowymi w USA i Holandii, które dostarczają utwory na wiele rynków muzycznych głównie w Europie. Współpracował z wieloma producentami i wykonawcami m.in. z Robem Knoxem, Philipem Lawrencem, Bruno Marsem, Hirshem Gardnerem, Lennie'm Petzem, Hind Larousi, Jeev'em i wieloma innymi.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Bromo
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu Biuro prasowe
2025-02-21 | 16:30

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

Choć istnieją już ponad dwadzieścia lat, postanowili uczcić inny jubileusz. W dziesięciolecie powstania największego hitu, czyli utworu „Kamień z napisem love”, ruszają
Muzyka BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...
2024-12-17 | 17:17

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę... Posłuchaj ich wersji „Rock 'N' Roll Star”! „Rock 'N' Roll Star” to trzeci singiel duetu BNDK, będący
Muzyka Święta cały rok - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
2024-12-09 | 11:00

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą

Na płycie pojawił się niesamowity gość - Czadoman! Artysta jest niezwykle popularny w świecie muzyki rozrywkowej, zwycięzca 13-tej edycji programu Twoja Twarz Brzmi Znajomo. Razem z Ciocią

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć

Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.

Konsument

Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.

Gwiazdy

Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.