Komunikaty PR

Spektakularny sukces akcji pomocowej dla artystów #ZostanZMuzyka

2020-07-16  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania pdf ( 0.43 MB )

Z końcem czerwca 2020 zakończyła się trzy miesięczna akcja charytatywna, której celem była pomoc twórcom, którzy bez pandemię COVID-19 znaleźli się w trudnej sytuacji życiowej. Akcja „Zostań z Muzyką”, organizowana przez Polską Fundację Muzyczną, zakończyła się spektakularnym sukcesem - wydarzenia online wykonało 323 wykonawców, co dało aż 753 wydarzeń i aż 838 godzin koncertowania! Zebrane pieniądze zasiliły konta artystów, którzy mimo zakazu organizowania występów, mogli dzielić się z odbiorcami swoją pasją i dać namiastkę normalności w tym trudnym dla wszystkich okresie.

 

Zamysł akcji był prosty. Wydarzenia, które nie mogły odbyć się na scenie z udziałem publiczności, zostały przeniesione do sieci, a widzowie podczas nich mogli wpłacać dowolne kwoty do puszki artysty. Dzięki charytatywnemu wsparciu podczas kampanii udało się zebrać ponad 113 tysięcy złotych. Pieniądze w całości zostały przekazane na konta wykonawców, którzy nierzadko zostali bez pracy i wynagrodzenia.

„Jestem szczęśliwa i wzruszona, że akcja Zostań z Muzyką przyciągnęła tylu muzyków, piosenkarzy, aktorów czy tancerzy. Dzięki nim mogliśmy codziennie tworzyć i udostępniać niebanalne wydarzenia kulturalne, które przyciągnęły miliony użytkowników nie tylko w Polsce, ale na całym świecie – mówi Magda Turowska, koordynatorka akcji Zostań z Muzyką wiceprezeska Polskiej Fundacji Muzycznej – Cieszy nas to, że do akcji włączały się również osoby, które do tej pory rzadko chodziły na koncerty, bo nie miały na to czasu, albo możliwości. Mamy nadzieję, że zachęciliśmy ich na tyle do uczestnictwa w kulturze, że zostaną oni jej odbiorcami nawet po zakończeniu pandemii”.

Podczas trzech miesięcy na stronie Akcji www.ZostanzMuzyka.pl można było oglądać koncerty, rozmawiać z artystami, uczestniczyć w warsztatach, trenować fitness, słuchać bajek dla dzieci i dla dorosłych, a do śniadania pić codziennie Kawę z Cytryną. Zakończeniem akcji był koncert „Zostań z Muzyką – Festiwal w Sieci”, w którym udział wzięli Paweł Sieradzan, Paweł Szymański, Marek Andrzejewski, Michał Andrzejewski, Jadźka Kłapa, Paweł Bzim Zarecki, Maciek Szczyciński, Paweł Dobrowolski, Magda Turowska, Marek Matwiejczyk, Andrzej Perkman oraz Wojciech Winiarski. Koncert zrealizowany we współpracy z Ośrodkiem Kultury Góra Kalwaria, można oglądać na stronie:

 

https://www.facebook.com/zostanzmuzyka/videos/3615052725178030

 

O Polskiej Fundacji Muzycznej

Polska Fundacja Muzyczna jest organizacją pożytku publicznego, która od 17 lat prowadzi akcje pomocowe na rzecz konkretnych artystów, którzy z powodu chorób, bądź zdarzeń losowych znaleźli się w trudnej sytuacji życiowej.  Można przekazać 1% podatku na Fundusz Pomocowy PFM wpisując w PIT numer KRS: 0000179888, a także zorganizować zbiórkę na FB. 

http://pfm.waw.pl/1-podatku-dla-pfm/
https://www.facebook.com/fund/polskafundacjamuzyczna/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka Koncerty szantowe z widokiem na morze ale 130 metrów nad ziemią Biuro prasowe
2024-04-23 | 07:50

Koncerty szantowe z widokiem na morze ale 130 metrów nad ziemią

Link onedrive: https://1drv.ms/f/s!Ak6vnk2kpo84jM08ILE9K8FzSptHbw?e=q4nyIX Wetransfer: https://we.tl/t-YbQRDVClXF    Koncerty szantowe z widokiem na morze
Muzyka BRAK ZDJĘCIA
2024-04-19 | 12:00

White 2115 pierwszym polskim ambasadorem produktów audio marki Sony

White 2115 pierwszym polskim ambasadorem produktów audio marki Sony w nowej odsłonie kampanii „For The Music”   Sony Europe B.V. Oddział w Polsce oraz Sony Music Entertainment Poland ponownie łączą siły, tym
Muzyka Giełda winyli i kaset CD w Atrium Biała
2024-03-27 | 12:55

Giełda winyli i kaset CD w Atrium Biała

Czas odkurzyć swój gramofon i posłuchać dobrej muzyki! W dniach 5-6 kwietnia zapraszamy do Atrium Biała na giełdę winyli, prezentującą tysiące czarnych krążków z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Media

Wojciech „Łozo” Łozowski: Nazywam Małgosię Rozenek terminatorem. Ona jest niesamowicie ambitną i zdyscyplinowaną kobietą

Wokalista nie ukrywa, że z dużą przyjemnością stanął do rywalizacji z Małgorzatą Rozenek-Majdan w biathlonie. Szybko się jednak przekonał, że prezenterka nie będzie łatwym przeciwnikiem i trzeba nie lada wysiłku, by jej dorównać. A i sama konkurencja przysporzyła mu niemało problemów.

Finanse

Zwolnienia lekarskie w prywatnej opiece medycznej są ponad dwa razy krótsze niż w publicznej. Oszczędności dla gospodarki to ok. 25 mld zł

Stan zdrowia pracujących Polaków wpływa nie tylko na konkurencyjność firm i koszty ponoszone przez pracodawców, ale i na całą gospodarkę. Jednak zapewnienie dostępu do szybkiej i efektywnej opieki zdrowotnej może te koszty znacząco zmniejszyć. Podczas gdy średnia długość zwolnienia lekarskiego w publicznym systemie ochrony zdrowia wynosi 10 dni, w przypadku opieki prywatnej to już tylko 4,5 dnia – wynika z badania Medicover. Kilkukrotnie niższe są też koszty generowane przez poszczególne jednostki chorobowe, co pokazuje wyraźną przewagę prywatnej opieki. Zapewnienie dostępu do niej może ograniczyć ponoszone przez pracodawców koszty związane z prezenteizmem i absencjami chorobowymi w wysokości nawet 1,5 tys. zł na pracownika.