Spektakularny sukces akcji pomocowej dla artystów #ZostanZMuzyka
Z końcem czerwca 2020 zakończyła się trzy miesięczna akcja charytatywna, której celem była pomoc twórcom, którzy bez pandemię COVID-19 znaleźli się w trudnej sytuacji życiowej. Akcja „Zostań z Muzyką”, organizowana przez Polską Fundację Muzyczną, zakończyła się spektakularnym sukcesem - wydarzenia online wykonało 323 wykonawców, co dało aż 753 wydarzeń i aż 838 godzin koncertowania! Zebrane pieniądze zasiliły konta artystów, którzy mimo zakazu organizowania występów, mogli dzielić się z odbiorcami swoją pasją i dać namiastkę normalności w tym trudnym dla wszystkich okresie.
Zamysł akcji był prosty. Wydarzenia, które nie mogły odbyć się na scenie z udziałem publiczności, zostały przeniesione do sieci, a widzowie podczas nich mogli wpłacać dowolne kwoty do puszki artysty. Dzięki charytatywnemu wsparciu podczas kampanii udało się zebrać ponad 113 tysięcy złotych. Pieniądze w całości zostały przekazane na konta wykonawców, którzy nierzadko zostali bez pracy i wynagrodzenia.
„Jestem szczęśliwa i wzruszona, że akcja Zostań z Muzyką przyciągnęła tylu muzyków, piosenkarzy, aktorów czy tancerzy. Dzięki nim mogliśmy codziennie tworzyć i udostępniać niebanalne wydarzenia kulturalne, które przyciągnęły miliony użytkowników nie tylko w Polsce, ale na całym świecie – mówi Magda Turowska, koordynatorka akcji Zostań z Muzyką wiceprezeska Polskiej Fundacji Muzycznej – Cieszy nas to, że do akcji włączały się również osoby, które do tej pory rzadko chodziły na koncerty, bo nie miały na to czasu, albo możliwości. Mamy nadzieję, że zachęciliśmy ich na tyle do uczestnictwa w kulturze, że zostaną oni jej odbiorcami nawet po zakończeniu pandemii”.
Podczas trzech miesięcy na stronie Akcji www.ZostanzMuzyka.pl można było oglądać koncerty, rozmawiać z artystami, uczestniczyć w warsztatach, trenować fitness, słuchać bajek dla dzieci i dla dorosłych, a do śniadania pić codziennie Kawę z Cytryną. Zakończeniem akcji był koncert „Zostań z Muzyką – Festiwal w Sieci”, w którym udział wzięli Paweł Sieradzan, Paweł Szymański, Marek Andrzejewski, Michał Andrzejewski, Jadźka Kłapa, Paweł Bzim Zarecki, Maciek Szczyciński, Paweł Dobrowolski, Magda Turowska, Marek Matwiejczyk, Andrzej Perkman oraz Wojciech Winiarski. Koncert zrealizowany we współpracy z Ośrodkiem Kultury Góra Kalwaria, można oglądać na stronie:
https://www.facebook.com/zostanzmuzyka/videos/3615052725178030
O Polskiej Fundacji Muzycznej
Polska Fundacja Muzyczna jest organizacją pożytku publicznego, która od 17 lat prowadzi akcje pomocowe na rzecz konkretnych artystów, którzy z powodu chorób, bądź zdarzeń losowych znaleźli się w trudnej sytuacji życiowej. Można przekazać 1% podatku na Fundusz Pomocowy PFM wpisując w PIT numer KRS: 0000179888, a także zorganizować zbiórkę na FB.
http://pfm.waw.pl/1-podatku-dla-pfm/
https://www.facebook.com/fund/polskafundacjamuzyczna/

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.