Spotify prezentuje playlistę Hity Lata 2020
To lato będzie inne niż zwykle, ale jedno jest pewne: muzyka nadal będzie nam towarzyszyć w te nierzadko upalne dni! Sprawdź już teraz, przygotowane przez Spotify zestawienie utworów, które mają szansę stać się przebojami tegorocznych wakacji!
Na liście utworów, które mają potencjał, by znaleźć się na naszych letnich playlistach znajdują się zarówno polskie jak i zagraniczne piosenki. Aktualnie, największe szanse na miano hitu lata posiadają takie utwory „BUBBLETEA” autorstwa Quebonafide i Darii Zawiałow, „Melodia” Sanah czy „Kings & Queens” Avy Max, które już teraz cieszą się ogromną popularnością wśród słuchaczy i zajmują topowe miejsce w zestawieniu Top Hits Polska.
Na liście odtwarzania znalazły się również viralowe hity ostatnich tygodni - Jawsh 685 i Jason Derulo z utworem „Savage Love (Laxed - Siren Beat)” oraz „ily (i love you baby)” Surf Mesa i Emilee.
Czołówka listy Spotify Wrapped - podsumowania roku 2019 - wyraźnie pokazała, że Polacy chętnie słuchają rodzimych raperów. Nie dziwi więc, że na playliście hitów lata 2020 znaleźli się także Quebonafide, SB Maffija, White 2115, Żabson, Beteo, BENITO TUZZA, Sobel czy CatchUp.
Poniżej pełna lista utworów, których już teraz możesz słuchać na playliście Hity Lata 2020.
- Quebonafide, Daria Zawiałow - BUBBLETEA
- Sanah - Melodia
- Ava Max - Kings & Queens
- Jawsh 685, Jason Derulo - Savage Love (Laxed - Siren Beat)
- SB Maffija - A nie pamiętasz jak?
- Surf Mesa, Emilee - ily (i love you baby)
- Viki Gabor - Getaway
- Dua Lipa - Break Your Heart
- White 2115 - Morgan
- Harry Styles - Watermelon Sugar
- The Weeknd - In Your Eyes
- Żabson, Beteo, BENITO TUZZA - HOOD ANGEL
- Lady Gaga, Ariana Grande - Rain On Me
- Black Eyed Peas, Ozuna - MAMACITA
- Sobel - Impreza
- VIZE, Tom Gregory - Never Let Me Down
- Natalia Szroeder - Pestki
- SAINt JHN, Imanbek - Roses (Imanbek Remix)
- CatchUp - Danse Macabre
- Tiesto - BLUE
Muzyczne wspomnienia wakacji
Spotify prezentuje Letnie muzyczne wspomnienia - dedykowaną playlistę z utworami, których słuchaliśmy w trakcie minionych wakacji. Funkcja jest dostępna dla wszystkich użytkowników platformy, którzy korzystali ze Spotify w 2019 lub wcześniej.

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Gwiazdy
Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.