Komunikaty PR

Spotify uruchamia funkcję Blend z Dawidem Podsiadło

2023-07-13  |  14:40
Biuro prasowe

Od 12 lipca, przy okazji 10-lecia działalności artystycznej Dawida Podsiadło, użytkownicy Spotify mogą zobaczyć na ile zbliżone są ich własne preferencje muzyczne do gustu jednego z najpopularniejszych artystów w kraju. 

Spotify Blend to doświadczenie muzyczne, które możemy dzielić w grupie do dziesięciu osób, razem z przyjaciółmi, rodziną, a nawet wybranymi artystami. Poprzez tę funkcję, Spotify łączy gusta różnych osób, pozwala im sprawdzić poziom zgodności pod kątem muzyki i tworzy wspólną playlistę z ulubionymi utworami każdego z członków grupy.

W trakcie 10-letniej kariery, Dawid Podsiadło pobił wiele rekordów na Spotify w Polsce. W 2013 roku, kiedy to Spotify pojawiło się w Polsce, Dawid został pierwszym polskim artystą, który osiągnął pułap 500 tysięcy odtworzeń miesięcznie. Jest obecnie jednym z najchętniej streamowanych artystów w kraju, który jako pierwszy w 2022 roku przekroczył próg 3 milionów miesięcznych słuchaczy na Spotify w Polsce. 

W 2022 roku Spotify współpracował z twórcą przy premierze jego albumu “Lata Dwudzieste.Enhanced Album”, a sama płyta zajęła 4 miejsce w globalnym zestawieniu Spotify, Top Album Global Debut Chart, za okres 21-23 października 2022.

Sprawdź, na ile Twój gust muzyczny  pokrywa się z gustem artysty i podziel się otrzymanym wynikiem z przyjaciółmi. Szczegóły jak stworzyć Blend z Dawidem Podsiadło znajdziesz na instagramie Spotify Poland @spotifypoland 

Po więcej informacji zapraszamy do kontaktu: press-pl@spotify.com 

O Spotify:

Spotify na zawsze zmienił sposób słuchania muzyki, od chwili startu w 2008 roku. Obecnie jest najpopularniejszym na świecie serwisem subskrypcji strumieniowego przesyłania muzyki, który dociera miesięcznie do ponad 515 milionów użytkowników, w tym 210 milionów korzystających z subskrypcji, na ponad 180 rynkach. Umożliwia odkrywanie, zarządzanie i udostępnienie za darmo ponad 100 milionów utworów, w tym ponad 5 milionów tytułów podcastów za darmo. Dzięki Spotify Premium użytkownicy mają również dostęp do dodatkowych funkcji – ulepszonej jakości dźwięku oraz możliwości słuchania utworów i podcastów w trybie offline i bez reklam.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu Biuro prasowe
2025-02-21 | 16:30

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

Choć istnieją już ponad dwadzieścia lat, postanowili uczcić inny jubileusz. W dziesięciolecie powstania największego hitu, czyli utworu „Kamień z napisem love”, ruszają
Muzyka BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...
2024-12-17 | 17:17

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę... Posłuchaj ich wersji „Rock 'N' Roll Star”! „Rock 'N' Roll Star” to trzeci singiel duetu BNDK, będący
Muzyka Święta cały rok - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
2024-12-09 | 11:00

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą

Na płycie pojawił się niesamowity gość - Czadoman! Artysta jest niezwykle popularny w świecie muzyki rozrywkowej, zwycięzca 13-tej edycji programu Twoja Twarz Brzmi Znajomo. Razem z Ciocią

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Konsumenci doceniają działania firm na rzecz środowiska i społeczeństwa. Dla przedsiębiorstw to szansa na rozwój

Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem strategii biznesowych firm. Podmioty wdrażające długofalową strategię ESG mogą liczyć na korzyści finansowe, większe zainteresowanie inwestorów oraz poprawę klimatu i społecznej akceptacji. Spółki i przedsiębiorcy, którzy realizują inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi otrzymali Diamenty Zrównoważonej Gospodarki podczas konferencji Sustainable Economy Summit.

Edukacja

Poziom kompetencji cyfrowych Polaków na bardzo niskim poziomie. Spowalnia to cyfryzację gospodarki i firm

Na tle mieszkańców innych państw UE poziom kompetencji cyfrowych Polaków utrzymuje się na bardzo niskim poziomie – wynika z ostatnich danych Eurostat. Niecała połowa deklaruje posiadanie przynajmniej podstawowych umiejętności cyfrowych, a 20 proc. – więcej niż podstawowe. Staje to na drodze do cyfryzacji gospodarki i zwiększenia produktywności przedsiębiorstw.