Spotkania z cyklu #premieraonline z Sitkiem i obsadą musicalu „Piloci"
W środę 23 września z okazji premiery musicalu „Piloci” na DVD i Blu-ray z internautami porozmawiają odtwórcy głównych ról – Zofia Nowakowska i Jan Traczyk – oraz autor libretta Wojciech Kępczyński. Kolejnego dnia, w czwartek 24 września, o premierowym krążku „Nowy Vibe” opowie Sitek.
Interaktywne transmisje odbywają się na stronie Facebook.com/empikcom. W trakcie wydarzeń możliwe jest zadawanie pytań w komentarzach pod streamingiem. Wszystkie spotkania tłumaczone są na język migowy.
Współtwórca i obsada musicalu „Piloci” – środa, 23 września, godz. 18:30
Premiera musicalu „Piloci” autorstwa Wojciecha Kępczyńskiego (libretto), Michała Wojnarowskiego (teksty piosenek) oraz Jakuba Lubowicza i Dawida Lubowicza (muzyka) odbyła się w Teatrze Muzycznym ROMA 7 października 2017 roku. Produkcja została doskonale przyjęta przez publiczność i krytykę. W ciągu dwóch sezonów odbyło się w sumie 427 spektakli, które łącznie obejrzało ponad 427 000 widzów. W 2017 roku musical został nominowany do Bestsellerów Empiku w kategorii „Wydarzenie Roku”.
Okazję do spotkania z twórcami i obsadą „Pilotów” stanowi premiera musicalu na DVD i Blu-ray. Rozmowę z Wojciechem Kępczyńskim, Zofią Nowakowską i Janem Traczykiem poprowadzi Justyna Dżbik-Kluge.
„Piloci” to pasjonująca opowieść o wielkiej miłości Niny, aktorki i piosenkarki, wschodzącej gwiazdy kabaretów Warszawy lat trzydziestych XX wieku i Jana, polskiego pilota wojskowego. Tłem ich uczucia staje się II wojna światowa i Bitwa o Anglię, w której biorą udział polscy lotnicy. Dziejowa zawierucha zmusza bohaterów do dokonywania trudnych wyborów.
Na spotkanie zapraszają również Teatr Muzyczny ROMA oraz Going.
Sitek – czwartek, 24 września, godz. 18:00
Po blisko czterech latach od platynowego debiutu „Wielkie Sny” Sitek wraca z długo wyczekiwanym materiałem. „Nowy Vibe” (Sony Music Enterteinment) to czternaście premierowych utworów, w których autor urządza swoim fanom liryczno-muzyczny roller coaster. O najnowszym krążku raper opowie podczas spotkania online, które poprowadzi Filip Antonowicz.
Tytuł materiału nie jest przypadkowy, pokazuje progres Sitka na wszystkich artystycznych polach. „Nowy Vibe” to dojrzałość, to otwarcie się na nową muzykę, to odwaga, która pcha do zmian. Na nowym albumie każdy znajdzie coś dla siebie – materiał obfituje w potężne bangery jak „Snajper” czy „Idę jak”, które przeplatają się życiowymi i osobistymi wersami np. w otwierającym utworze „Syzyf”, „Stres” czy „Czuję się całkiem”.
Na albumie obok Sitka występują gościnnie takie postacie jak Gedz, Sarius, Kasta, JNR oraz YP, a za produkcję utworów odpowiadają Kubi Producent, SoSpecial, Miyo, Got Barss, Loaa, Johnny Beats, CatchUp i Olek.
Na spotkanie zapraszają również Sony Music Enterteinment oraz Going.

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Gwiazdy
Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.