Spotkania z cyklu #premieraonline z Sitkiem i obsadą musicalu „Piloci"
W środę 23 września z okazji premiery musicalu „Piloci” na DVD i Blu-ray z internautami porozmawiają odtwórcy głównych ról – Zofia Nowakowska i Jan Traczyk – oraz autor libretta Wojciech Kępczyński. Kolejnego dnia, w czwartek 24 września, o premierowym krążku „Nowy Vibe” opowie Sitek.
Interaktywne transmisje odbywają się na stronie Facebook.com/empikcom. W trakcie wydarzeń możliwe jest zadawanie pytań w komentarzach pod streamingiem. Wszystkie spotkania tłumaczone są na język migowy.
Współtwórca i obsada musicalu „Piloci” – środa, 23 września, godz. 18:30
Premiera musicalu „Piloci” autorstwa Wojciecha Kępczyńskiego (libretto), Michała Wojnarowskiego (teksty piosenek) oraz Jakuba Lubowicza i Dawida Lubowicza (muzyka) odbyła się w Teatrze Muzycznym ROMA 7 października 2017 roku. Produkcja została doskonale przyjęta przez publiczność i krytykę. W ciągu dwóch sezonów odbyło się w sumie 427 spektakli, które łącznie obejrzało ponad 427 000 widzów. W 2017 roku musical został nominowany do Bestsellerów Empiku w kategorii „Wydarzenie Roku”.
Okazję do spotkania z twórcami i obsadą „Pilotów” stanowi premiera musicalu na DVD i Blu-ray. Rozmowę z Wojciechem Kępczyńskim, Zofią Nowakowską i Janem Traczykiem poprowadzi Justyna Dżbik-Kluge.
„Piloci” to pasjonująca opowieść o wielkiej miłości Niny, aktorki i piosenkarki, wschodzącej gwiazdy kabaretów Warszawy lat trzydziestych XX wieku i Jana, polskiego pilota wojskowego. Tłem ich uczucia staje się II wojna światowa i Bitwa o Anglię, w której biorą udział polscy lotnicy. Dziejowa zawierucha zmusza bohaterów do dokonywania trudnych wyborów.
Na spotkanie zapraszają również Teatr Muzyczny ROMA oraz Going.
Sitek – czwartek, 24 września, godz. 18:00
Po blisko czterech latach od platynowego debiutu „Wielkie Sny” Sitek wraca z długo wyczekiwanym materiałem. „Nowy Vibe” (Sony Music Enterteinment) to czternaście premierowych utworów, w których autor urządza swoim fanom liryczno-muzyczny roller coaster. O najnowszym krążku raper opowie podczas spotkania online, które poprowadzi Filip Antonowicz.
Tytuł materiału nie jest przypadkowy, pokazuje progres Sitka na wszystkich artystycznych polach. „Nowy Vibe” to dojrzałość, to otwarcie się na nową muzykę, to odwaga, która pcha do zmian. Na nowym albumie każdy znajdzie coś dla siebie – materiał obfituje w potężne bangery jak „Snajper” czy „Idę jak”, które przeplatają się życiowymi i osobistymi wersami np. w otwierającym utworze „Syzyf”, „Stres” czy „Czuję się całkiem”.
Na albumie obok Sitka występują gościnnie takie postacie jak Gedz, Sarius, Kasta, JNR oraz YP, a za produkcję utworów odpowiadają Kubi Producent, SoSpecial, Miyo, Got Barss, Loaa, Johnny Beats, CatchUp i Olek.
Na spotkanie zapraszają również Sony Music Enterteinment oraz Going.

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.