Komunikaty PR

Spotkanie autorskie online z Anną Wyszkoni

2021-10-23  |  08:00
Biuro prasowe

Z okazji premiery albumu „Nieznośna Lekkość Hitu” odbędzie się spotkanie online z Anną Wyszkoni. Artystka opowie o swojej bogatej, 25-letniej karierze muzycznej i ujawni kulisy pracy nad najnowszym wydawnictwem. Rozmowę poprowadzi Justyna Dżbik-Kluge.

„Nieznośna Lekkość Hitu” stanowi podsumowanie ćwierćwiecza muzycznej działalności piosenkarki. To sentymentalna podróż, pełna wrażliwości, pasji, miłości i spełnienia, ale także gorzkich doświadczeń życiowych i słabości, które zdarzają się każdemu.

– 25 lat minęło… nie mogę powiedzieć, że jak jeden dzień, na pewno nie. Był to czas piękny, kolorowy, ale też ciężki i ponury. Bilans jest jednak dodatni i to jest najważniejsze. W tym czasie wydarzyło się w moim życiu tak wiele, że mogłabym napisać książkę. Ale póki co, wolę te moje wspomnienia podsumować muzycznie, bo w tym czuję się najlepiej. Poza tym staram się żyć teraźniejszością i przyszłością. Bo wierzę, że przede mną jeszcze dużo dobrych i ważnych wyzwań. Cały czas tworzę nową muzykę i piszę nowe teksty. Lubię zmiany, co słychać w najnowszej piosence „Skrable”. Jest ona dla mnie pomostem pomiędzy tym, co było, a tym, co nadchodzi. Bo na nową, premierową płytę nie każę moim słuchaczom czekać zbyt długo… – mówi Wyszkoni o swoim jubileuszowym albumie.

Album „Nieznośna Lekkość Hitu” ma formę wydania dwupłytowego, na którym usłyszeć można zarówno najbardziej znane i popularne piosenki artystki, jak i premierowe utwory, w tym nową wersję kultowej „Agnieszki”, nagraną w duecie z popularnym polskim raperem Januszem Walczukiem. Na płycie pojawi się również kilka duetów z innymi artystami z dotychczasowego dorobku Ani oraz piosenki, które z różnych powodów są ważne dla wokalistki i fanów, śledzących jej muzyczną drogę już od 25 lat.

Na spotkanie z Anną Wyszkoni zaprasza Empik wspólnie z Universal Music Group oraz Going.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka „we’re friends, right?” – Karin Ann prezentuje nowy singiel i teledysk Biuro prasowe
2021-11-26 | 15:00

„we’re friends, right?” – Karin Ann prezentuje nowy singiel i teledysk

Należy do pokolenia Z, ale nie chce być niewolniczką tego określenia. Lubi łamać stereotypy, nie poddaje się konformizmowi. W swoich piosenkach śpiewa o rzeczach, przez które sama
Muzyka Uczestnicy Konkursu Chopinowskiego wystąpią w biurowcach Globalworth
2021-11-24 | 10:40

Uczestnicy Konkursu Chopinowskiego wystąpią w biurowcach Globalworth

Biurowce Globalworth – największego inwestora i zarządcy biurowego w Polsce – wypełni muzyka najwyższych lotów. W lobby wybranych budynków będzie można wysłuchać
Muzyka Giełda Winyli, Kompaktów i Kaset w Atrium Mosty
2021-11-22 | 11:39

Giełda Winyli, Kompaktów i Kaset w Atrium Mosty

Tysiące czarnych krążków z najrozmaitszymi gatunkami muzycznymi w jednym miejscu! W najbliższy weekend w Atrium Mosty kolekcjonerzy i wystawcy płyt analogowych z całej Polski

Więcej ważnych informacji

Media

Krystyna Janda: Wczesne wykrycie raka piersi może uratować życie. Już nie wiem, jak to tłumaczyć, namawiać i udowadniać kobietom

Aktorka nie może pojąć, skąd taka niechęć Polek do badań. Jej zdaniem trzeba wszelkimi możliwymi sposobami docierać do pań z informacją, jak ważna jest profilaktyka i mammografia, dzięki którym można wykryć nowotwór już we wczesnym stadium, co daje większe szanse na wyleczenie. Kampania „Masz Wybór”, którą wspiera Krystyna Janda, ma też na celu edukację pacjentek, u których zdiagnozowano raka piersi, ich rodzin, a także tych kobiet, które nadal trudno przekonać do badań.  Chodzi o to, by uświadomić je, że mają do wyboru różne terapie w leczeniu nowotworu, a w trakcie kuracji i rekonwalescencji nie pozostaną bez opieki.

Media

Michał Kempa o Marcinie Prokopie: Musimy być trochę jednym ciałem. Marcin okazał się dobrym nauczycielem

Komik uważa, że dopiero live’y tak naprawdę weryfikują talent. Widzowie oglądają bowiem poczynania uczestników i mają pewność, że w tym momencie nic nie zostało podrasowane ani zmienione. Michał Kempa dopiero od tej edycji partneruje na scenie Marcinowi Prokopowi. Zastąpił Szymona Hołownię, który był związany z programem „Mam talent!” od samego początku.

Konsument

Budownictwo drewniane może zyskać na zmianach w prawie. Możliwy nawet trzykrotny wzrost liczby oddawanych domów z drewna

Możliwość budowania domów do 70 mkw. powierzchni bez konieczności uzyskania pozwolenia może pozytywnie wpłynąć na branżę budownictwa drewnianego. – Szacujemy, że rocznie liczba domów drewnianych oddawanych do użytku wzrośnie z 950 do 2,5 tys. – mówi Tomasz Szlązak, prezes spółki Polskie Domy Drewniane. Tym bardziej że średnia powierzchnia dziś stawianych domów, choć dziś wynosi trochę więcej niż 70 mkw., to jednak systematycznie spada. Budownictwo drewniane będzie zyskiwać na popularności także w obliczu spodziewanych regulacji na poziomie unijnym dotyczących redukcji śladu węglowego w branży.

Konsument

Polska firma opracowała robota do mieszania drinków. Planuje z nim ekspansję na największe europejskie miasta

Polski start-up opracował automatyczny bar, który zastąpi barmana w obsłudze klientów. Poley.me może rozładować kolejki w dyskotekach, barach czy na masowych koncertach. Innowacyjność polskiego autonomicznego baru polega na wykorzystaniu sztucznej inteligencji, która może sama zaproponować łączenie smaków dopasowane do gustów klienta. Wrocławski start-up w pierwszej kolejności chce podbić lokalny rynek oraz Warszawę, a potem planuje ekspansję na europejskie metropolie.