Spotkanie autorskie online z Adamem Nergalem Darskim (Me and That Man)

Zespół Me and That Man powraca z trzecim krążkiem „New Man, New Songs, Same Shit, vol. 2”. Z okazji premiery albumu studio Empiku odwiedzi frontman grupy Adam Nergal Darski, aby odpowiedzieć na pytania fanów. Rozmowę z muzykiem poprowadzi Agnieszka Szydłowska.
Po przebojowym i chwytliwym „New Man, New Songs, Same Shit, vol. 1”, Me And That Man prezentują zupełnie nowe oblicze. Otwierający ich nowy album utwór „Black Hearse Cadillac” to złowieszczy początek podróży przez mroczne dźwiękowe pejzaże. „Under The Spell” (z wokalem Mary Goore) przywołuje atmosferę spaghetti westernu. Utwory takie jak „Witches Don't Fall in Love” (Kristoffer Rygg/Ulver), mocno rockowy „Blues & Cocaine” (Michale Graves) i tajemniczy „Goodbye” (Alissa White-Gluz) ukazują różnorodność i nieprzewidywalność płyty. Na albumie nie zabrakło także bardziej uduchowionych kompozycji, takich jak blues-rockowa ballada „Angel of Light” z udziałem Myrkur.
Zespół Me and That Man powstał w 2016 roku z inicjatywy lidera Behemoth, Adama Nergala Darskiego. Muzyka grupy to połączenie rocka, mrocznego bluesa, folku i country. Lider formacji określił ją jako „budującą pomost pomiędzy dwoma światami: ekstremalną sceną, z której się wywodzi i zupełnie nowym obszarem, pełnym cieni i znaków zapytania”.
Na spotkanie zaprasza Empik wspólnie z Mystic Production oraz Going.

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.