Spotkanie autorskie online z Adamem Nergalem Darskim (Me and That Man)

Zespół Me and That Man powraca z trzecim krążkiem „New Man, New Songs, Same Shit, vol. 2”. Z okazji premiery albumu studio Empiku odwiedzi frontman grupy Adam Nergal Darski, aby odpowiedzieć na pytania fanów. Rozmowę z muzykiem poprowadzi Agnieszka Szydłowska.
Po przebojowym i chwytliwym „New Man, New Songs, Same Shit, vol. 1”, Me And That Man prezentują zupełnie nowe oblicze. Otwierający ich nowy album utwór „Black Hearse Cadillac” to złowieszczy początek podróży przez mroczne dźwiękowe pejzaże. „Under The Spell” (z wokalem Mary Goore) przywołuje atmosferę spaghetti westernu. Utwory takie jak „Witches Don't Fall in Love” (Kristoffer Rygg/Ulver), mocno rockowy „Blues & Cocaine” (Michale Graves) i tajemniczy „Goodbye” (Alissa White-Gluz) ukazują różnorodność i nieprzewidywalność płyty. Na albumie nie zabrakło także bardziej uduchowionych kompozycji, takich jak blues-rockowa ballada „Angel of Light” z udziałem Myrkur.
Zespół Me and That Man powstał w 2016 roku z inicjatywy lidera Behemoth, Adama Nergala Darskiego. Muzyka grupy to połączenie rocka, mrocznego bluesa, folku i country. Lider formacji określił ją jako „budującą pomost pomiędzy dwoma światami: ekstremalną sceną, z której się wywodzi i zupełnie nowym obszarem, pełnym cieni i znaków zapytania”.
Na spotkanie zaprasza Empik wspólnie z Mystic Production oraz Going.

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.