Komunikaty PR

Spotkanie autorskie online z Ewą Farną

2022-01-24  |  08:00
Biuro prasowe

Na dwa dni przed premierą najnowszego albumu „Umami” w studiu Empiku zagości Ewa Farna. Piosenkarka opowie o emocjach, które towarzyszyły jej w trakcie pracy nad szóstym polskojęzycznym krążkiem. Rozmowę z artystką poprowadzi Katarzyna Borowiecka.

- „Umami” to wielobarwna płyta bez naklejki, to ja w najbardziej nieuczesanej wersji, różnorodna. To komplet moich smaków – zapowiada Ewa Farna.

Przedsmakiem albumu były single, wskazujące, że cała płyta będzie zaskakującą mieszanką muzyczną. Ich teksty również świadczyły o tym, że premierowy krążek może okazać się jednym z najważniejszych w dorobku Ewy Farnej. Singiel „Ciało”, poruszał tematykę ciałopozytywności. Klip odbił się bardzo szerokim echem w mediach, na nowo prowokując dyskusję o samoakceptacji. „No Nie” był kolejnym statementem Ewy Farnej, dotykającym nie mniej ważnego zagadnienia – zdrowia psychicznego i sztuki odmawiania. Natomiast w utworze „Wersja 2.0”  artystka spotkała się ze sobą z okresu dzieciństwa. Singiel stanowił część obchodów 15-lecia na scenie.

- Dla każdego umami może być czymś innym - dla mnie stało się nim macierzyństwo, które wzbogaciło moje wcześniej też smaczne i szczęśliwe życie, jednak teraz to jeszcze jeden krok naprzód, następny poziom – komentuje artystka.

Przy nagrywaniu płyty Ewa Farna współpracowała z producentami, inżynierami dźwięku i kompozytorami z całej Europy, a także plejadą polskich gwiazd, m.in. z Mery Spolsky, Margaret, Kacezetem, Mikołajem Trybulcem, Sarsą oraz Magdą Wójcik. W utworze „Smutna piosenka” zaśpiewał także Krzysztof Zalewski.

Widzowie, którzy chcieliby zadać pytanie pisarzowi bądź go w oryginalny sposób pozdrowić, proszeni są o nagranie wypowiedzi w formie krótkiego video i przesłanie na adres premiera@empik.com. Wybrane materiały zostaną wyemitowane podczas spotkania, a ich autorzy otrzymają nagrody. Partnerem cyklu Premiera online jest mBank.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu Biuro prasowe
2025-02-21 | 16:30

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

Choć istnieją już ponad dwadzieścia lat, postanowili uczcić inny jubileusz. W dziesięciolecie powstania największego hitu, czyli utworu „Kamień z napisem love”, ruszają
Muzyka BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...
2024-12-17 | 17:17

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę... Posłuchaj ich wersji „Rock 'N' Roll Star”! „Rock 'N' Roll Star” to trzeci singiel duetu BNDK, będący
Muzyka Święta cały rok - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
2024-12-09 | 11:00

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą

Na płycie pojawił się niesamowity gość - Czadoman! Artysta jest niezwykle popularny w świecie muzyki rozrywkowej, zwycięzca 13-tej edycji programu Twoja Twarz Brzmi Znajomo. Razem z Ciocią

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.