Komunikaty PR

Spotkanie autorskie online z Ewą Farną

2022-01-24  |  08:00
Biuro prasowe

Na dwa dni przed premierą najnowszego albumu „Umami” w studiu Empiku zagości Ewa Farna. Piosenkarka opowie o emocjach, które towarzyszyły jej w trakcie pracy nad szóstym polskojęzycznym krążkiem. Rozmowę z artystką poprowadzi Katarzyna Borowiecka.

- „Umami” to wielobarwna płyta bez naklejki, to ja w najbardziej nieuczesanej wersji, różnorodna. To komplet moich smaków – zapowiada Ewa Farna.

Przedsmakiem albumu były single, wskazujące, że cała płyta będzie zaskakującą mieszanką muzyczną. Ich teksty również świadczyły o tym, że premierowy krążek może okazać się jednym z najważniejszych w dorobku Ewy Farnej. Singiel „Ciało”, poruszał tematykę ciałopozytywności. Klip odbił się bardzo szerokim echem w mediach, na nowo prowokując dyskusję o samoakceptacji. „No Nie” był kolejnym statementem Ewy Farnej, dotykającym nie mniej ważnego zagadnienia – zdrowia psychicznego i sztuki odmawiania. Natomiast w utworze „Wersja 2.0”  artystka spotkała się ze sobą z okresu dzieciństwa. Singiel stanowił część obchodów 15-lecia na scenie.

- Dla każdego umami może być czymś innym - dla mnie stało się nim macierzyństwo, które wzbogaciło moje wcześniej też smaczne i szczęśliwe życie, jednak teraz to jeszcze jeden krok naprzód, następny poziom – komentuje artystka.

Przy nagrywaniu płyty Ewa Farna współpracowała z producentami, inżynierami dźwięku i kompozytorami z całej Europy, a także plejadą polskich gwiazd, m.in. z Mery Spolsky, Margaret, Kacezetem, Mikołajem Trybulcem, Sarsą oraz Magdą Wójcik. W utworze „Smutna piosenka” zaśpiewał także Krzysztof Zalewski.

Widzowie, którzy chcieliby zadać pytanie pisarzowi bądź go w oryginalny sposób pozdrowić, proszeni są o nagranie wypowiedzi w formie krótkiego video i przesłanie na adres premiera@empik.com. Wybrane materiały zostaną wyemitowane podczas spotkania, a ich autorzy otrzymają nagrody. Partnerem cyklu Premiera online jest mBank.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu Biuro prasowe
2025-02-21 | 16:30

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

Choć istnieją już ponad dwadzieścia lat, postanowili uczcić inny jubileusz. W dziesięciolecie powstania największego hitu, czyli utworu „Kamień z napisem love”, ruszają
Muzyka BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...
2024-12-17 | 17:17

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę... Posłuchaj ich wersji „Rock 'N' Roll Star”! „Rock 'N' Roll Star” to trzeci singiel duetu BNDK, będący
Muzyka Święta cały rok - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
2024-12-09 | 11:00

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą

Na płycie pojawił się niesamowity gość - Czadoman! Artysta jest niezwykle popularny w świecie muzyki rozrywkowej, zwycięzca 13-tej edycji programu Twoja Twarz Brzmi Znajomo. Razem z Ciocią

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.