Komunikaty PR

Spotkanie autorskie online z LP

2021-12-04  |  12:00
Biuro prasowe

Bohaterką kolejnego spotkania z cyklu Premiera online będzie LP, która w rozmowie z Agnieszką Szydłowską opowie o swojej najnowszej płycie „Churches”.

Historia amerykańskiej wokalistki i autorki piosenek LP stanowi fenomen na światową skalę. Przez wiele lat tworzyła utwory dla innych artystów i wydawała albumy, które pozostawały niedocenione. Aż wreszcie wydana 5 lat temu piosenka „Lost On You” okazała się przełomem w karierze artystki. Płyta z tytułowym hitem stała się numerem 1 w 18 krajach oraz pokryła się diamentem we Francji, platyną w Grecji, czterokrotnie we Włoszech i Polsce. W 2020 roku wokalistka wydała także album koncertowy „Live In Moscow”, który został zarejestrowany w wypełnionym po brzegi Crocus City Hall w Moskwie. Teraz LP powraca z szóstym albumem studyjnym. Najnowsze wydawnictwo „Churches” promują single: „The One That You Love”, „How Low Can You Go”, „One Last Time”, czy „Goodbye”. Płyta powstała w wyjątkowym dla wszystkich okresie pandemii.

– Ten album jest jak przyjaciel. Przyjaciel, który przeprowadził mnie przez jeden z najtrudniejszych okresów w historii ludzkości i jednocześnie dosyć trudny okres w moim życiu. To wiele prawdziwych historii i spostrzeżeń, którymi mam okazję się z Wami podzielić – tak opisuje swoje najnowsze dzieło artystka.

LP prezentuje w swoim repertuarze wachlarz emocji. Przy pracy nad tym albumem główną inspiracją były własne przeżycia piosenkarki. 

– Tworzenie wspólnie z moimi najlepszymi przyjaciółmi to dar, którego nigdy nie biorę za pewnik, a emocje towarzyszące spotykaniu nowych osób to piękne doświadczenie. Jak zakochiwanie się. Wybaczcie mi, ale ja już zawsze będę się zakochiwać i odkochiwać. To dla mnie prawdziwa esencja życia i mimo, że momentami bolesna, nie zamieniłabym tego na nic innego. Czuję, że to mój sposób na przekazywanie emocji. Jestem wdzięczna za te piosenki i za ludzi, którzy je ze mną stworzyli. To spełnienie moich marzeń, móc się z Wami wszystkimi wreszcie nimi podzielić. Dziękuję – mówi o procesie powstawania utworów wokalistka.

Na spotkanie z artystką zaprasza Empik wspólnie z Universal Music Group, Magic Records oraz Going.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu Biuro prasowe
2025-02-21 | 16:30

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

Choć istnieją już ponad dwadzieścia lat, postanowili uczcić inny jubileusz. W dziesięciolecie powstania największego hitu, czyli utworu „Kamień z napisem love”, ruszają
Muzyka BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...
2024-12-17 | 17:17

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę... Posłuchaj ich wersji „Rock 'N' Roll Star”! „Rock 'N' Roll Star” to trzeci singiel duetu BNDK, będący
Muzyka Święta cały rok - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
2024-12-09 | 11:00

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą

Na płycie pojawił się niesamowity gość - Czadoman! Artysta jest niezwykle popularny w świecie muzyki rozrywkowej, zwycięzca 13-tej edycji programu Twoja Twarz Brzmi Znajomo. Razem z Ciocią

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.