Spotkanie autorskie online z AniKą Dąbrowską

Studio Empiku w ramach cyklu Premiera online odwiedzi AniKa Dąbrowska. Porozmawia z Agnieszką Szydłowską o kulisach powstawania najnowszego albumu „Póki co”.
Zwyciężczyni 2. edycji The Voice Kids prezentuje swoje drugie studyjne wydawnictwo. AniKa podkreśla, że materiał jest zdecydowanie bardziej osobisty od pierwszej płyty. Artystka jest również autorką wszystkich znajdujących się na krążku utworów. Wokalistka zawarła na nim całą paletę uczuć i emocji.
Tytuł płyty „Póki co”, nie jest przypadkowy. Nawiązuje do ulotności chwili, uczuć i emocji, które wraz z upływem czasu się zmieniają. Tą płytą wokalistka udowadnia, że mimo młodego wieku można mieć bardzo głęboką świadomość tego, co dzieje się wewnątrz nas.
– Drogi słuchaczu. Z radością oddaję w Twoje ręce bardzo osobistą, pełną emocji i szczerych uczuć płytę „Póki co”. To moja autorska płyta, która we współpracy z Liker$ nabrała tak pięknych kształtów. Każda piosenka, którą napisałam wypływa prosto z mojego wrażliwego serca i przeżywanych w danym momencie uczuć: miłości, radości, smutku, troski, zakłopotania. Tytuł albumu odzwierciedla sytuacje z mojego codziennego, nastoletniego życia i odnosi się do przemijania i prawdy, że uczucia i emocje każdego z nas zmieniają się pod wpływem czasu. Mam nadzieje, że odnajdziesz w niej cząstkę siebie – mówi o swoim albumie AniKa.
Na spotkanie z artystką zaprasza Empik wspólnie z Universal Music Group oraz Going.

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.