Szymon Wydra & Carpe Diem dla dzieci ukraińskich
Stowarzyszenie UNICEF Polska
ul. Rolna 175 D
02-729 Warszawa
mkacprzak|unicef.pl| |mkacprzak|unicef.pl
+48 509 224 588
www.unicef.pl/
Nowy singiel zespołu Szymon Wydra & Carpe Diem pod tytułem „Podziel się sobą” utworem wspierającym akcję UNICEF Polska na rzecz ukraińskich dzieci w Ukrainie, jak i w Polsce.
Okres wakacji to dla dzieci czas odpoczynku, beztroski i zabawy. Musimy jednak pamiętać o tych, którzy często nie ze swojej winy, pozostają w trudnej sytuacji. Podczas, gdy temat wojny w Ukrainie słabnie w czasie wakacyjnych dni, UNICEF Polska podejmuje kolejne działania, aby przypomnieć, że wojna wciąż trwa, a na jej skutki narażone są przede wszystkim matki z dziećmi. Jednak nie jesteśmy w tym sami! Tym razem do grona pomagających dołączył zespół Szymon Wydra & Carpe Diem, który skomponował piękny utwór „Podziel się sobą”, jako wyraz solidarności z ofiarami wojny w Ukrainie.
Ogrom cierpienia jaki doświadczają Ci niewinni ludzie, zmotywował nas do podzielenia się tym, co mamy najcenniejsze czyli naszą twórczością, mówi Szymon Wydra. Zawsze byliśmy zdania, że miłość, szacunek i empatia względem innych ludzi stanowi największą istotę człowieczeństwa. Jesteśmy muzykami. Przede wszystkim jednak jesteśmy rodzicami, którzy wierzą, że pomaganie ma ludzką twarz, a tym bardziej pomaganie dzieciom, czyli osobom najbardziej bezbronnym. Niewiarygodnie dramatyczny obraz świata w jakim przyszło nam żyć, zmotywował nas do napisania piosenki zawierającej niezwykle ważny apel! Prosimy o to, aby zdać sobie sprawę z tego, że nie jesteśmy sami na tym świecie. Obok nas są Ci, którzy bardzo potrzebują naszego wsparcia. Ufamy, że dzięki ludziom o dobrych sercach, których przecież w Polsce nie brakuje, dotrzemy z tym pięknym przesłaniem tak daleko, jak to tylko możliwe. Temat Ukrainy dotyka również i mnie bezpośrednio. Moja Ś.P. babcia była Ukrainką, a więc i we mnie w jakimś stopniu płynie ukraińska krew.
To nie pierwszy raz, kiedy artyści wspierają działania UNICEF Polska, aby pomóc nam ratować życie dzieci. Tym bardziej ucieszyliśmy się, kiedy muzycy z zespołu Szymon Wydra & Carpe Diem zwrócili się do nas z propozycją wykorzystania ich najnowszego singla jako wsparcia naszych działań na rzecz ukraińskich dzieci. Teraz możemy śmiało powiedzieć: Chwytajmy dni, ale nie zapominajmy podzielić się sobą, powiedział Paweł Barski, dyrektor marketingu i komunikacji UNICEF Polska.
Teledysk do piosenki właśnie trafił do sieci, a wielkim ukłonem w stronę fanów jest fakt, że utwór można pobrać całkowicie ZA DARMO. W zamian artyści zachęcają do wsparcia tego projektu poprzez wpłaty na rzecz UNICEF Polska oraz udostępnianie informacji na temat tej szczytnej akcji.
Link do teledysku:
https://youtu.be/X3deLuf1M4Q
Więcej szczegółów oraz link do pobrania piosenki znajdziemy na stronach:
https://bit.ly/3argrne
https://wydra.pl
Otaczajmy się sztuką, która ma moc poruszania naszych serc i sprawiania, że stajemy się wrażliwi na świat. Niech utwór „Podziel się sobą” towarzyszy nam w tym wakacyjnym czasie i pomaga dzieciom, które nie tylko nie mają szansy mieć wakacji, ale również tracą coś więcej - dzieciństwo.
O UNICEF
UNICEF od 75 lat ratuje życie dzieci, broni ich praw i pomaga im wykorzystać potencjał, jaki posiadają. Nigdy się nie poddajemy!
Pracujemy w najtrudniejszych miejscach na świecie, aby dotrzeć do najbardziej pokrzywdzonych dzieci. W ponad 190 krajach i terytoriach pracujemy #dlakazdegodziecka, aby budować lepszy świat dla wszystkich. Przed, w trakcie i po kryzysach humanitarnych jesteśmy na miejscu niosąc ratującą życie pomoc i nadzieję dzieciom i ich rodzinom. Realizujemy nie tylko działania pomocowe, ale także edukacyjne. Wierzymy, że edukacja to jedna z najbardziej skutecznych form zmieniania świata. W Polsce pracujemy ze szkołami i samorządami, aby prawa dziecka były zawsze przestrzegane, a głos młodych ludzi słyszany i respektowany. Jesteśmy apolityczni i bezstronni, ale nigdy nie pozostajemy obojętni, gdy chodzi o obronę praw dzieci i zabezpieczenie ich życia i przyszłości. Więcej informacji na unicef.pl.
O SZYMON WYDRA & CARPE DIEM
Zespół założony w 1992r. , jest zdobywcą najważniejszych nagród przemysłu muzycznego np.:
✔ Eska Music Awards w kategorii Artysta Roku
✔ Złoty Dziób Radia Wawa – Przebój roku - „Życie Jak Poemat”
✔ Superjedynka Festiwalu Polskiej Piosenki w Opolu za nagranie najlepszej płyty – „Bezczas” – w kategorii Rock
✔ Mikrofon Popcornu – Wokalista Roku
✔ Sopot TOPtrendy
W tym roku zespół obchodzi swoje XXX-lecie istnienia. Z tej okazji jesienią ukaże się jego nowy album.

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.