Talenty do oszlifowania – Angelika Kiepura zakłada Fundację Rozwoju Młodych Tal
Angelika Kiepura, uzdolniona wokalistka znana z programów talent show jak The Voice of Poland, X Factor czy Must Be the Music. Tylko muzyka zarejestrowała Fundację Rozwoju Młodych Talentów im. Jana Kiepury, która ma pomóc młodym muzycznym talentom. Prezes organizacji pragnie nie tylko udzielać nauki śpiewu, ale również promować uzdolnionych artystów.
Pomaga śpiewająco
Misją Fundacji Rozwoju Młodych Talentów im. Jana Kiepury jest przygotowanie merytoryczne i mentalne dzieci do występów na estradach muzycznych oraz nauka technik wokalnych. Organizacja za cel obrała również promowanie młodych talentów wokalnych podopiecznych fundacji. Idea, która przyświeca organizacji to także kultywowanie pamięci o Janie Kiepurze oraz współpraca z ośrodkami promującymi twórczość artysty
- 120 rocznica urodzin Jana Kiepury, który należał do naszej rodziny, jest dla nas szczególnie wyjątkowa. Wzbudziła u nas poczucie misji. Od dziecka uczyłam się śpiewu. Wiem, ile kosztuje to dzieci pracy i wyrzeczeń, ale również jakich środków finansowych i zaplecza w postaci wsparcia mentalnego potrzebują. W ramach działalności fundacji chcemy pomóc w edukacji muzycznej polskich dzieci. Planujemy warsztaty w lokalnych ośrodkach kultury. Pragniemy szlifować polskie młode talenty muzyczne, którym należy pomóc - mówi Angelika Kiepura, prezes Fundacji Rozwoju Młodych Talentów im. Jana Kiepury.
Muzyczny stymulator
Prezes fundacji Angelika Kiepura śpiewa od 13 roku życia. Pochodzi z rodziny o muzycznych korzeniach, z której wywodzi się sam mistrz Jan Kiepura. Obok wsparcia młodych talentów, prezes fundacji przy okazji pragnie podkreślić, jak ważna jest muzyka w rozwoju dzieci.
- Śpiew i zabawy muzyczne mają ogromny wpływ na zdrowie i zrównoważony rozwój fizyczny dziecka. Obcowanie z muzyką aktywuje obszary pewne mózgu, co przekłada się na łatwiejsze przyswajanie nowego słownictwa. Nauka tekstów piosenek poprawia pamięć i koncentrację, a także wpływa na rozwój wyobraźni – dodaje Angelika Kiepura.
Z pewnością założenie Fundacji Rozwoju Młodych Talentów im. Jana Kiepury to nie tylko ukłon w stronę potrzeb dzieci, które pragną rozwijać swój talent muzyczny, ale również uczczenie pamięci polskiego artysty, który mógł pochwalić się ogromną popularnością na arenie międzynarodowej. Jan Kiepura to jedna z najbardziej znanych osobistości, które zapisały się na kartach muzycznej historii Polski. Odnosił liczne sukcesy na scenach czołowych teatrów świata, jak również w salach koncertowych. Słynne utwory Jana Kiepury to m.in. Brunetki, Blondynki, Usta milczą, dusza śpiewa, O, Sole Mio.

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.