Komunikaty PR

Talenty do oszlifowania – Angelika Kiepura zakłada Fundację Rozwoju Młodych Tal

2022-12-02  |  13:00
Biuro prasowe

Angelika Kiepura, uzdolniona wokalistka znana z programów talent show jak The Voice of Poland, X Factor czy Must Be the Music. Tylko muzyka zarejestrowała Fundację Rozwoju Młodych Talentów im. Jana Kiepury, która ma pomóc młodym muzycznym talentom. Prezes organizacji pragnie nie tylko udzielać nauki śpiewu, ale również promować uzdolnionych artystów.

Pomaga śpiewająco

Misją Fundacji Rozwoju Młodych Talentów im. Jana Kiepury jest przygotowanie merytoryczne i mentalne dzieci do występów na estradach muzycznych oraz nauka technik wokalnych. Organizacja za cel obrała również promowanie młodych talentów wokalnych podopiecznych fundacji. Idea, która przyświeca organizacji to także kultywowanie pamięci o Janie Kiepurze oraz współpraca z ośrodkami promującymi twórczość artysty

- 120 rocznica urodzin Jana Kiepury, który należał do naszej rodziny, jest dla nas szczególnie wyjątkowa. Wzbudziła u nas poczucie misji. Od dziecka uczyłam się śpiewu. Wiem, ile kosztuje to dzieci pracy i wyrzeczeń, ale również jakich środków finansowych i zaplecza w postaci wsparcia mentalnego potrzebują. W ramach działalności fundacji chcemy pomóc w edukacji muzycznej polskich dzieci. Planujemy warsztaty w lokalnych ośrodkach kultury. Pragniemy szlifować polskie młode talenty muzyczne, którym należy pomóc - mówi Angelika Kiepura, prezes Fundacji Rozwoju Młodych Talentów im. Jana Kiepury.

Muzyczny stymulator

Prezes fundacji Angelika Kiepura śpiewa od 13 roku życia. Pochodzi z rodziny o muzycznych korzeniach, z której wywodzi się sam mistrz Jan Kiepura. Obok wsparcia młodych talentów, prezes fundacji przy okazji pragnie podkreślić, jak ważna jest muzyka w rozwoju dzieci.

- Śpiew i zabawy muzyczne mają ogromny wpływ na zdrowie i zrównoważony rozwój fizyczny dziecka. Obcowanie z muzyką aktywuje obszary pewne mózgu, co przekłada się na łatwiejsze przyswajanie nowego słownictwa. Nauka tekstów piosenek poprawia pamięć i koncentrację, a także wpływa na rozwój wyobraźni – dodaje Angelika Kiepura.

Z pewnością założenie Fundacji Rozwoju Młodych Talentów im. Jana Kiepury to nie tylko ukłon w stronę potrzeb dzieci, które pragną rozwijać swój talent muzyczny, ale również uczczenie pamięci polskiego artysty, który mógł pochwalić się ogromną popularnością na arenie międzynarodowej. Jan Kiepura to jedna z najbardziej znanych osobistości, które zapisały się na kartach muzycznej historii Polski. Odnosił liczne sukcesy na scenach czołowych teatrów świata, jak również w salach koncertowych. Słynne utwory Jana Kiepury to m.in. Brunetki, Blondynki, Usta milczą, dusza śpiewa, O, Sole Mio.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka Fabryka Norblina – muzyka gra w duszy tego miejsca Biuro prasowe
2023-02-02 | 09:00

Fabryka Norblina – muzyka gra w duszy tego miejsca

Ponad 150 koncertów, niezliczona liczba występów i debiutów scenicznych, przeżycia na najwyższym poziomie – tak w skrócie można podsumować muzyczną
Muzyka Pono stawia na niezależność!
2023-01-20 | 08:00

Pono stawia na niezależność!

Przed świętami pisaliśmy o tym, że z sieci zniknęły media społecznościowe PONO i jego wytwórni. Wiele osób zastanawiało się, czy ESAPE podzieli losy wytwórni
Muzyka Nie ma muzyki na martwej planecie. Music Declares Emergency
2023-01-19 | 14:00

Nie ma muzyki na martwej planecie. Music Declares Emergency

Nie ma muzyki na martwej planecie. To dobitne hasło ruchu Music Declares Emergency, który na całym świecie pracuje nad lepszym jutrem. Od niedawna za sprawą Misi Furtak również

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Moda

Oversizowe garnitury, dżins, koronki i kwiaty 3D najważniejszymi trendami w modzie na sezon wiosna/lato 2023. W kolorystyce dominują odcienie świeże, soczyste i energetyczne

Na pokazach największych marek królują obecnie garnitury, oversizowe marynarki, spodnie z wysokim stanem i szeroką nogawką oraz buty na koturnach. Wśród trendów dedykowanych na najbliższe miesiące są również sukienki i bluzki – koniecznie ozdobione falbankami, koronkami, kwiatami 3D i bufkami. Ze zdwojoną siłą do łask powracają ażury, elementy przezroczyste i frędzle. Absolutnym must have sezonu wiosna/lato 2023 będą ubrania w najmodniejszym obecnie kolorze – viva magenta. To połączenie czerwieni i różu, które przyciąga uwagę, dodaje energii i doskonale sprawdza się w przypadku różnych elementów garderoby.

Transport

Inflacja nie powstrzymuje Polaków przed podróżowaniem. Szukają atrakcyjnych ofert, ale niekoniecznie najtańszych

Inflacja dotyka także branżę turystyczną – w ubiegłym roku odnotowano wzrost cen paliwa lotniczego, w wielu krajach rosły też koszty żywności i noclegów, co przełożyło się na wyższe ceny wycieczek, biletów lotniczych i rezerwacji. I choć to może wpływać na częstotliwość wyjazdów, nie oznacza to, że Polacy rezygnują z wypoczynku za granicą czy wybierają wyłącznie najtańsze oferty. – Polacy wolą wydawać pieniądze na podróże, które dają wspomnienia, niż na rzeczy, które zostają z nami na krótszy czas – mówi Deniz Rymkiewicz, rzecznik prasowy eSky.pl.

Seriale

Joanna Jabłczyńska: Rozpoczynając przygodę z serialem „Na Wspólnej”, postawiłabym wszystkie pieniądze na to, że nie będzie on trwał dłużej niż pięć lat. Nikt się nie spodziewał takiej popularności tej produkcji

Aktorka przyznaje, że plan „Na Wspólnej” traktuje jak swój drugi dom. Nie tylko dlatego, że spędza tam dużo czasu, ale także ze względu na rodzinną atmosferę, jaka panuje wśród kolegów po fachu i członków ekipy. Rolę w tym serialu Joanna Jabłczyńska dostała w wieku 17 lat. Z perspektywy dwóch dekad odczuwa satysfakcję, bo ta produkcja nie tylko pozwoliła jej doskonalić warsztat aktorski u boku mistrzów w tej dziedzinie, ale również przyniosła jej dużą popularność, co przełożyło się na kolejne propozycje zawodowe.