Tede i Sir Mich opowiedzą o premierowym albumie „Disco Noir”
We wtorek 9 czerwca w wirtualnym studiu Empiku pojawią się Tede i Sir Mich, twórcy premierowego krążka „Disco Noir” łączącego rap i klimat disco. Odpowiedzą na pytania fanów o inspiracje do tak nietypowego zestawienia gatunków oraz pracę nad nagraniami. Spotkanie z cyklu #premieraonline rozpocznie się o godz. 18:00 na stronie Empiku na Facebooku. Widzowie będą mieli możliwość wzięcia udziału w rozmowie poprzez sekcję komentarzy pod streamingiem.
Tede, który przyzwyczaił słuchaczy do premierowego materiału co najmniej raz do roku, powraca z 18. już płytą długogrającą. Album „Disco Noir” (Asfalt Distro) powstał we współpracy z Sir Michem, a najnowsze nagrania można z pewnością określić jako eksperymentalne. Warszawski raper tym razem postanowił połączyć rap z tanecznymi rytmami disco. Choć założenie może się wydawać odważne, limitowana fizyczna wersja albumu dostępna w preorderze wyprzedała się w ciągu jednego dnia.
O pracy nad nowym materiałem Tede i Sir Mich odpowiedzą podczas rozmowy z cyklu #premieraonline, na którą zaprasza Empik wraz z Asfalt Distro i Going. Transmisja wirtualnego spotkania odbędzie się we wtorek 9 czerwca o godz. 18:00 na fanpage’u Empiku na Facebooku. Widzowie będą mieli okazję aktywnie uczestniczyć wydarzeniu poprzez sekcję komentarzy pod streamingiem. Rozmowę poprowadzi Filip Antonowicz (@RudyRudanacja). Spotkanie będzie tłumaczone na język migowy.
– Pewnego gorącego dnia, stojąc na karaibskiej plaży, postanowiłem spróbować czegoś zupełnie nowego na swojej muzycznej drodze. Tak powstał pomysł na „Disco Noir”. Połączenie parkietowego rytmu z rapem. Nie daj się zwieść pozorom, disco to niekoniecznie musi być cukierkowe brzmienie i teksty o niczym, ta płyta nie jest cukierkowa i jest bardzo o czymś. Jest o życiu, o poszukiwaniu, o zagubieniu, o tym wszystkim czego doświadczam na mojej drodze. Moje życie jest jakie jest, nie oszukujmy się, moje życie to melanż :) Ta płyta jest o tym, o melanżu i jego mrokach. To mroczna dyskoteka – „Disco Noir”– komentuje Tede.

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.