Komunikaty PR

Tede i Sir Mich opowiedzą o premierowym albumie „Disco Noir”

2020-06-04  |  13:00
Biuro prasowe

We wtorek 9 czerwca w wirtualnym studiu Empiku pojawią się Tede i Sir Mich, twórcy premierowego krążka „Disco Noir” łączącego rap i klimat disco. Odpowiedzą na pytania fanów o inspiracje do tak nietypowego zestawienia gatunków oraz pracę nad nagraniami. Spotkanie z cyklu #premieraonline rozpocznie się o godz. 18:00 na stronie Empiku na Facebooku. Widzowie będą mieli możliwość wzięcia udziału w rozmowie poprzez sekcję komentarzy pod streamingiem.

 

Tede, który przyzwyczaił słuchaczy do premierowego materiału co najmniej raz do roku, powraca z 18. już płytą długogrającą. Album „Disco Noir” (Asfalt Distro) powstał we współpracy z Sir Michem, a najnowsze nagrania można z pewnością określić jako eksperymentalne. Warszawski raper tym razem postanowił połączyć rap z tanecznymi rytmami disco. Choć założenie może się wydawać odważne, limitowana fizyczna wersja albumu dostępna w preorderze wyprzedała się w ciągu jednego dnia. 

O pracy nad nowym materiałem Tede i Sir Mich odpowiedzą podczas rozmowy z cyklu #premieraonline, na którą zaprasza Empik wraz z Asfalt Distro i Going. Transmisja wirtualnego spotkania odbędzie się we wtorek 9 czerwca o godz. 18:00 na fanpage’u Empiku na Facebooku. Widzowie będą mieli okazję aktywnie uczestniczyć wydarzeniu poprzez sekcję komentarzy pod streamingiem. Rozmowę poprowadzi Filip Antonowicz (@RudyRudanacja). Spotkanie będzie tłumaczone na język migowy.

– Pewnego gorącego dnia, stojąc na karaibskiej plaży, postanowiłem spróbować czegoś zupełnie nowego na swojej muzycznej drodze. Tak powstał pomysł na „Disco Noir”. Połączenie parkietowego rytmu z rapem. Nie daj się zwieść pozorom, disco to niekoniecznie musi być cukierkowe brzmienie i teksty o niczym, ta płyta nie jest cukierkowa i jest bardzo o czymś. Jest o życiu, o poszukiwaniu, o zagubieniu, o tym wszystkim czego doświadczam na mojej drodze. Moje życie jest jakie jest, nie oszukujmy się, moje życie to melanż :) Ta płyta jest o tym, o melanżu i jego mrokach. To mroczna dyskoteka – „Disco Noir”– komentuje Tede.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu Biuro prasowe
2025-02-21 | 16:30

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

Choć istnieją już ponad dwadzieścia lat, postanowili uczcić inny jubileusz. W dziesięciolecie powstania największego hitu, czyli utworu „Kamień z napisem love”, ruszają
Muzyka BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...
2024-12-17 | 17:17

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę... Posłuchaj ich wersji „Rock 'N' Roll Star”! „Rock 'N' Roll Star” to trzeci singiel duetu BNDK, będący
Muzyka Święta cały rok - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
2024-12-09 | 11:00

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą

Na płycie pojawił się niesamowity gość - Czadoman! Artysta jest niezwykle popularny w świecie muzyki rozrywkowej, zwycięzca 13-tej edycji programu Twoja Twarz Brzmi Znajomo. Razem z Ciocią

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.