Komunikaty PR

Trwa Manu Summer Jazz Sundays

2024-08-08  |  10:00
Biuro prasowe

W sierpniowe niedziele na rynek Manufaktury powróciły lubiane przez łodzian jazzowe koncerty w ramach cyklu Manu Summer Jazz Sundays. Od 15 lat wydarzenie umila lato w mieście. Co zaplanowano na najbliższą niedzielę?

Sierpień w Manufakturze upływa pod znakiem najlepszych jazzowych brzmień. W każdą niedzielę gramy w ramach Manu Summer Jazz Sundays. Tegoroczny cykl nosi nazwę „Bass & Co.” i ma promować to, co w każdym zespole jest podstawą, czyli właśnie muzykę basu. – Reprezentanci tego wspaniałego instrumentu zebrani na MSJS w tym roku to absolutna czołówka polskiego jazzu. Wszyscy ci artyści grali już u nas w różnych składach, ale w tym roku będą mieli wyjątkową okazję, by zaprezentować się jako liderzy własnych zespołów – mówi Tomasz Gołębiewski, producent, organizator i pomysłodawca MSJS.

W najbliższą niedzielę, 11 sierpnia, o 17:00 na scenie Manu Summer Jazz Sundays – Robert Kubiszyn, mistrz gitary basowej, według magazynu „Jazz Forum” najlepszy Jazz Top w kategorii gitara basowa.

Scenę Manu Summer Jazz Sundays znajdziecie na Małym Rynku Jazzowym (między Starbucksem a Whiskey in the Jar). Udział w koncertach jest bezpłatny. Liczba miejsc siedzących jest ograniczona, dlatego zachęcamy do skorzystania z oferty gastronomicznej w pobliskich ogródkach, z których równie dobrze słychać będzie jazzowe dźwięki. W razie deszczu koncerty zostaną przeniesione do galerii handlowej – główne wejście od strony rynku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu Biuro prasowe
2025-02-21 | 16:30

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

Choć istnieją już ponad dwadzieścia lat, postanowili uczcić inny jubileusz. W dziesięciolecie powstania największego hitu, czyli utworu „Kamień z napisem love”, ruszają
Muzyka BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...
2024-12-17 | 17:17

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę... Posłuchaj ich wersji „Rock 'N' Roll Star”! „Rock 'N' Roll Star” to trzeci singiel duetu BNDK, będący
Muzyka Święta cały rok - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
2024-12-09 | 11:00

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą

Na płycie pojawił się niesamowity gość - Czadoman! Artysta jest niezwykle popularny w świecie muzyki rozrywkowej, zwycięzca 13-tej edycji programu Twoja Twarz Brzmi Znajomo. Razem z Ciocią

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.