Komunikaty PR

Vanilla Ice powraca w kampanii Samsunga promując postawy proekologiczne

2021-09-28  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Łukasz Łyczkowski
dfusion

al. Zjednoczenia 36 lok. 5
01-830 Warszawa
lukasz.lyczkowski|dfusion.pl| |lukasz.lyczkowski|dfusion.pl
606825276
https://dfusion.pl/
  • Vanilla Ice – gwiazda rapu w nowej wersji swojego klasycznego teledysku 'Ice Ice Baby', promuje energooszczędne korzystanie z zamrażarki
     
  • Nowe dane opublikowane przez firmę Samsung pokazują, że podniesienie temperatury w zamrażarkach w każdym gospodarstwie domowym w Europie o zaledwie 1 stopień Celsjusza, ograniczyłoby emisję o ponad 1 milion ton CO2 rocznie1
     
  • Jest to równowartość emisji CO2 z ponad 217 000 samochodów osobowych przez cały rok; ponad 4 miliardów kilometrów przejechanych przez przeciętny samochód osobowy lub rocznego zużycia energii przez ponad 120 000 gospodarstw domowych2

 

28 września 2021 – Vanilla Ice, supergwiazda amerykańskiego rapu lat 90-tych, we współpracy z Samsung Electronics, nagrał nową wersję hitu "Ice, Ice Baby". Piosenka "Reduce Your Ice, Ice Baby", zachęca do zwiększenia temperatury w zamrażarce o 1 stopień Celsjusza. Raper przekonuje, że ta drobna zmiana przyczynia się do obniżenia śladu węglowego generowanego przez gospodarstwo domowe, a w skali globalnej pomaga dbać o środowisko.

 

Z danych opublikowanych przez firmę Samsung wynika, że zwiększenie temperatury w zamrażarce zaledwie o 1 stopień Celsjusza w każdym europejskim gospodarstwie domowym, przyniosłoby redukcję emisji CO2 o ponad 1 milion ton w skali roku. Jest to ekwiwalent CO2 emitowanego przez ponad 217 000 samochodów osobowych przez cały rok, ponad 4 miliardów kilometrów przejechanych przez przeciętny samochód osobowy lub rocznego zużycia energii przez ponad 120 000 gospodarstw domowych łącznie.

 

W ramach kampanii nakręcono także teledysk z nową choreografią Vanilla Ice’a. Rymy, przy których bawili się fani ponad 30 lat temu, tym razem przybrały formę proekologicznych wskazówek, które każdy z nas może wcielić w życie, aby pozytywnie wpływać na środowisko. Drugą gwiazdą klipu jest, „tańcząca” wokół rapera… lodówko-zamrażarka Samsung Bespoke z wymiennymi panelami w różnych kolorach i wersjach wykończeniowych, ubrana w pastelowe puchówki w stylu lat 90’tych.

 

"Uwielbiam prowadzić zrównoważony styl życia, a troska o energooszczędność jest jego nieodłączną częścią. Zawsze szukam najnowocześniejszych metod oszczędzania energii dla mojego domu i bardzo podoba mi się to, że linię lodówek Bespoke można dostosować do indywidualnych potrzeb. Jestem bardzo podekscytowany współpracą z firmą Samsung przy tym projekcie, ponieważ muzyka jest świetnym sposobem na łączenie ludzi i rozpowszechnianie proekologicznej idei. Mam nadzieję, że nasze przesłanie zostanie odebrane wyraźnie, bo powinniśmy zrobić co w naszej mocy, aby zadbać o naszą planetę." – powiedział Vanilla Ice

 

Współpraca z Vanilla Ice przy projekcie promującym zrównoważony rozwój, który jest dla nas tak ważny, to ogromny zaszczyt. Nasza linia modułowych lodówek Bespoke została zaprojektowana z myślą o wydajności energetycznej, zrównoważonym rozwoju i niezawodności w działaniu. Dzięki swojemu designowi lodówki Bespoke są wyborem na lata, niezależnie od zmieniającej się mody, stylu wnętrza czy potrzeb użytkowników.” – dodał Tim Beere, Senior Category Lead Cooling Samsung„Uwielbiamy oglądać różne kombinacje lodówek tworzone przez naszych klientów, którzy eksperymentują z szeroką gamą kolorów i materiałów oferowanych przez Bespoke. Dla nich także stworzyliśmy technologie pozwalające przechowywać żywność w możliwie najlepszych warunkach, minimalizując jej marnowanie."

 

Zwolennik zrównoważonego rozwoju Vanilla Ice rapuje o tam jak „wariacko zwiększa ciepło” zachęcając do tego, abyśmy zrobili to samo: 

 

Spójrz, to długofalowe rozwiązanie
Ice wraca z nowym przesłaniem
Totalnie mnie na to wzięło
Oszczędność prądu, w dzień i w nocy”
.

W Europie, oprócz możliwości wyboru spośród 15 wariantów wymiennych kolorowych paneli frontowych, Bespoke oferuje charakterystyczną dla firmy Samsung dużą pojemność, wygodę użytkowania i wydajność chłodzenia, a także możliwość dostosowania lodówki do indywidualnych potrzeb, zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz. Wymienne panele i modułowa konstrukcja lodówek Bespoke pozwalają użytkownikom na lepsze dostosowanie chłodziarko-zamrażarek do indywidualnych potrzeb oraz ich ewolucję z czasem, gdy te potrzeby się zmieniają.  Dzięki temu konsumenci nie muszą wymieniać urządzenia na nowe.

 

Wbudowana funkcja No Frost w lodówkach Samsung Bespoke poprawia cyrkulację powietrza, aby utrzymać stałą temperaturę w każdym zakątku lodówki, co zapobiega osadzaniu się szronu i lodu. Ponadto urządzenie szybko osiąga temperaturę docelową, co pozwala zwiększyć trwałość systemu chłodzenia i uniknąć marnowania energii na rozmrażanie.

 

Samsung stara się uwzględniać zasady zrównoważonego rozwoju we wszystkim, co robi. Myśl ta przyświecała także projektantom biorącym udział w tworzeniu nowej linii lodówek Bespoke, która została przemyślana tak, aby zminimalizować wpływ na środowisko w całym cyklu życia produktu - od planowania i produkcji po użytkowanie i recykling.

Więcej informacji: https://www.samsung.com/pl/explore/food-home/reduce-your-ice-ice-baby/

 

Przypisy

1 W badaniu przeprowadzonym przez firmę Samsung w 2021 roku, całkowita emisja CO2 z urządzeń chłodzących w Europie została obliczona na 23 377 200 000 CO2 kg/rok. Nowa całkowita emisja CO2 po zwiększeniu ustawień temperatury zamrażarki o 1°C wyniesie 21 937 164 480 CO2 kg/rok - na podstawie procentowej oszczędności energii w urządzeniu Samsung RL36R8799SR i ekstrapolacji na całą kategorię urządzeń chłodzących. Obliczona różnica wynosi zatem 1 440 035 520 CO2 kg/rok lub 1 440 036 CO2 zaoszczędzonego w tonach rocznie w wyniku podwyższenia temperatury o 1°C.

2 Obliczenia pochodzą z Kalkulatora Ekwiwalentów Gazów Cieplarnianych udostępnionego przez Agencję Ochrony Środowiska Stanów Zjednoczonych https://www.epa.gov/energy/greenhouse-gas-equivalencies-calculator , przy czym za podstawę ekwiwalentów przyjęto 1 milion ton metrycznych emisji CO2.  Pojazdy pasażerskie definiuje się jako pojazdy dwuosiowe z napędem na cztery koła, w tym samochody osobowe, furgonetki, samochody typu pickup oraz pojazdy sportowe/użytkowe.

 

 

Tekst (wersja oryginalna):

Ay yo, this is a joint with a sustainable edge...


Bespoke VIP, let’s get litty
Ice, ice baby
[Vanilla] Ice, ice baby

Alright stop, long-term solution
Ice is back with a brand new invention
Something grabs a hold of me tightly
Energy efficiency, daily and nightly
Will it ever stop? Yo, I now know
Turn down the freeze, and I’ll glow
 

Jus’ one degree, I raise the temp like a vandal
Climate friendly, wax a chump like a candle
Dance, ‘A’ rated, it booms
I’m warming your brain like an organic mushroom

No chilly, impact positively
Anything less than the best is eco felony
Love it or leave it, you better sustain
Turn up the temp, the kid don’t play
If there was a problem, yo, I’ve solved it
Check out the hook while my fridge resolves it

Nice ice, baby
Reduce yo’ ice, ice baby
Nice ice, baby
Vanilla Ice, ice baby...

 

Yo man, let’s get out of here, word to your refrigerator…


Tekst polski:

"Jeden stopień dla zrównoważonego rozwoju"

 

Hej Ty, to jest pomysł na eko-równowagę
Bespoke skrojony dla Ciebie, rozgrzeje Cię
Ice, ice baby
[Vanilla] Ice, ice baby

Spójrz, to długofalowe rozwiązanie
Ice wraca z nowym przesłaniem
Totalnie mnie na to wzięło
Oszczędność prądu, w dzień i w nocy
Czy to się kiedyś skończy? Teraz już wiem
Podkręć temperaturę, uszczęśliwisz mnie tym

 

To tylko jeden stopień, wariacko zwiększam ciepło
W trosce o klimat deklasuję rywali
Tańcz! Klasa A rządzi!
Namawiam Cię, przemyśl to sobie
Nie przesadzaj z chłodem, miej pozytywny wpływ
Co nie jest najlepsze, jest przeciw naturze!
Kochasz to czy nie, zatroszcz się

Podkręć temperaturę, żarty się skończyły
Jeśli był problem, to już rozwiązany
Zobacz, moja lodówka ma na to patent

 

Nice ice, baby
Zmniejsz chłód kochanie
Nice ice, baby
Vanilla Ice, ice baby...

 

Pora iść, lodówka to załatwi...

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: dfusion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę... Biuro prasowe
2024-12-17 | 17:17

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę... Posłuchaj ich wersji „Rock 'N' Roll Star”! „Rock 'N' Roll Star” to trzeci singiel duetu BNDK, będący
Muzyka Święta cały rok - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
2024-12-09 | 11:00

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą

Na płycie pojawił się niesamowity gość - Czadoman! Artysta jest niezwykle popularny w świecie muzyki rozrywkowej, zwycięzca 13-tej edycji programu Twoja Twarz Brzmi Znajomo. Razem z Ciocią
Muzyka Łódź bez makijażu w debiutanckiej płycie Wolnych Bałut
2024-12-06 | 13:00

Łódź bez makijażu w debiutanckiej płycie Wolnych Bałut

„Poezja zjePana” to tytuł pierwszej płyty Wolnych Bałut, która ukazała się dziś nakładem wydawnictwa . To prawdziwy akustyczny folk-urban-punk, niestroniąca od ładnych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Zbiórki internetowe przestały się już kojarzyć wyłącznie z finansowaniem leczenia. Ludzie zbierają także na podstawowe potrzeby i realizację marzeń

Połowa Polaków wspiera zbiórki charytatywne online – wynika z raportu przygotowanego przez SW Research dla Allegro. Najczęściej przekazujemy datki na pomoc humanitarną związaną z kataklizmami, wsparcie chorych, pomoc dzieciom czy zwierzętom. Jeszcze do niedawna zbiórki internetowe kojarzyły się głównie z finansowaniem terapii czy rehabilitacji dla ciężko chorych, ale coraz częściej ludzie zbierają na podstawowe potrzeby, takie jak żywność czy opał na zimę, ale również na realizację marzeń.