We Are Open - ibis Music wraca w nowej odsłonie
We Are Open to nowa odsłona kampanii ibis MUSIC, której ideą jest odkrywanie lokalnych dźwięków i wschodzących muzycznych talentów na całym świecie. Tym razem marka zaprasza miłośników muzyki na wirtualną podróż, której przewodnikiem jest m.in. brazylijska gwiazda Pablo Vittar. Jednym z przystanków na globalnej trasie ibis MUSIC jest Polska, którą reprezentuje alternatywne duo Youth Novels. Elektryzujący koncert młodych artystów z Poznania można już obejrzeć na kanale ibis na YouTube, Facebooku i Instagramie!
Dla wszystkich miłośników nowych brzmień Accor, światowy lider hotelarstwa, przygotował wirtualną trasę koncertową ibis MUSIC We Are Open. Głównym przesłaniem inicjatywy jest połączenie ludzi z różnych zakątków świata za pomocą muzyki, różnorodności i wspólnej nadziei w niepewnych czasach. Marka we współpracy z Sony Music Entertainment i Spotify, jako kontynuację kampanii ibis MUSIC, przygotowała serię występów wschodzących lokalnych artystów z 12 krajów, w tym także w Polsce. Wszystkie koncerty są transmitowane na kanałach social media ibis, a każdy może obejrzeć występy na Instagramie, Facebooku i YouTube marki.
Przewodnikami w wirtualnej muzycznej podróży są wszechstronnie utalentowany Charlie Winston, brazylijska supergwiazda Pablo Vittar i brytyjska piosenkarka Izzy Bizu. Każdy z headlinerów przygotował ekscytujący lineup z wybranych artystów serwujących świeże i elektryzujące dźwięki podczas wspólnej online'owej wyprawy. Wśród destynacji znalazły się m.in. Niemcy, Australia, Indie czy Maroko.
Hotele ibis na całym świecie łączy to samo przesłanie - bycia otwartym dla każdego, bez względu kim jest i skąd pochodzi. Dlatego nazwaliśmy tę trasę ibis MUSIC We Are Open - tłumaczy Caroline Benard, Vice President, Eco Brands Experience, Accor. - Jesteśmy dumni, że możemy dzielić się naszą pasją do podróżowania, gościnności i muzyki, bez względu na wyzwania, jakie rzuca dzisiejsza rzeczywistość. Wierzymy, że nasza inicjatywa pomoże połączyć ludzi z różnych zakątków świata poprzez niesamowitą siłę muzyki - uniwersalny język, który nie zna granic. Co więcej, wierzymy, że świat pełen otwartości, to lepszy świat.
ibis Music to inicjatywa z wieloletnią tradycją stworzona z myślą o połączeniu niezapomnianych doznań z podróży ze światem lokalnych dźwięków i wschodzących artystów z całego świata. Seria rozmaitych wydarzeń muzycznych zainicjowanych w przestrzeniach hotelowych wspiera ideę muzyki łączącej ludzi bez względu na pochodzenie, płeć, wiek czy narodowość. Podobnie jak we wcześniejszych edycjach, marka ibis we współpracy z partnerami wspiera wschodzących artystów z całego świata w rozwoju ich muzycznej kariery. Tym razem reprezentantem Polski na międzynarodowej wirtualnej trasie jest poznański zespół Youth Novels, który tworzy duet Ania Babrakowska i Emil Nowak.
To dla nas duży zaszczyt dołączyć do ibis MUSIC i być częścią ogólnoświatowej muzycznej podróży. Występować na trasie prowadzonej przez trzech wspaniałych headlinerów i wschodzących lokalnych artystów z całego świata to bardzo ekscytujące doświadczenie. Nie możemy doczekać się, aż wszyscy usłyszą naszą specjalną sesję na żywo nagraną w hotelu ibis w naszym rodzinnym Poznaniu - mówią członkowie Youth Novels.
Jestem niesamowicie podekscytowana wyruszyć w podróż po całym świecie z ibis MUSIC - zachwyca się Pabllo Vittar. - Dla mnie to coś więcej niż tylko trasa koncertowa, to możliwość zbliżenia ludzi dzięki muzyce w tych trudnych czasach. Dzięki ibis MUSIC mogę połączyć miłośników muzyki z całego świata.
O marce ibis
Od 1974 roku ibis jest pionierską i otwartą marką zapraszającą wszystkich do swojego świata. Goście z całego świata i lokalne społeczności cenią hotele ibis za nowoczesny styl, przestrzenie tętniące życiem, pokoje, które przywołują komfort rodzinnego domu, przyjemne bary i satysfakcjonujące opcje gastronomiczne oraz wygodne i proste doświadczenie zakwaterowania. Marka ibis jest znana ze swojego zamiłowania do muzyki granej na żywo i oferowania gościom specjalnie przygotowanych playlist i muzycznych eventów z udziałem wschodzących i początkujących artystów. Bez względu na lokalizację, każdy w hotelu ibis poczuje się jak u siebie. Marka ibis z ponad 1 200 obiektów w ponad 65 krajach, jest częścią Accor, światowego lidera w branży hotelarskiej.
O Accor
Accor jest wiodącą grupą hotelarską na świecie oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w ponad 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach oraz 10 000 obiektach gastronomicznych w 110 krajach. Grupa dysponuje jednym z najbardziej zróżnicowanych i w pełni zintegrowanych ekosystemów hotelarskich obejmujących szerokie portfolio marek segmentu luxury, premium, midscale i economy z unikalnymi konceptami. Wyjątkowe i unikalne doświadczenia uzupełnia oferta rozrywkowa, bary i restauracje, markowe rezydencje prywatne, współdzielone obiekty noclegowe, consierge, przestrzenie co-workingowe i wiele innych. Accor wyróżnia się niezastąpionym portfolio charakterystycznych marek i zespołem liczącym blisko 300 000 członków na całym świecie. Dodatkowo Grupa oferuje wszechstronny lifestylowy program lojalnościowy ALL - Accor Live Limitless, o korzyściach którego przekonało się już ponad 65 milionów członków z całego świata. ALL jako codzienny towarzysz hotelowych gości pozwala na wzbogacenie pobytu o dodatkową wartość i wzbogacone przeżycia związane z szeroką gamą benefitów, usług i doświadczeń. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity, RiiSE i inicjatywę ALL Heartist Fund pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez gwarancję wysokiej etyki biznesowej, odpowiedzialność względem turystyki i ekologii, zaangażowania w społeczność, zróżnicowanie i inkluzyjność. Założona w 1967 roku spółka Accor SA jest notowana na paryskiej giełdzie Euronext (kod ISIN: FR0000120404) oraz na rynku OTC (kod ACRFY) w Stanach Zjednoczonych. Więcej informacji na stronie: group.accor.com. Zapraszamy do polubienia naszej strony na Facebooku i śledzenia nas na Twitterze, LinkedInie i Instagramie.
Koncert z cyklu Jazz.PL w radiowej Dwójce zagra kwintet Blu/Bry
Technics na Audio Video Show 2024
Giełda winyli w Plejadzie! Każdy meloman znajdzie coś dla siebie!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Tomasz Tylicki: W programach na żywo jak „Pytanie na śniadanie” niezbędna jest swoboda. Jeżeli scenariusz za dużo by nam narzucał, to byłoby sztywno
Gospodarz „Pytania na śniadanie” przyznaje, że niezwykle ważne jest dla niego tworzenie w studiu odpowiedniej atmosfery, co w efekcie przekłada się na wrażenia widzów. Kiedy bowiem prowadzący czują się swobodnie i komfortowo, to wzrasta jakość programu, a ci, którzy zasiadają przed telewizorami, nie mają powodu, by zmienić kanał na inny. Dlatego też Tomasz Tylicki czasem pozwala sobie na drobne odstępstwa od scenariusza i swoim niestandardowym zachowaniem zaskarbia sobie sympatię oglądających.
Problemy społeczne
W Polsce rodzi się najmniej dzieci w historii pomiarów. Duże znaczenie mają różnice w wykształceniu kobiet i mężczyzn oraz rynek pracy
Przez pierwsze trzy kwartały 2024 roku w Polsce urodziło się 192 tys. dzieci. To najmniej od zakończenia drugiej wojny światowej. Wskaźnik dzietności spadł do dramatycznie niskiego poziomu, a coraz mniej osób decyduje się na powiększenie rodziny. Wiele barier dotyczy kwestii finansowych. To m.in. trudna sytuacja mieszkaniowa, warunki na rynku pracy, np. zatrudnianie młodych dorosłych na czas określony, ale też różnice w wykształceniu kobiet i mężczyzn.
Film
Cezary Pazura: Jeżeli robię żart podczas kręcenia komedii i nikt na planie się nie śmieje, to trzeba go zmienić. Pierwsze wrażenie ekipy mówi mi najwięcej
Aktor wskazuje na dwa różne podejścia do produkcji komedii. Z jednej strony istnieje bowiem przekonanie, że dobra zabawa podczas kręcenia filmu nie gwarantuje jego końcowego sukcesu, on sam woli jednak postrzegać ekipę jako swoich pierwszych widzów i recenzentów. Cezary Pazura zaznacza też, że struktura komedii jest niezwykle delikatna. Nie chodzi w niej bowiem tylko o sam żart, ale także o zgodność wszystkich elementów – od tempa wypowiedzi, przez emocje na ekranie, po reakcje widowni.