We Are Open - ibis Music wraca w nowej odsłonie
We Are Open to nowa odsłona kampanii ibis MUSIC, której ideą jest odkrywanie lokalnych dźwięków i wschodzących muzycznych talentów na całym świecie. Tym razem marka zaprasza miłośników muzyki na wirtualną podróż, której przewodnikiem jest m.in. brazylijska gwiazda Pablo Vittar. Jednym z przystanków na globalnej trasie ibis MUSIC jest Polska, którą reprezentuje alternatywne duo Youth Novels. Elektryzujący koncert młodych artystów z Poznania można już obejrzeć na kanale ibis na YouTube, Facebooku i Instagramie!
Dla wszystkich miłośników nowych brzmień Accor, światowy lider hotelarstwa, przygotował wirtualną trasę koncertową ibis MUSIC We Are Open. Głównym przesłaniem inicjatywy jest połączenie ludzi z różnych zakątków świata za pomocą muzyki, różnorodności i wspólnej nadziei w niepewnych czasach. Marka we współpracy z Sony Music Entertainment i Spotify, jako kontynuację kampanii ibis MUSIC, przygotowała serię występów wschodzących lokalnych artystów z 12 krajów, w tym także w Polsce. Wszystkie koncerty są transmitowane na kanałach social media ibis, a każdy może obejrzeć występy na Instagramie, Facebooku i YouTube marki.
Przewodnikami w wirtualnej muzycznej podróży są wszechstronnie utalentowany Charlie Winston, brazylijska supergwiazda Pablo Vittar i brytyjska piosenkarka Izzy Bizu. Każdy z headlinerów przygotował ekscytujący lineup z wybranych artystów serwujących świeże i elektryzujące dźwięki podczas wspólnej online'owej wyprawy. Wśród destynacji znalazły się m.in. Niemcy, Australia, Indie czy Maroko.
Hotele ibis na całym świecie łączy to samo przesłanie - bycia otwartym dla każdego, bez względu kim jest i skąd pochodzi. Dlatego nazwaliśmy tę trasę ibis MUSIC We Are Open - tłumaczy Caroline Benard, Vice President, Eco Brands Experience, Accor. - Jesteśmy dumni, że możemy dzielić się naszą pasją do podróżowania, gościnności i muzyki, bez względu na wyzwania, jakie rzuca dzisiejsza rzeczywistość. Wierzymy, że nasza inicjatywa pomoże połączyć ludzi z różnych zakątków świata poprzez niesamowitą siłę muzyki - uniwersalny język, który nie zna granic. Co więcej, wierzymy, że świat pełen otwartości, to lepszy świat.
ibis Music to inicjatywa z wieloletnią tradycją stworzona z myślą o połączeniu niezapomnianych doznań z podróży ze światem lokalnych dźwięków i wschodzących artystów z całego świata. Seria rozmaitych wydarzeń muzycznych zainicjowanych w przestrzeniach hotelowych wspiera ideę muzyki łączącej ludzi bez względu na pochodzenie, płeć, wiek czy narodowość. Podobnie jak we wcześniejszych edycjach, marka ibis we współpracy z partnerami wspiera wschodzących artystów z całego świata w rozwoju ich muzycznej kariery. Tym razem reprezentantem Polski na międzynarodowej wirtualnej trasie jest poznański zespół Youth Novels, który tworzy duet Ania Babrakowska i Emil Nowak.
To dla nas duży zaszczyt dołączyć do ibis MUSIC i być częścią ogólnoświatowej muzycznej podróży. Występować na trasie prowadzonej przez trzech wspaniałych headlinerów i wschodzących lokalnych artystów z całego świata to bardzo ekscytujące doświadczenie. Nie możemy doczekać się, aż wszyscy usłyszą naszą specjalną sesję na żywo nagraną w hotelu ibis w naszym rodzinnym Poznaniu - mówią członkowie Youth Novels.
Jestem niesamowicie podekscytowana wyruszyć w podróż po całym świecie z ibis MUSIC - zachwyca się Pabllo Vittar. - Dla mnie to coś więcej niż tylko trasa koncertowa, to możliwość zbliżenia ludzi dzięki muzyce w tych trudnych czasach. Dzięki ibis MUSIC mogę połączyć miłośników muzyki z całego świata.
O marce ibis
Od 1974 roku ibis jest pionierską i otwartą marką zapraszającą wszystkich do swojego świata. Goście z całego świata i lokalne społeczności cenią hotele ibis za nowoczesny styl, przestrzenie tętniące życiem, pokoje, które przywołują komfort rodzinnego domu, przyjemne bary i satysfakcjonujące opcje gastronomiczne oraz wygodne i proste doświadczenie zakwaterowania. Marka ibis jest znana ze swojego zamiłowania do muzyki granej na żywo i oferowania gościom specjalnie przygotowanych playlist i muzycznych eventów z udziałem wschodzących i początkujących artystów. Bez względu na lokalizację, każdy w hotelu ibis poczuje się jak u siebie. Marka ibis z ponad 1 200 obiektów w ponad 65 krajach, jest częścią Accor, światowego lidera w branży hotelarskiej.
O Accor
Accor jest wiodącą grupą hotelarską na świecie oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w ponad 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach oraz 10 000 obiektach gastronomicznych w 110 krajach. Grupa dysponuje jednym z najbardziej zróżnicowanych i w pełni zintegrowanych ekosystemów hotelarskich obejmujących szerokie portfolio marek segmentu luxury, premium, midscale i economy z unikalnymi konceptami. Wyjątkowe i unikalne doświadczenia uzupełnia oferta rozrywkowa, bary i restauracje, markowe rezydencje prywatne, współdzielone obiekty noclegowe, consierge, przestrzenie co-workingowe i wiele innych. Accor wyróżnia się niezastąpionym portfolio charakterystycznych marek i zespołem liczącym blisko 300 000 członków na całym świecie. Dodatkowo Grupa oferuje wszechstronny lifestylowy program lojalnościowy ALL - Accor Live Limitless, o korzyściach którego przekonało się już ponad 65 milionów członków z całego świata. ALL jako codzienny towarzysz hotelowych gości pozwala na wzbogacenie pobytu o dodatkową wartość i wzbogacone przeżycia związane z szeroką gamą benefitów, usług i doświadczeń. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity, RiiSE i inicjatywę ALL Heartist Fund pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez gwarancję wysokiej etyki biznesowej, odpowiedzialność względem turystyki i ekologii, zaangażowania w społeczność, zróżnicowanie i inkluzyjność. Założona w 1967 roku spółka Accor SA jest notowana na paryskiej giełdzie Euronext (kod ISIN: FR0000120404) oraz na rynku OTC (kod ACRFY) w Stanach Zjednoczonych. Więcej informacji na stronie: group.accor.com. Zapraszamy do polubienia naszej strony na Facebooku i śledzenia nas na Twitterze, LinkedInie i Instagramie.
![dACH! Dominikańska inspiruje i zaskakuje lipcowymi atrakcjami! Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1762092095,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
dACH! Dominikańska inspiruje i zaskakuje lipcowymi atrakcjami!
![W ogrodach na dachu Galerii Północnej rozbrzmiewać będą skrzypce, harfa i handpa](/files/_uploaded/glownekonf_376541521,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
W ogrodach na dachu Galerii Północnej rozbrzmiewać będą skrzypce, harfa i handpa
![Centrum Riviera: pierwszy w Polsce stacjonarny sklep Żywiec Męskie Granie](/files/_uploaded/glownekonf_1902560577,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Centrum Riviera: pierwszy w Polsce stacjonarny sklep Żywiec Męskie Granie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Teatr
![](/files/1922771799/czule-slowka-aktorzy-ram,w_274,r_png,_small.png)
Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia
Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.
Inwestycje
Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów
![](/files/1922771799/lipinski-apartamenty-foto,w_133,r_png,_small.png)
Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.
Media
Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć
![](/files/1922771799/dowbor-nasz-nowy-dom-foto-1,w_133,_small.jpg)
Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.