Komunikaty PR

We Are Open - ibis Music wraca w nowej odsłonie

2021-03-02  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania kom.pras. ( 0.58 MB )

We Are Open to nowa odsłona kampanii ibis MUSIC, której ideą jest odkrywanie lokalnych dźwięków i wschodzących muzycznych talentów na całym świecie. Tym razem marka zaprasza miłośników muzyki na wirtualną podróż, której przewodnikiem jest m.in. brazylijska gwiazda Pablo Vittar. Jednym z przystanków na globalnej trasie ibis MUSIC jest Polska, którą reprezentuje alternatywne duo Youth Novels. Elektryzujący koncert młodych artystów z Poznania można już obejrzeć na kanale ibis na YouTube, Facebooku i Instagramie!                                                                                                                                                     

 

Dla wszystkich miłośników nowych brzmień Accor, światowy lider hotelarstwa, przygotował wirtualną trasę koncertową ibis MUSIC We Are Open. Głównym przesłaniem inicjatywy jest połączenie ludzi z różnych zakątków świata za pomocą muzyki, różnorodności i wspólnej nadziei w niepewnych czasach. Marka  we współpracy z Sony Music Entertainment i Spotify, jako kontynuację kampanii ibis MUSIC, przygotowała serię występów wschodzących lokalnych artystów z 12 krajów, w tym także w Polsce. Wszystkie koncerty są transmitowane na kanałach social media ibis, a każdy może obejrzeć występy na Instagramie, Facebooku i YouTube marki.

 

Przewodnikami w wirtualnej muzycznej podróży są wszechstronnie utalentowany Charlie Winston, brazylijska supergwiazda Pablo Vittar i brytyjska piosenkarka Izzy Bizu. Każdy z headlinerów przygotował ekscytujący lineup z wybranych artystów serwujących świeże i elektryzujące dźwięki podczas wspólnej online'owej wyprawy. Wśród destynacji znalazły się m.in. Niemcy, Australia, Indie czy Maroko. 

 

Hotele ibis na całym świecie łączy to samo przesłanie - bycia otwartym dla każdego, bez względu kim jest i skąd pochodzi. Dlatego nazwaliśmy tę trasę ibis MUSIC We Are Open - tłumaczy Caroline Benard, Vice President, Eco Brands Experience, Accor. - Jesteśmy dumni, że możemy dzielić się naszą pasją do podróżowania, gościnności i muzyki, bez względu na wyzwania, jakie rzuca dzisiejsza rzeczywistość. Wierzymy, że nasza inicjatywa pomoże połączyć ludzi z różnych zakątków świata poprzez niesamowitą siłę muzyki - uniwersalny język, który nie zna granic. Co więcej, wierzymy, że świat pełen otwartości, to lepszy świat.

 

ibis Music to inicjatywa z wieloletnią tradycją stworzona z myślą o połączeniu niezapomnianych doznań z podróży ze światem lokalnych dźwięków i wschodzących artystów z całego świata. Seria rozmaitych wydarzeń muzycznych zainicjowanych w przestrzeniach hotelowych wspiera ideę muzyki łączącej ludzi bez względu na pochodzenie, płeć, wiek czy narodowość. Podobnie jak we wcześniejszych edycjach, marka ibis we współpracy z partnerami wspiera wschodzących artystów z całego świata w rozwoju ich muzycznej kariery. Tym razem reprezentantem Polski na międzynarodowej wirtualnej trasie jest poznański zespół Youth Novels, który tworzy duet Ania Babrakowska i Emil Nowak.

 

To dla nas duży zaszczyt dołączyć do ibis MUSIC i być częścią ogólnoświatowej muzycznej podróży. Występować na trasie prowadzonej przez trzech wspaniałych headlinerów i wschodzących lokalnych artystów z całego świata to bardzo ekscytujące doświadczenie. Nie możemy doczekać się, aż wszyscy usłyszą naszą specjalną sesję na żywo nagraną w hotelu ibis w naszym rodzinnym Poznaniu - mówią członkowie Youth Novels.

 

Jestem niesamowicie podekscytowana wyruszyć w podróż po całym świecie z ibis MUSIC - zachwyca się Pabllo Vittar. - Dla mnie to coś więcej niż tylko trasa koncertowa, to możliwość zbliżenia ludzi dzięki muzyce w tych trudnych czasach. Dzięki ibis MUSIC mogę połączyć miłośników muzyki z całego świata.

 

 

O marce ibis

Od 1974 roku ibis jest pionierską i otwartą marką zapraszającą wszystkich do swojego świata. Goście z całego świata i lokalne społeczności cenią hotele ibis za nowoczesny styl, przestrzenie tętniące życiem, pokoje, które przywołują komfort rodzinnego domu, przyjemne bary i satysfakcjonujące opcje gastronomiczne oraz wygodne i proste doświadczenie zakwaterowania. Marka ibis jest znana ze swojego zamiłowania do muzyki granej na żywo i oferowania gościom specjalnie przygotowanych playlist i muzycznych eventów z udziałem wschodzących i początkujących artystów. Bez względu na lokalizację, każdy w hotelu ibis poczuje się jak u siebie. Marka ibis z ponad 1 200 obiektów w ponad 65 krajach, jest częścią Accor, światowego lidera w branży hotelarskiej. 

 

O Accor

Accor jest wiodącą grupą hotelarską na świecie oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w ponad 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach oraz 10 000 obiektach gastronomicznych w 110 krajach. Grupa dysponuje jednym z najbardziej zróżnicowanych i w pełni zintegrowanych ekosystemów hotelarskich obejmujących szerokie portfolio marek segmentu luxury, premium, midscale i economy z unikalnymi konceptami. Wyjątkowe i unikalne doświadczenia uzupełnia oferta rozrywkowa, bary i restauracje, markowe rezydencje prywatne, współdzielone obiekty noclegowe, consierge, przestrzenie co-workingowe i wiele innych. Accor wyróżnia się niezastąpionym portfolio charakterystycznych marek i zespołem liczącym blisko 300 000 członków na całym świecie. Dodatkowo Grupa oferuje wszechstronny lifestylowy program lojalnościowy ALL - Accor Live Limitless, o korzyściach którego przekonało się już ponad 65 milionów członków z całego świata. ALL jako codzienny towarzysz hotelowych gości pozwala na wzbogacenie pobytu o dodatkową wartość i wzbogacone przeżycia związane z szeroką gamą benefitów, usług i doświadczeń. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity, RiiSE i inicjatywę ALL Heartist Fund pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez gwarancję wysokiej etyki biznesowej, odpowiedzialność względem turystyki i ekologii, zaangażowania w społeczność, zróżnicowanie i inkluzyjność. Założona w 1967 roku spółka Accor SA jest notowana na paryskiej giełdzie Euronext (kod ISIN: FR0000120404) oraz na rynku OTC (kod ACRFY) w Stanach Zjednoczonych. Więcej informacji na stronie: group.accor.com. Zapraszamy do polubienia naszej strony na Facebooku i śledzenia nas na Twitterze, LinkedInie i Instagramie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę... Biuro prasowe
2024-12-17 | 17:17

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę... Posłuchaj ich wersji „Rock 'N' Roll Star”! „Rock 'N' Roll Star” to trzeci singiel duetu BNDK, będący
Muzyka Święta cały rok - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
2024-12-09 | 11:00

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą

Na płycie pojawił się niesamowity gość - Czadoman! Artysta jest niezwykle popularny w świecie muzyki rozrywkowej, zwycięzca 13-tej edycji programu Twoja Twarz Brzmi Znajomo. Razem z Ciocią
Muzyka Łódź bez makijażu w debiutanckiej płycie Wolnych Bałut
2024-12-06 | 13:00

Łódź bez makijażu w debiutanckiej płycie Wolnych Bałut

„Poezja zjePana” to tytuł pierwszej płyty Wolnych Bałut, która ukazała się dziś nakładem wydawnictwa . To prawdziwy akustyczny folk-urban-punk, niestroniąca od ładnych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Zbiórki internetowe przestały się już kojarzyć wyłącznie z finansowaniem leczenia. Ludzie zbierają także na podstawowe potrzeby i realizację marzeń

Połowa Polaków wspiera zbiórki charytatywne online – wynika z raportu przygotowanego przez SW Research dla Allegro. Najczęściej przekazujemy datki na pomoc humanitarną związaną z kataklizmami, wsparcie chorych, pomoc dzieciom czy zwierzętom. Jeszcze do niedawna zbiórki internetowe kojarzyły się głównie z finansowaniem terapii czy rehabilitacji dla ciężko chorych, ale coraz częściej ludzie zbierają na podstawowe potrzeby, takie jak żywność czy opał na zimę, ale również na realizację marzeń.