Komunikaty PR

White 2115 pierwszym polskim ambasadorem produktów audio marki Sony

2024-04-19  |  12:00
Do pobrania jpg ( 1.12 MB )

White 2115 pierwszym polskim ambasadorem produktów audio marki Sony w nowej odsłonie kampanii „For The Music”
 

Sony Europe B.V. Oddział w Polsce oraz Sony Music Entertainment Poland ponownie łączą siły, tym razem w nowej odsłonie kampanii „For The Music” promującej najnowsze produkty audio ULT POWER SOUND oraz flagowe słuchawki serii 1000X. Będzie to pierwsza w Polsce tak duża kampania Sony stworzona z lokalnym artystą.

Pierwszym polskim ambasadorem marki Sony w kategorii audio został jeden z najpopularniejszych polskich raperów – White 2115. Połączenie jego współczesnej, energetycznej muzyki z technologicznymi nowościami stworzy niepowtarzalne doświadczenie dla odbiorców, przenosząc ich w inny wymiar dźwięków i emocji.

Począwszy od maja 2024 r. White 2115 będzie współpracować z firmą Sony w ramach kampanii marketingowej dotyczącej najnowszej gamy głośników i słuchawek z serii ULT POWER SOUND. W ramach kampanii zostanie wykorzystana jedna z najnowszych piosenek artysty, która pozwoli słuchaczom doświadczyć potężnego i głębokiego basu, jaki oferują nowe produkty. White 2115 będzie także współpracować z Sony przy promocji flagowych nausznych i prawdziwie bezprzewodowych słuchawek serii 1000X, charakteryzujących się wiodącym na rynku systemem redukcji hałasu.

White 2115 to jeden z najbardziej cenionych raperów młodego pokolenia. Jako pierwszy polski raper niedawno osiągnął historyczny wynik ponad 100 milionów odtworzeń swojego utworu „California” w serwisie Spotify. Od dłuższego czasu White 2115 znajduje się w czołówce najchętniej słuchanych polskich artystów. W ostatnich tygodniach wypuścił aż dwa nowe utwory: „Spadająca Gwiazda” oraz „Offwhite”, które cieszą się dużym uznaniem wśród słuchaczy. Oba utwory zwiastują jego nadchodzący, piąty album, który ukaże się w tym roku.

Głośniki i słuchawki ULT POWER SOUND dołączają do grona produktów promowanych hasłem „For The Music”, którym od dwóch lat firma oznacza swoje najlepsze urządzenia audio. Podkreśla ono, że Sony pragnie zapewniać doświadczenie prawdziwej muzyki i rozpalać emocje fanów poprzez stawianie wizji twórcy na pierwszym miejscu. Dzięki współpracy z White 2115 chcemy dotrzeć do młodego pokolenia dostarczając im nową jakość dźwięku z ULT Power Sound – komentuje Radosław Pietrzkiewicz, szef działu komunikacji marketingowej w polskim oddziale Sony Europe B.V.

ULT Power Sound – nowe produkty stworzone z myślą o miłośnikach rapu

Seria ULT POWER SOUND jest zaprojektowana dla miłośników muzyki pragnących głębokiego basu, od którego żywiej bije serce. Serię ULT POWER SOUND tworzą trzy głośniki — ULT TOWER 10, ULT FIELD 7 i ULT FIELD 1 — oraz słuchawki bezprzewodowe ULT WEAR. ULT TOWER 10 to potężny głośnik z ogromnym basem, idealny do organizowania imprez w dużych przestrzeniach. ULT FIELD 7 charakteryzuje się wydajną baterią. Posiada także odporną na wodę i pył konstrukcję, pozwalającą imprezować w dowolnym miejscu. Z kolei ULT FIELD 1, dzięki swojej kompaktowości, to idealny towarzysz plenerowych aktywności. Słuchawki z funkcją redukcji hałasu ULT WEAR, dzięki wyjątkowemu basowi i ulepszonemu systemowi redukcji hałasu słuchawki, pozwalają poczuć klimat ulubionego festiwalu lub klubu.

Z kolei zarówno nauszne jak i prawdziwie bezprzewodowe słuchawki Sony z flagowej serii 1000X od wielu lat wyznaczają nową jakość słuchania bez rozpraszających uwagę dźwięków z zewnątrz. Pozwalają korzystać z wiodącego systemu redukcji hałasu i niezrównanej jakości dźwięku, dzięki której można usłyszeć każdy szczegół muzyki ulubionego wykonawcy.

Więcej informacji na temat produktów ULT Power Sound: https://www.sony.pl/ult-power-sound

Dodatkowe informacje na temat kampanii „For The Music”: https://forthemusic.electronics.sony.com/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu Biuro prasowe
2025-02-21 | 16:30

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

Choć istnieją już ponad dwadzieścia lat, postanowili uczcić inny jubileusz. W dziesięciolecie powstania największego hitu, czyli utworu „Kamień z napisem love”, ruszają
Muzyka BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...
2024-12-17 | 17:17

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę... Posłuchaj ich wersji „Rock 'N' Roll Star”! „Rock 'N' Roll Star” to trzeci singiel duetu BNDK, będący
Muzyka Święta cały rok - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
2024-12-09 | 11:00

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą

Na płycie pojawił się niesamowity gość - Czadoman! Artysta jest niezwykle popularny w świecie muzyki rozrywkowej, zwycięzca 13-tej edycji programu Twoja Twarz Brzmi Znajomo. Razem z Ciocią

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.