White 2115 pierwszym polskim ambasadorem produktów audio marki Sony
White 2115 pierwszym polskim ambasadorem produktów audio marki Sony w nowej odsłonie kampanii „For The Music”
Sony Europe B.V. Oddział w Polsce oraz Sony Music Entertainment Poland ponownie łączą siły, tym razem w nowej odsłonie kampanii „For The Music” promującej najnowsze produkty audio ULT POWER SOUND oraz flagowe słuchawki serii 1000X. Będzie to pierwsza w Polsce tak duża kampania Sony stworzona z lokalnym artystą.
Pierwszym polskim ambasadorem marki Sony w kategorii audio został jeden z najpopularniejszych polskich raperów – White 2115. Połączenie jego współczesnej, energetycznej muzyki z technologicznymi nowościami stworzy niepowtarzalne doświadczenie dla odbiorców, przenosząc ich w inny wymiar dźwięków i emocji.
Począwszy od maja 2024 r. White 2115 będzie współpracować z firmą Sony w ramach kampanii marketingowej dotyczącej najnowszej gamy głośników i słuchawek z serii ULT POWER SOUND. W ramach kampanii zostanie wykorzystana jedna z najnowszych piosenek artysty, która pozwoli słuchaczom doświadczyć potężnego i głębokiego basu, jaki oferują nowe produkty. White 2115 będzie także współpracować z Sony przy promocji flagowych nausznych i prawdziwie bezprzewodowych słuchawek serii 1000X, charakteryzujących się wiodącym na rynku systemem redukcji hałasu.
White 2115 to jeden z najbardziej cenionych raperów młodego pokolenia. Jako pierwszy polski raper niedawno osiągnął historyczny wynik ponad 100 milionów odtworzeń swojego utworu „California” w serwisie Spotify. Od dłuższego czasu White 2115 znajduje się w czołówce najchętniej słuchanych polskich artystów. W ostatnich tygodniach wypuścił aż dwa nowe utwory: „Spadająca Gwiazda” oraz „Offwhite”, które cieszą się dużym uznaniem wśród słuchaczy. Oba utwory zwiastują jego nadchodzący, piąty album, który ukaże się w tym roku.
Głośniki i słuchawki ULT POWER SOUND dołączają do grona produktów promowanych hasłem „For The Music”, którym od dwóch lat firma oznacza swoje najlepsze urządzenia audio. Podkreśla ono, że Sony pragnie zapewniać doświadczenie prawdziwej muzyki i rozpalać emocje fanów poprzez stawianie wizji twórcy na pierwszym miejscu. Dzięki współpracy z White 2115 chcemy dotrzeć do młodego pokolenia dostarczając im nową jakość dźwięku z ULT Power Sound – komentuje Radosław Pietrzkiewicz, szef działu komunikacji marketingowej w polskim oddziale Sony Europe B.V.
ULT Power Sound – nowe produkty stworzone z myślą o miłośnikach rapu
Seria ULT POWER SOUND jest zaprojektowana dla miłośników muzyki pragnących głębokiego basu, od którego żywiej bije serce. Serię ULT POWER SOUND tworzą trzy głośniki — ULT TOWER 10, ULT FIELD 7 i ULT FIELD 1 — oraz słuchawki bezprzewodowe ULT WEAR. ULT TOWER 10 to potężny głośnik z ogromnym basem, idealny do organizowania imprez w dużych przestrzeniach. ULT FIELD 7 charakteryzuje się wydajną baterią. Posiada także odporną na wodę i pył konstrukcję, pozwalającą imprezować w dowolnym miejscu. Z kolei ULT FIELD 1, dzięki swojej kompaktowości, to idealny towarzysz plenerowych aktywności. Słuchawki z funkcją redukcji hałasu ULT WEAR, dzięki wyjątkowemu basowi i ulepszonemu systemowi redukcji hałasu słuchawki, pozwalają poczuć klimat ulubionego festiwalu lub klubu.
Z kolei zarówno nauszne jak i prawdziwie bezprzewodowe słuchawki Sony z flagowej serii 1000X od wielu lat wyznaczają nową jakość słuchania bez rozpraszających uwagę dźwięków z zewnątrz. Pozwalają korzystać z wiodącego systemu redukcji hałasu i niezrównanej jakości dźwięku, dzięki której można usłyszeć każdy szczegół muzyki ulubionego wykonawcy.
Więcej informacji na temat produktów ULT Power Sound: https://www.sony.pl/ult-power-sound
Dodatkowe informacje na temat kampanii „For The Music”: https://forthemusic.electronics.sony.com/

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Joanna Liszowska: Kobiety powinno się doceniać na co dzień. Ale 8 marca można szczególnie wyrazić swoją sympatię
Aktorka uważa, że Dzień Kobiet to miła tradycja i należy ją pielęgnować. Nie trzeba wiele, by na twarzy płci pięknej pojawił się uśmiech. Wystarczą życzenia, symboliczny kwiatek czy okolicznościowy upominek. Joanna Liszowska podkreśla, że w teatrze czy na planie serialu koledzy z branży 8 marca zawsze stają na wysokości zadania i sprawiają radość paniom ze swojego otoczenia. Marta Wierzbicka natomiast zaznacza, że dla niej nie jest to szczególna okazja do świętowania. Po prostu dzień jak każdy inny.
Handel
Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.
Infrastruktura
Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.