White 2115 pierwszym polskim ambasadorem produktów audio marki Sony
White 2115 pierwszym polskim ambasadorem produktów audio marki Sony w nowej odsłonie kampanii „For The Music”
Sony Europe B.V. Oddział w Polsce oraz Sony Music Entertainment Poland ponownie łączą siły, tym razem w nowej odsłonie kampanii „For The Music” promującej najnowsze produkty audio ULT POWER SOUND oraz flagowe słuchawki serii 1000X. Będzie to pierwsza w Polsce tak duża kampania Sony stworzona z lokalnym artystą.
Pierwszym polskim ambasadorem marki Sony w kategorii audio został jeden z najpopularniejszych polskich raperów – White 2115. Połączenie jego współczesnej, energetycznej muzyki z technologicznymi nowościami stworzy niepowtarzalne doświadczenie dla odbiorców, przenosząc ich w inny wymiar dźwięków i emocji.
Począwszy od maja 2024 r. White 2115 będzie współpracować z firmą Sony w ramach kampanii marketingowej dotyczącej najnowszej gamy głośników i słuchawek z serii ULT POWER SOUND. W ramach kampanii zostanie wykorzystana jedna z najnowszych piosenek artysty, która pozwoli słuchaczom doświadczyć potężnego i głębokiego basu, jaki oferują nowe produkty. White 2115 będzie także współpracować z Sony przy promocji flagowych nausznych i prawdziwie bezprzewodowych słuchawek serii 1000X, charakteryzujących się wiodącym na rynku systemem redukcji hałasu.
White 2115 to jeden z najbardziej cenionych raperów młodego pokolenia. Jako pierwszy polski raper niedawno osiągnął historyczny wynik ponad 100 milionów odtworzeń swojego utworu „California” w serwisie Spotify. Od dłuższego czasu White 2115 znajduje się w czołówce najchętniej słuchanych polskich artystów. W ostatnich tygodniach wypuścił aż dwa nowe utwory: „Spadająca Gwiazda” oraz „Offwhite”, które cieszą się dużym uznaniem wśród słuchaczy. Oba utwory zwiastują jego nadchodzący, piąty album, który ukaże się w tym roku.
Głośniki i słuchawki ULT POWER SOUND dołączają do grona produktów promowanych hasłem „For The Music”, którym od dwóch lat firma oznacza swoje najlepsze urządzenia audio. Podkreśla ono, że Sony pragnie zapewniać doświadczenie prawdziwej muzyki i rozpalać emocje fanów poprzez stawianie wizji twórcy na pierwszym miejscu. Dzięki współpracy z White 2115 chcemy dotrzeć do młodego pokolenia dostarczając im nową jakość dźwięku z ULT Power Sound – komentuje Radosław Pietrzkiewicz, szef działu komunikacji marketingowej w polskim oddziale Sony Europe B.V.
ULT Power Sound – nowe produkty stworzone z myślą o miłośnikach rapu
Seria ULT POWER SOUND jest zaprojektowana dla miłośników muzyki pragnących głębokiego basu, od którego żywiej bije serce. Serię ULT POWER SOUND tworzą trzy głośniki — ULT TOWER 10, ULT FIELD 7 i ULT FIELD 1 — oraz słuchawki bezprzewodowe ULT WEAR. ULT TOWER 10 to potężny głośnik z ogromnym basem, idealny do organizowania imprez w dużych przestrzeniach. ULT FIELD 7 charakteryzuje się wydajną baterią. Posiada także odporną na wodę i pył konstrukcję, pozwalającą imprezować w dowolnym miejscu. Z kolei ULT FIELD 1, dzięki swojej kompaktowości, to idealny towarzysz plenerowych aktywności. Słuchawki z funkcją redukcji hałasu ULT WEAR, dzięki wyjątkowemu basowi i ulepszonemu systemowi redukcji hałasu słuchawki, pozwalają poczuć klimat ulubionego festiwalu lub klubu.
Z kolei zarówno nauszne jak i prawdziwie bezprzewodowe słuchawki Sony z flagowej serii 1000X od wielu lat wyznaczają nową jakość słuchania bez rozpraszających uwagę dźwięków z zewnątrz. Pozwalają korzystać z wiodącego systemu redukcji hałasu i niezrównanej jakości dźwięku, dzięki której można usłyszeć każdy szczegół muzyki ulubionego wykonawcy.
Więcej informacji na temat produktów ULT Power Sound: https://www.sony.pl/ult-power-sound
Dodatkowe informacje na temat kampanii „For The Music”: https://forthemusic.electronics.sony.com/
BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...
"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Łódź bez makijażu w debiutanckiej płycie Wolnych Bałut
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.
Konsument
Kobiety podchodzą ostrożne do pracowniczych planów kapitałowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową
Z ponad 3,6 mln uczestników pracowniczych planów kapitałowych (PPK) 48 proc. stanowią kobiety – wynika z danych PFR Portal PPK. Zdaniem ekspertów podchodzą one bardzo ostrożnie do tego typu programów i starają się uzupełniać wiedzę na temat działania mechanizmów finansowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową, ale coraz więcej osób widzi w nich instrument inwestycyjny.
Media
Maciej Rock: Nie mam ulubionego gatunku muzyki ani wykonawcy. Zetknięcie się z artystami wykonującymi muzykę rockową, mroczną czy disco polo jest niezwykle fascynujące
Prezenter tłumaczy, że rolą prowadzących „Must Be the Music” jest między innymi wspieranie i motywowanie uczestników programu, którzy stresują się przed wejściem na scenę. Wartością dodaną jest natomiast dla niego to, że może poznać artystów, którzy grają niezwykle różnorodną muzykę, i bywa tak, że jakieś wykonanie bądź utwór dosłownie „wbija go w fotel”. Maciej Rock zapewnia, że nie zamyka się na żaden gatunek. Często jakieś nietuzinkowe utwory odkrywa dzięki rekomendacjom znajomych.