Komunikaty PR

White 2115 pierwszym polskim ambasadorem produktów audio marki Sony

2024-04-19  |  12:00
Do pobrania jpg ( 1.12 MB )

White 2115 pierwszym polskim ambasadorem produktów audio marki Sony w nowej odsłonie kampanii „For The Music”
 

Sony Europe B.V. Oddział w Polsce oraz Sony Music Entertainment Poland ponownie łączą siły, tym razem w nowej odsłonie kampanii „For The Music” promującej najnowsze produkty audio ULT POWER SOUND oraz flagowe słuchawki serii 1000X. Będzie to pierwsza w Polsce tak duża kampania Sony stworzona z lokalnym artystą.

Pierwszym polskim ambasadorem marki Sony w kategorii audio został jeden z najpopularniejszych polskich raperów – White 2115. Połączenie jego współczesnej, energetycznej muzyki z technologicznymi nowościami stworzy niepowtarzalne doświadczenie dla odbiorców, przenosząc ich w inny wymiar dźwięków i emocji.

Począwszy od maja 2024 r. White 2115 będzie współpracować z firmą Sony w ramach kampanii marketingowej dotyczącej najnowszej gamy głośników i słuchawek z serii ULT POWER SOUND. W ramach kampanii zostanie wykorzystana jedna z najnowszych piosenek artysty, która pozwoli słuchaczom doświadczyć potężnego i głębokiego basu, jaki oferują nowe produkty. White 2115 będzie także współpracować z Sony przy promocji flagowych nausznych i prawdziwie bezprzewodowych słuchawek serii 1000X, charakteryzujących się wiodącym na rynku systemem redukcji hałasu.

White 2115 to jeden z najbardziej cenionych raperów młodego pokolenia. Jako pierwszy polski raper niedawno osiągnął historyczny wynik ponad 100 milionów odtworzeń swojego utworu „California” w serwisie Spotify. Od dłuższego czasu White 2115 znajduje się w czołówce najchętniej słuchanych polskich artystów. W ostatnich tygodniach wypuścił aż dwa nowe utwory: „Spadająca Gwiazda” oraz „Offwhite”, które cieszą się dużym uznaniem wśród słuchaczy. Oba utwory zwiastują jego nadchodzący, piąty album, który ukaże się w tym roku.

Głośniki i słuchawki ULT POWER SOUND dołączają do grona produktów promowanych hasłem „For The Music”, którym od dwóch lat firma oznacza swoje najlepsze urządzenia audio. Podkreśla ono, że Sony pragnie zapewniać doświadczenie prawdziwej muzyki i rozpalać emocje fanów poprzez stawianie wizji twórcy na pierwszym miejscu. Dzięki współpracy z White 2115 chcemy dotrzeć do młodego pokolenia dostarczając im nową jakość dźwięku z ULT Power Sound – komentuje Radosław Pietrzkiewicz, szef działu komunikacji marketingowej w polskim oddziale Sony Europe B.V.

ULT Power Sound – nowe produkty stworzone z myślą o miłośnikach rapu

Seria ULT POWER SOUND jest zaprojektowana dla miłośników muzyki pragnących głębokiego basu, od którego żywiej bije serce. Serię ULT POWER SOUND tworzą trzy głośniki — ULT TOWER 10, ULT FIELD 7 i ULT FIELD 1 — oraz słuchawki bezprzewodowe ULT WEAR. ULT TOWER 10 to potężny głośnik z ogromnym basem, idealny do organizowania imprez w dużych przestrzeniach. ULT FIELD 7 charakteryzuje się wydajną baterią. Posiada także odporną na wodę i pył konstrukcję, pozwalającą imprezować w dowolnym miejscu. Z kolei ULT FIELD 1, dzięki swojej kompaktowości, to idealny towarzysz plenerowych aktywności. Słuchawki z funkcją redukcji hałasu ULT WEAR, dzięki wyjątkowemu basowi i ulepszonemu systemowi redukcji hałasu słuchawki, pozwalają poczuć klimat ulubionego festiwalu lub klubu.

Z kolei zarówno nauszne jak i prawdziwie bezprzewodowe słuchawki Sony z flagowej serii 1000X od wielu lat wyznaczają nową jakość słuchania bez rozpraszających uwagę dźwięków z zewnątrz. Pozwalają korzystać z wiodącego systemu redukcji hałasu i niezrównanej jakości dźwięku, dzięki której można usłyszeć każdy szczegół muzyki ulubionego wykonawcy.

Więcej informacji na temat produktów ULT Power Sound: https://www.sony.pl/ult-power-sound

Dodatkowe informacje na temat kampanii „For The Music”: https://forthemusic.electronics.sony.com/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu Biuro prasowe
2025-02-21 | 16:30

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

Choć istnieją już ponad dwadzieścia lat, postanowili uczcić inny jubileusz. W dziesięciolecie powstania największego hitu, czyli utworu „Kamień z napisem love”, ruszają
Muzyka BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...
2024-12-17 | 17:17

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę... Posłuchaj ich wersji „Rock 'N' Roll Star”! „Rock 'N' Roll Star” to trzeci singiel duetu BNDK, będący
Muzyka Święta cały rok - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
2024-12-09 | 11:00

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą

Na płycie pojawił się niesamowity gość - Czadoman! Artysta jest niezwykle popularny w świecie muzyki rozrywkowej, zwycięzca 13-tej edycji programu Twoja Twarz Brzmi Znajomo. Razem z Ciocią

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.

Ochrona środowiska

Wokół utylizacji odpadów medycznych narosło wiele mitów. Nowoczesne instalacje pozwalają wykorzystać ten proces do produkcji ciepła i energii

Według różnych szacunków w Polsce powstaje od 60 do nawet 200 tys. t odpadów medycznych. Wymagają one specjalnego trybu postępowania, innego niż dla odpadów komunalnych – jedyną dopuszczalną i obowiązującą w świetle polskiego prawa metodą jest ich spalanie. Obecnie zakłady przetwarzania odpadów to nowoczesne instalacje połączone z odzyskiem energii. Termiczne przekształcenie odpadów może też być elementem gospodarki o obiegu zamkniętym.

Moda

Piotr Zelt: Nie latam po sklepach i nie zawalam sobie szafy jakimiś niepotrzebnymi ciuchami. Mam sporo ubrań, które mają po 20 lat, i cały czas je noszę

Aktor zaznacza, że jego garderoba jest skromna, ale zawiera dobre jakościowo ubrania, które choć były kupione nawet dwie dekady temu, wciąż wyglądają jak nowe. Jego zdaniem nie warto ulegać sezonowym trendom i gromadzić w szafie wielu rzeczy, które modne są zaledwie kilka miesięcy. Zamiast tego lepiej zainwestować w ponadczasowe kurtki, marynarki czy buty z dobrych materiałów i dbać o nie tak, by posłużyły jak najdłużej.