Komunikaty PR

Wielka Giełda Płytowa w Atrium Plejada

2021-11-02  |  13:26
Biuro prasowe

Tysiące czarnych krążków z najrozmaitszymi gatunkami muzycznymi w jednym miejscu! Po raz kolejny w Atrium Plejada kolekcjonerzy i wystawcy płyt analogowych z całej Polski zaprezentują winyle z muzycznymi hitami – od jazzu, bluesa, poprzez rock, pop, po muzykę polską czy filmową. Wielka Giełda Płytowa zagości w  bytomskim centrum już w sobotę, 6 listopada br.

 

Od kilku lat panuje moda na winyle, które przebojem wkraczają do naszych czterech ścian, zajmując honorowe miejsce na regale. Kolekcjonowanie czarnych krążków i odtwarzanie ich na wiekowych bądź nowoczesnych gramofonach staje się nowym hobby. Pasjonatów starych płyt co roku przybywa, a spotkać ich można na kiermaszach winylowych, cieszących się coraz większą popularnością.

 

Wielka Giełda Płytowa to kolejna edycja wydarzenia organizowanego w Atrium Plejada i cieszącego się coraz większym zainteresowaniem. Najbliższe spotkanie miłośników muzyki spod igły i czarnych krążków odbędzie się już w sobotę 6 listopada br., w godzinach 10.00-21.00 w pasażu centrum handlowego.

 

Podczas giełdy winyli na odwiedzających czekać będą tysiące nowych i używanych płyt, które zjadą do Bytomia z różnych stron kraju. Wystawcy zaprezentują albumy z muzycznymi hitami – od jazzu, bluesa, poprzez rock, disco, punk, folk, pop, po muzykę polską, filmową czy klasyczną. Wśród nich znajdą się wielkie hity, bestsellery i perełki kolekcjonerskie. Przez cały dzień każdy będzie mógł zakupić, sprzedać lub wymienić się swoimi zbiorami. Wydarzenie odbędzie się z  zachowaniem zasad reżimu sanitarnego.

 

- Miłośników czarnych krążków zapraszamy już w najbliższą sobotę na jesienną edycję giełdy winylowej, podczas której będzie można uzupełnić swoją kolekcję mówi Joanna Plata, Dyrektor Centrum Handlowego Atrium Plejada. - Giełda winyli to miejsce, gdzie można znaleźć ulubionego wykonawcę, zobaczyć zbiory innych wystawców i zaopatrzyć się w muzykę przyjemną dla ucha. Płyta winylowa może stać się także wspaniałym prezentem dla bliskiej osoby- dodaje Joanna Plata.

 

Więcej szczegółów na temat aktualności oraz oferty centrum handlowego można znaleźć na stronie: https://atrium-plejada.plhttps://www.facebook.com/AtriumPlejada.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu Biuro prasowe
2025-02-21 | 16:30

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

Choć istnieją już ponad dwadzieścia lat, postanowili uczcić inny jubileusz. W dziesięciolecie powstania największego hitu, czyli utworu „Kamień z napisem love”, ruszają
Muzyka BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...
2024-12-17 | 17:17

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę... Posłuchaj ich wersji „Rock 'N' Roll Star”! „Rock 'N' Roll Star” to trzeci singiel duetu BNDK, będący
Muzyka Święta cały rok - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
2024-12-09 | 11:00

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą

Na płycie pojawił się niesamowity gość - Czadoman! Artysta jest niezwykle popularny w świecie muzyki rozrywkowej, zwycięzca 13-tej edycji programu Twoja Twarz Brzmi Znajomo. Razem z Ciocią

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.