Zostań w domu, #zostańzmuzyką!
Polska Fundacja Muzyczna uruchomiła specjalną akcję #zostańzmuzyką. Dedykowana do tego celu platforma www.zostanzmuzyka.pl umożliwia środowisku muzycznemu zarobkowanie, a ponadto daje internautom możliwość wsparcia ulubionych wykonawców za pomocą datków do wirtualnych „puszek” w miejscu biletów na koncerty, które zostały odwołane.
„Obecnie w trudnej sytuacji życiowej znalazło się właściwie całe nasze środowisko, dlatego namawiamy do udziału we wspólnej akcji pomocowej #zostańzmuzyką” – zachęca Tomasz Kopeć, prezes Polskiej Fundaci Muzycznej. „Artyści mogą nadal koncertować i spotykać się z fanami, tylko w wersji online. Zagrajmy we własnych domach, studiach nagrań, salach prób i pomóżmy sobie i swoim koleżankom i kolegom, którzy z dnia na dzień stracili źródło często jedynych dochodów.”
Artyści w prosty sposób mogą dołączyć do akcji na www.zostanmuzyka.pl. Wystarczy wysłać zgłoszenie z podstawowymi informacjami jak nazwa wydarzenia, termin, opis, link do wydarzenia na adres online@pfm.waw.pl.
O Polskiej Fundacji Muzycznej
Polska Fundacja Muzyczna jest organizacją pożytku publicznego, która od 17 lat prowadzi akcje pomocowe na rzecz konkretnych artystów, którzy z powodu chorób, bądź zdarzeń losowych znaleźli się w trudnej sytuacji życiowej.
Szczegółowe informacje na www.zostanzmuzyka.pl
@mediacontact
#zostanzmuzyka/#polskafundacjamuzyczna
media@pfm.waw.pl
wywiady telefoniczne/streaming video:
Tomasz Kopeć (Prezes Zarządu)
Magda Turowska (Członek Zarządu)
Aktualności:
https://www.facebook.com/zostanzmuzyka

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.