Komunikaty PR

#zostańwdomu: Jazz in the Sky online

2020-04-02  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Obecnie pojawia się mnóstwo inicjatyw pokazujących, że w tym trudnym czasie potrafimy zjednoczyć się i pomagać w bardzo różny sposób - jedni szyją maseczki, inni robią zakupy dla seniorów czy prowadzą bezpłatne konsultacje. Także Sky Tower zaangażował się w akcje wspierające swoje najbliższe otoczenie. Najnowszą inicjatywą będzie koncert w ramach ulubionej przez wrocławian edycji „Jazz in the Sky”. 3 kwietnia na 49 piętrze wieżowca zaśpiewa Natalia Szczypuła - będzie to wydarzenie niezwykłe, bo bez udziału publiczności, z transmisją online w mediach społecznościowych.

Już w najbliższy piątek w Sky Tower zabrzmi charyzmatyczny głos Natalii Szczypuły, której towarzyszyć będzie pianista Mateusz Witkowski. Na scenie zlokalizowanej w Punkcie Widokowym odbędzie się koncert, którego wykonawcy zabiorą publiczność w wirtualno-muzyczną podróż do świata jazzu, soulu, funky i popu. „Jazz in the Sky” po raz kolejny zorganizowany został we współpracy z Vertigo Jazz Club & Restaurant.

- Choć sale koncertowe są zamknięte, a naszym wspólnym obowiązkiem jest pozostanie w domu, nie zamykajmy się na muzykę i emocje. Pozytywne nastawienie i odpoczynek od trudnej rzeczywistości dookoła są teraz niezwykle istotne. Dla wszystkich, którzy do tej pory tak tłumnie odwiedzali wydarzenia muzyczne odbywające się w Sky Tower, przygotowaliśmy godzinną muzyczną ucztę. Wystarczy założyć wygodny strój, zasiąść w ulubionym fotelu i … relaksować się, słuchając naszej wokalistki - mówi Katarzyna Bruź ze Sky Tower.

Natalia Szczypuła, która w piątkowe popołudnie umili czas internautom, dotychczas występowała m.in. w Narodowym Forum Muzyki czy londyńskich klubach, wspólnie z Sound Factory Orchestra koncertowała również w Chinach. Swoje muzyczne umiejętności szlifowała we Wrocławskiej Szkole Jazzu oraz London Center of Contemporary Music w Wielkiej Brytanii. 

Koncert online rozpocznie się 3 kwietnia o godz. 18:00. Bezpłatna transmisja na żywo będzie dostępna na profilach Facebook Sky Tower i Vertigo Jazz Club & Restaurant. Zapraszamy!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu Biuro prasowe
2025-02-21 | 16:30

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

Choć istnieją już ponad dwadzieścia lat, postanowili uczcić inny jubileusz. W dziesięciolecie powstania największego hitu, czyli utworu „Kamień z napisem love”, ruszają
Muzyka BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...
2024-12-17 | 17:17

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę... Posłuchaj ich wersji „Rock 'N' Roll Star”! „Rock 'N' Roll Star” to trzeci singiel duetu BNDK, będący
Muzyka Święta cały rok - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
2024-12-09 | 11:00

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą

Na płycie pojawił się niesamowity gość - Czadoman! Artysta jest niezwykle popularny w świecie muzyki rozrywkowej, zwycięzca 13-tej edycji programu Twoja Twarz Brzmi Znajomo. Razem z Ciocią

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.