Komunikaty PR

#zostańwdomu ze Sky Tower: koncert Łukasza Szubskiego

2020-04-17  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

O muzyce mówi się, że posiada właściwości terapeutyczne – odpręża, poprawia nastrój i pozwala odciąć się od codziennych trosk. W tym trudnym czasie, jaki obecnie przeżywamy, każda inicjatywa wnosząca choć odrobinę optymizmu ma wielkie znaczenie. Już po raz kolejny Sky Tower wspiera swoje najbliższe otoczenie - tym razem zapraszając na muzyczną podróż z Łukaszem Szubskim. Pianista, doskonale znany miłośnikom Festiwalu Brzmień Niebanalnych, zagra specjalny koncert już 17 kwietnia. Wideo-transmisja na fanpage’u Sky Tower rozpocznie się o godz. 18:00.

W najbliższy piątek, specjalnie dla widowni Sky Tower, swój koncert zagra Łukasz Szubski. Ze względu na otaczającą nas sytuację będzie to koncert wirtualny, ale z pewnością dostarczy wielu realnych wzruszeń i emocji, a sam muzyk zaskoczy niejedną nietypową aranżacją. Znakomity pianista ma w swoim bogatym repertuarze kilkaset utworów muzyki filmowej, jazzowej, klasycznej, a także wiele popowych i rockowych hitów. Udział w wydarzeniu będzie świetną okazją do oderwania się od rzeczywistości i relaksu przy dźwiękach fortepianu.

Przypomnijmy, że Łukasz Szubski to absolwent Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Katowicach. Artysta od ośmiu lat współpracuje z Filharmonią Śląską, jest laureatem jednych z najważniejszych konkursów, m.in. „Grand Prize Virtuoso” w Londynie czy Giovani Musicisti Premio „Antonio Salieri” we Włoszech. To jednak nie wszystko - gościł także dwukrotnie na scenie w Sky Tower, za każdym razem zachwycając widownię fortepianowymi wariacjami znanych utworów.

Nagranie z domowego koncertu Łukasza Szubskiego będzie można obejrzeć 17 kwietnia od godz. 18:00 na profilu Facebook Sky Tower. Zapraszamy!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu Biuro prasowe
2025-02-21 | 16:30

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

Choć istnieją już ponad dwadzieścia lat, postanowili uczcić inny jubileusz. W dziesięciolecie powstania największego hitu, czyli utworu „Kamień z napisem love”, ruszają
Muzyka BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...
2024-12-17 | 17:17

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę... Posłuchaj ich wersji „Rock 'N' Roll Star”! „Rock 'N' Roll Star” to trzeci singiel duetu BNDK, będący
Muzyka Święta cały rok - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
2024-12-09 | 11:00

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą

Na płycie pojawił się niesamowity gość - Czadoman! Artysta jest niezwykle popularny w świecie muzyki rozrywkowej, zwycięzca 13-tej edycji programu Twoja Twarz Brzmi Znajomo. Razem z Ciocią

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć

Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.

Konsument

Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.

Gwiazdy

Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.