Komunikaty PR

#zostańwdomu ze Sky Tower i weź udział w Vertigo Presents: Charity Live Concert

2020-04-23  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Obecnie bardziej niż kiedykolwiek doświadczamy tego, jak ważna jest ogólnoludzka solidarność i jak wiele znaczą najdrobniejsze gesty pomocy. Działania podejmowane przez indywidualne osoby, firmy czy fundacje mają nie tylko wymierny efekt, ale są też katalizatorem optymizmu i otuchy. W akcje wspierające najbliższe otoczenie angażuje się również Sky Tower. Już po raz kolejny, we współpracy z Vertigo Jazz Club, zaprasza na muzyczną ucztę. Koncert odbędzie się w najbliższy piątek, 24 kwietnia. Tym razem będzie on wyjątkowy, bo połączony ze wsparciem dla Fundacji Wrocławskie Hospicjum dla Dzieci. Live-transmisja rozpocznie się o godz. 19:00.

24 kwietnia na wirtualnej scenie będzie można spotkać się z trzema muzycznymi duetami, doskonale znanymi wrocławskiej publiczności. Zaproszeni muzycy, Maciek Czemplik i Natalia Lubrano, Natalia Szczypuła i Mateusz Witkowski oraz Tomasz Krajewski i Bartłomiej Ziętara, wykonają przebój Franka Sinatry “Fly Me To The Moon”, a także po jednym, dowolnie wybranym przez siebie utworze. Będzie można także uczestniczyć w rozmowach i wywiadach z artystami. Najważniejszy jednak jest wyjątkowy, charytatywny cel wydarzenia: w trakcie koncertu na fanpage’u Fundacji zostanie utworzona zbiórka na refundację leków i innych środków medycznych oraz zakup płynów dezynfekujących.

- Zapraszamy do dołączenia do tego wyjątkowego wydarzenia. Posłuchajcie ulubionych muzyków, dajcie się porwać pięknym, jazzowym brzmieniom i głosom, a przy okazji wesprzyjcie tych najbardziej potrzebujących - dzieci i personel hospicjum. Pokażmy, że potrafimy się zjednoczyć i - na przekór trudnym czasom - pomagać jeszcze bardziej - zachęca Piotr Karwat, manager artystyczny Vertigo, który poprowadzi piątkowy koncert.


- Od początku istnienia Vertigo Jazz Club & Restaurant systematycznie organizuje działania charytatywne – koncerty, licytacje czy też wystawy. Nie pozostajemy obojętni nawet w tych trudnych czasach, które dotknęły nas wszystkich. W najbliższy piątek po raz kolejny wesprzemy podopiecznych Fundacji Wrocławskie Hospicjum dla Dzieci, tym razem z naszym partnerem, Sky Tower – dodaje Andrzej Rzeźwicki, Business Manager Vertigo.

Kto wystąpi na wirtualnej scenie? Będą to trzy duety, złożone z muzycznej elity jazzu. Jeden z zespołów stworzą Maciek Czemplik, gitarzysta jazzowy, akompaniator głównie w duetach z wokalistkami, producent, aranżer i czasami muzyk sesyjny oraz Natalia Lubrano - doświadczona wokalistka obdarzona charakterystycznym matowym głosem, wykonująca repertuar wielojęzyczny we wszystkich stylistykach muzyki rozrywkowej. Kolejna para to Natalia Szczypuła, koncertująca na całym świecie artystka, doskonale poruszająca się w soulu, funku i jazzie z domieszką popu oraz Mateusz Witkowski, producent, klawiszowiec, który nie stroni też od innych instrumentów… strunowych. Trzeci duet stworzą Tomasz Krajewski, aktor, lektor i wokalista o niesamowitej charyzmie i elektryzującym charakterystycznym głosie oraz Bartłomiej Ziętara - pianista, muzyk sesyjny, udzielający się jako sideman w projektach innych wrocławskich artystów, aranżujący i komponujący również własną muzykę.

- Ostatnie skomplikowane tygodnie pokazały, że potrafimy się zjednoczyć i pomagać sobie w bardzo różny sposób. Ogromną wartość mają solidarne działania i pomoc najbardziej potrzebującym, teraz ważniejsza niż kiedykolwiek. Sky Tower aktywnie włącza się w działania pomocowe - tym razem partnerujemy fantastycznej akcji, łączącej ucztę dla ducha ze wsparciem dla Fundacji Wrocławskie Hospicjum dla Dzieci. Zapraszamy na koncert, podczas którego będzie można zasilić konto Hospicjum. My nie pozostaliśmy obojętni. Również i Państwa zachęcamy do wsparcia - razem możemy zrobić naprawdę wiele dobrego! - podkreśla Magdalena Wiewiór, Dyrektor Marketingu Departamentu Biznesu Komercyjnego Develia S.A.

Bezpłatna transmisja online odbędzie się na fanpage’u Sky Tower oraz Vertigo Jazz Club & Restaurant. Zapraszamy w piątek, 24 kwietnia, od godziny 19:00.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu Biuro prasowe
2025-02-21 | 16:30

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

Choć istnieją już ponad dwadzieścia lat, postanowili uczcić inny jubileusz. W dziesięciolecie powstania największego hitu, czyli utworu „Kamień z napisem love”, ruszają
Muzyka BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...
2024-12-17 | 17:17

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę... Posłuchaj ich wersji „Rock 'N' Roll Star”! „Rock 'N' Roll Star” to trzeci singiel duetu BNDK, będący
Muzyka Święta cały rok - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
2024-12-09 | 11:00

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą

Na płycie pojawił się niesamowity gość - Czadoman! Artysta jest niezwykle popularny w świecie muzyki rozrywkowej, zwycięzca 13-tej edycji programu Twoja Twarz Brzmi Znajomo. Razem z Ciocią

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.