#zostańwdomu ze Sky Tower i weź udział w Vertigo Presents: Charity Live Concert
Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Obecnie bardziej niż kiedykolwiek doświadczamy tego, jak ważna jest ogólnoludzka solidarność i jak wiele znaczą najdrobniejsze gesty pomocy. Działania podejmowane przez indywidualne osoby, firmy czy fundacje mają nie tylko wymierny efekt, ale są też katalizatorem optymizmu i otuchy. W akcje wspierające najbliższe otoczenie angażuje się również Sky Tower. Już po raz kolejny, we współpracy z Vertigo Jazz Club, zaprasza na muzyczną ucztę. Koncert odbędzie się w najbliższy piątek, 24 kwietnia. Tym razem będzie on wyjątkowy, bo połączony ze wsparciem dla Fundacji Wrocławskie Hospicjum dla Dzieci. Live-transmisja rozpocznie się o godz. 19:00.
24 kwietnia na wirtualnej scenie będzie można spotkać się z trzema muzycznymi duetami, doskonale znanymi wrocławskiej publiczności. Zaproszeni muzycy, Maciek Czemplik i Natalia Lubrano, Natalia Szczypuła i Mateusz Witkowski oraz Tomasz Krajewski i Bartłomiej Ziętara, wykonają przebój Franka Sinatry “Fly Me To The Moon”, a także po jednym, dowolnie wybranym przez siebie utworze. Będzie można także uczestniczyć w rozmowach i wywiadach z artystami. Najważniejszy jednak jest wyjątkowy, charytatywny cel wydarzenia: w trakcie koncertu na fanpage’u Fundacji zostanie utworzona zbiórka na refundację leków i innych środków medycznych oraz zakup płynów dezynfekujących.
- Zapraszamy do dołączenia do tego wyjątkowego wydarzenia. Posłuchajcie ulubionych muzyków, dajcie się porwać pięknym, jazzowym brzmieniom i głosom, a przy okazji wesprzyjcie tych najbardziej potrzebujących - dzieci i personel hospicjum. Pokażmy, że potrafimy się zjednoczyć i - na przekór trudnym czasom - pomagać jeszcze bardziej - zachęca Piotr Karwat, manager artystyczny Vertigo, który poprowadzi piątkowy koncert.
- Od początku istnienia Vertigo Jazz Club & Restaurant systematycznie organizuje działania charytatywne – koncerty, licytacje czy też wystawy. Nie pozostajemy obojętni nawet w tych trudnych czasach, które dotknęły nas wszystkich. W najbliższy piątek po raz kolejny wesprzemy podopiecznych Fundacji Wrocławskie Hospicjum dla Dzieci, tym razem z naszym partnerem, Sky Tower – dodaje Andrzej Rzeźwicki, Business Manager Vertigo.
Kto wystąpi na wirtualnej scenie? Będą to trzy duety, złożone z muzycznej elity jazzu. Jeden z zespołów stworzą Maciek Czemplik, gitarzysta jazzowy, akompaniator głównie w duetach z wokalistkami, producent, aranżer i czasami muzyk sesyjny oraz Natalia Lubrano - doświadczona wokalistka obdarzona charakterystycznym matowym głosem, wykonująca repertuar wielojęzyczny we wszystkich stylistykach muzyki rozrywkowej. Kolejna para to Natalia Szczypuła, koncertująca na całym świecie artystka, doskonale poruszająca się w soulu, funku i jazzie z domieszką popu oraz Mateusz Witkowski, producent, klawiszowiec, który nie stroni też od innych instrumentów… strunowych. Trzeci duet stworzą Tomasz Krajewski, aktor, lektor i wokalista o niesamowitej charyzmie i elektryzującym charakterystycznym głosie oraz Bartłomiej Ziętara - pianista, muzyk sesyjny, udzielający się jako sideman w projektach innych wrocławskich artystów, aranżujący i komponujący również własną muzykę.
- Ostatnie skomplikowane tygodnie pokazały, że potrafimy się zjednoczyć i pomagać sobie w bardzo różny sposób. Ogromną wartość mają solidarne działania i pomoc najbardziej potrzebującym, teraz ważniejsza niż kiedykolwiek. Sky Tower aktywnie włącza się w działania pomocowe - tym razem partnerujemy fantastycznej akcji, łączącej ucztę dla ducha ze wsparciem dla Fundacji Wrocławskie Hospicjum dla Dzieci. Zapraszamy na koncert, podczas którego będzie można zasilić konto Hospicjum. My nie pozostaliśmy obojętni. Również i Państwa zachęcamy do wsparcia - razem możemy zrobić naprawdę wiele dobrego! - podkreśla Magdalena Wiewiór, Dyrektor Marketingu Departamentu Biznesu Komercyjnego Develia S.A.
Bezpłatna transmisja online odbędzie się na fanpage’u Sky Tower oraz Vertigo Jazz Club & Restaurant. Zapraszamy w piątek, 24 kwietnia, od godziny 19:00.
Koncert z cyklu Jazz.PL w radiowej Dwójce zagra kwintet Blu/Bry
Technics na Audio Video Show 2024
Giełda winyli w Plejadzie! Każdy meloman znajdzie coś dla siebie!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Tomasz Tylicki: W programach na żywo jak „Pytanie na śniadanie” niezbędna jest swoboda. Jeżeli scenariusz za dużo by nam narzucał, to byłoby sztywno
Gospodarz „Pytania na śniadanie” przyznaje, że niezwykle ważne jest dla niego tworzenie w studiu odpowiedniej atmosfery, co w efekcie przekłada się na wrażenia widzów. Kiedy bowiem prowadzący czują się swobodnie i komfortowo, to wzrasta jakość programu, a ci, którzy zasiadają przed telewizorami, nie mają powodu, by zmienić kanał na inny. Dlatego też Tomasz Tylicki czasem pozwala sobie na drobne odstępstwa od scenariusza i swoim niestandardowym zachowaniem zaskarbia sobie sympatię oglądających.
Problemy społeczne
W Polsce rodzi się najmniej dzieci w historii pomiarów. Duże znaczenie mają różnice w wykształceniu kobiet i mężczyzn oraz rynek pracy
Przez pierwsze trzy kwartały 2024 roku w Polsce urodziło się 192 tys. dzieci. To najmniej od zakończenia drugiej wojny światowej. Wskaźnik dzietności spadł do dramatycznie niskiego poziomu, a coraz mniej osób decyduje się na powiększenie rodziny. Wiele barier dotyczy kwestii finansowych. To m.in. trudna sytuacja mieszkaniowa, warunki na rynku pracy, np. zatrudnianie młodych dorosłych na czas określony, ale też różnice w wykształceniu kobiet i mężczyzn.
Film
Cezary Pazura: Jeżeli robię żart podczas kręcenia komedii i nikt na planie się nie śmieje, to trzeba go zmienić. Pierwsze wrażenie ekipy mówi mi najwięcej
Aktor wskazuje na dwa różne podejścia do produkcji komedii. Z jednej strony istnieje bowiem przekonanie, że dobra zabawa podczas kręcenia filmu nie gwarantuje jego końcowego sukcesu, on sam woli jednak postrzegać ekipę jako swoich pierwszych widzów i recenzentów. Cezary Pazura zaznacza też, że struktura komedii jest niezwykle delikatna. Nie chodzi w niej bowiem tylko o sam żart, ale także o zgodność wszystkich elementów – od tempa wypowiedzi, przez emocje na ekranie, po reakcje widowni.