Komunikaty PR

Zuza Jabłońska zagra utwory z debiutanckiego krążka podczas koncertu online

2020-10-09  |  14:05
Biuro prasowe

Już 16 października na sklepowe półki i do serwisów streamingowych trafi „Psycho” – długo wyczekiwany, debiutancki album Zuzy Jabłońskiej. Kilka dni wcześniej, we wtorek 13 października o godz. 20:00 odbędzie się spotkanie online z cyklu #EmpikMusicLive, poświęcone krążkowi. Artystka zagra 30-minutowy koncert, a po występie odpowie na pytania internautów dotyczące pracy nad materiałem i planów na przyszłość.

#EmpikMusicLive to cykl wirtualnych koncertów i rozmów z wykonawcami wokół ich premierowych albumów. Interaktywne transmisje na żywo ze spotkań prowadzone są na stronie Facebook.com/empikcom, a zapis audio każdego występu trafia następnie do aplikacji streamingowej Empik Music. 

Bohaterką kolejnego wydarzenia z cyklu będzie Zuza Jabłońska – jedna z najciekawszych polskich artystek młodego pokolenia, która swoją twórczością balansuje na granicy mainstreamu i alternatywy. Już we wtorek 13 października o godz. 20:00 zaprezentuje kilka utworów ze swojego premierowego albumu na żywo oraz odpowie na pytania internautów. 

Zuza dała się poznać jako najbardziej dojrzała uczestniczka pierwszej edycji The Voice Kids, a jej charakterystyczna barwa głosu i nieprzeciętne umiejętności wokalne doprowadziły ją do finału programu. W późniejszych etapach kariery piosenkarka urzekła słuchaczy pełną samoświadomości ekspresją, a także odwagą do poruszania trudnych, lecz bezsprzecznie ważnych społecznie tematów. W każdej kolejnej piosence pokazuje inną odsłonę, jednak przy zachowaniu spójnej, przemyślanej estetyki.

Na debiutanckim krążku artystki „Psycho” znalazły się dobrze znane fanom single, takie jak „Wisła”, „Powiedz mi to w twarz” nagrany z Janem-rapowanie i Silesem czy „Ty tylko chcesz” – wynik współpracy z Kubą Karasiem z The Dumplings, jak również niewykonywane i niepublikowane nigdy wcześniej utwory. 

Premiera albumu zaplanowana jest na 16 października.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu Biuro prasowe
2025-02-21 | 16:30

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

Choć istnieją już ponad dwadzieścia lat, postanowili uczcić inny jubileusz. W dziesięciolecie powstania największego hitu, czyli utworu „Kamień z napisem love”, ruszają
Muzyka BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...
2024-12-17 | 17:17

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę... Posłuchaj ich wersji „Rock 'N' Roll Star”! „Rock 'N' Roll Star” to trzeci singiel duetu BNDK, będący
Muzyka Święta cały rok - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
2024-12-09 | 11:00

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą

Na płycie pojawił się niesamowity gość - Czadoman! Artysta jest niezwykle popularny w świecie muzyki rozrywkowej, zwycięzca 13-tej edycji programu Twoja Twarz Brzmi Znajomo. Razem z Ciocią

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć

Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.

Konsument

Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.

Gwiazdy

Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.