Komunikaty PR

Zuza Jabłońska zagra utwory z debiutanckiego krążka podczas koncertu online

2020-10-09  |  14:05
Biuro prasowe

Już 16 października na sklepowe półki i do serwisów streamingowych trafi „Psycho” – długo wyczekiwany, debiutancki album Zuzy Jabłońskiej. Kilka dni wcześniej, we wtorek 13 października o godz. 20:00 odbędzie się spotkanie online z cyklu #EmpikMusicLive, poświęcone krążkowi. Artystka zagra 30-minutowy koncert, a po występie odpowie na pytania internautów dotyczące pracy nad materiałem i planów na przyszłość.

#EmpikMusicLive to cykl wirtualnych koncertów i rozmów z wykonawcami wokół ich premierowych albumów. Interaktywne transmisje na żywo ze spotkań prowadzone są na stronie Facebook.com/empikcom, a zapis audio każdego występu trafia następnie do aplikacji streamingowej Empik Music. 

Bohaterką kolejnego wydarzenia z cyklu będzie Zuza Jabłońska – jedna z najciekawszych polskich artystek młodego pokolenia, która swoją twórczością balansuje na granicy mainstreamu i alternatywy. Już we wtorek 13 października o godz. 20:00 zaprezentuje kilka utworów ze swojego premierowego albumu na żywo oraz odpowie na pytania internautów. 

Zuza dała się poznać jako najbardziej dojrzała uczestniczka pierwszej edycji The Voice Kids, a jej charakterystyczna barwa głosu i nieprzeciętne umiejętności wokalne doprowadziły ją do finału programu. W późniejszych etapach kariery piosenkarka urzekła słuchaczy pełną samoświadomości ekspresją, a także odwagą do poruszania trudnych, lecz bezsprzecznie ważnych społecznie tematów. W każdej kolejnej piosence pokazuje inną odsłonę, jednak przy zachowaniu spójnej, przemyślanej estetyki.

Na debiutanckim krążku artystki „Psycho” znalazły się dobrze znane fanom single, takie jak „Wisła”, „Powiedz mi to w twarz” nagrany z Janem-rapowanie i Silesem czy „Ty tylko chcesz” – wynik współpracy z Kubą Karasiem z The Dumplings, jak również niewykonywane i niepublikowane nigdy wcześniej utwory. 

Premiera albumu zaplanowana jest na 16 października.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu Biuro prasowe
2025-02-21 | 16:30

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

Choć istnieją już ponad dwadzieścia lat, postanowili uczcić inny jubileusz. W dziesięciolecie powstania największego hitu, czyli utworu „Kamień z napisem love”, ruszają
Muzyka BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...
2024-12-17 | 17:17

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę... Posłuchaj ich wersji „Rock 'N' Roll Star”! „Rock 'N' Roll Star” to trzeci singiel duetu BNDK, będący
Muzyka Święta cały rok - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
2024-12-09 | 11:00

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą

Na płycie pojawił się niesamowity gość - Czadoman! Artysta jest niezwykle popularny w świecie muzyki rozrywkowej, zwycięzca 13-tej edycji programu Twoja Twarz Brzmi Znajomo. Razem z Ciocią

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.