Komunikaty PR

Zuza Jabłońska zagra utwory z debiutanckiego krążka podczas koncertu online

2020-10-09  |  14:05
Biuro prasowe

Już 16 października na sklepowe półki i do serwisów streamingowych trafi „Psycho” – długo wyczekiwany, debiutancki album Zuzy Jabłońskiej. Kilka dni wcześniej, we wtorek 13 października o godz. 20:00 odbędzie się spotkanie online z cyklu #EmpikMusicLive, poświęcone krążkowi. Artystka zagra 30-minutowy koncert, a po występie odpowie na pytania internautów dotyczące pracy nad materiałem i planów na przyszłość.

#EmpikMusicLive to cykl wirtualnych koncertów i rozmów z wykonawcami wokół ich premierowych albumów. Interaktywne transmisje na żywo ze spotkań prowadzone są na stronie Facebook.com/empikcom, a zapis audio każdego występu trafia następnie do aplikacji streamingowej Empik Music. 

Bohaterką kolejnego wydarzenia z cyklu będzie Zuza Jabłońska – jedna z najciekawszych polskich artystek młodego pokolenia, która swoją twórczością balansuje na granicy mainstreamu i alternatywy. Już we wtorek 13 października o godz. 20:00 zaprezentuje kilka utworów ze swojego premierowego albumu na żywo oraz odpowie na pytania internautów. 

Zuza dała się poznać jako najbardziej dojrzała uczestniczka pierwszej edycji The Voice Kids, a jej charakterystyczna barwa głosu i nieprzeciętne umiejętności wokalne doprowadziły ją do finału programu. W późniejszych etapach kariery piosenkarka urzekła słuchaczy pełną samoświadomości ekspresją, a także odwagą do poruszania trudnych, lecz bezsprzecznie ważnych społecznie tematów. W każdej kolejnej piosence pokazuje inną odsłonę, jednak przy zachowaniu spójnej, przemyślanej estetyki.

Na debiutanckim krążku artystki „Psycho” znalazły się dobrze znane fanom single, takie jak „Wisła”, „Powiedz mi to w twarz” nagrany z Janem-rapowanie i Silesem czy „Ty tylko chcesz” – wynik współpracy z Kubą Karasiem z The Dumplings, jak również niewykonywane i niepublikowane nigdy wcześniej utwory. 

Premiera albumu zaplanowana jest na 16 października.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka Fabryka Norblina – muzyka gra w duszy tego miejsca Biuro prasowe
2023-02-02 | 09:00

Fabryka Norblina – muzyka gra w duszy tego miejsca

Ponad 150 koncertów, niezliczona liczba występów i debiutów scenicznych, przeżycia na najwyższym poziomie – tak w skrócie można podsumować muzyczną
Muzyka Pono stawia na niezależność!
2023-01-20 | 08:00

Pono stawia na niezależność!

Przed świętami pisaliśmy o tym, że z sieci zniknęły media społecznościowe PONO i jego wytwórni. Wiele osób zastanawiało się, czy ESAPE podzieli losy wytwórni
Muzyka Nie ma muzyki na martwej planecie. Music Declares Emergency
2023-01-19 | 14:00

Nie ma muzyki na martwej planecie. Music Declares Emergency

Nie ma muzyki na martwej planecie. To dobitne hasło ruchu Music Declares Emergency, który na całym świecie pracuje nad lepszym jutrem. Od niedawna za sprawą Misi Furtak również

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Psychologia

Telekomunikacja

Polacy chętnie angażują się w lokalne inicjatywy społeczne. Przybywa też miejsc, w których mogą to robić

Społecznicy stanowili w 2021 roku 45 proc. dorosłych Polaków, angażowali się w prace organizacji obywatelskich i działali na rzecz społeczności lokalnych lub osób potrzebujących – podaje Fundacja Orange za badaniami CBOS. Takie zaangażowanie, jak podkreślają eksperci, buduje zaufanie społeczne, które w Polsce wciąż jest na dość niskim poziomie. Dlatego cenne są wszelkie inicjatywy, które będą wspierać skalę działań społecznikowskich. Temu mają służyć m.in. Pracownie Orange, które są przestrzenią aktywizacji lokalnych społeczności, miejscem spotkań, ale też warsztatów podnoszących kompetencje cyfrowe i społeczne. Do 30 kwietnia mieszkańcy miejscowości liczących do 40 tys. mieszkańców mogą zgłosić się do nowej edycji programu.

Przemysł spożywczy

Słodki olej alternatywą dla cukru w kryształkach. Produkt pozwoli kilkudziesięciokrotnie zredukować spożycie cukru

Izraelski technolog żywności opracował sposób na redukcję ilości cukru potrzebnej do słodzenia produktów spożywczych. W czasie prac nad słodkim olejem rybnym, który miałby poprawić smak suplementów dla dzieci, odkrył, że zastosowaną w nim technologię można przenieść na inny produkt – słodzik. Słodki olej jest znacznie słodszy niż cukier w kryształkach. Oznacza to, że wysokosłodzone produkty będą mogły być w przyszłości zdrowsze. Ich cena będzie jednak wyższa, ponieważ potrzebny będzie nie tylko alternatywny słodzik, ale i wypełniacz, a obie te funkcje łączył w sobie dotychczas właśnie cukier.