Zuza Jabłońska zagra utwory z debiutanckiego krążka podczas koncertu online
Już 16 października na sklepowe półki i do serwisów streamingowych trafi „Psycho” – długo wyczekiwany, debiutancki album Zuzy Jabłońskiej. Kilka dni wcześniej, we wtorek 13 października o godz. 20:00 odbędzie się spotkanie online z cyklu #EmpikMusicLive, poświęcone krążkowi. Artystka zagra 30-minutowy koncert, a po występie odpowie na pytania internautów dotyczące pracy nad materiałem i planów na przyszłość.
#EmpikMusicLive to cykl wirtualnych koncertów i rozmów z wykonawcami wokół ich premierowych albumów. Interaktywne transmisje na żywo ze spotkań prowadzone są na stronie Facebook.com/empikcom, a zapis audio każdego występu trafia następnie do aplikacji streamingowej Empik Music.
Bohaterką kolejnego wydarzenia z cyklu będzie Zuza Jabłońska – jedna z najciekawszych polskich artystek młodego pokolenia, która swoją twórczością balansuje na granicy mainstreamu i alternatywy. Już we wtorek 13 października o godz. 20:00 zaprezentuje kilka utworów ze swojego premierowego albumu na żywo oraz odpowie na pytania internautów.
Zuza dała się poznać jako najbardziej dojrzała uczestniczka pierwszej edycji The Voice Kids, a jej charakterystyczna barwa głosu i nieprzeciętne umiejętności wokalne doprowadziły ją do finału programu. W późniejszych etapach kariery piosenkarka urzekła słuchaczy pełną samoświadomości ekspresją, a także odwagą do poruszania trudnych, lecz bezsprzecznie ważnych społecznie tematów. W każdej kolejnej piosence pokazuje inną odsłonę, jednak przy zachowaniu spójnej, przemyślanej estetyki.
Na debiutanckim krążku artystki „Psycho” znalazły się dobrze znane fanom single, takie jak „Wisła”, „Powiedz mi to w twarz” nagrany z Janem-rapowanie i Silesem czy „Ty tylko chcesz” – wynik współpracy z Kubą Karasiem z The Dumplings, jak również niewykonywane i niepublikowane nigdy wcześniej utwory.
Premiera albumu zaplanowana jest na 16 października.

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.