NA DOBRE od E.Wedel
NA DOBRE to nowa linia batonów od marki E.Wedel, która łączy starannie dobrane składniki wraz z doskonałą przyjemnością smaku. W ofercie dostępne są batony NA DOBRE o smaku owocowym i malinowym. Nowość wyróżnia się wysoką zawartością błonnika, który pozytywnie wpływa na funkcjonowanie układu pokarmowego. W składzie znajdują się m.in.: pasta daktylowa, liofilizowana marchewka i maliny, suszone brzoskwinie oraz banan. Całość oblano oryginalną wedlowską czekoladą gorzką, która zapewnia pyszny smak batonów.
W E.Wedel zauważyliśmy, że konsumenci coraz częściej i chętniej sięgają po produkty, które będą bogate w składniki odżywcze, a jednocześnie pyszne, słodkie i czekoladowe. Pragnąc, ułatwić konsumentom dokonywanie dobrych wyborów żywieniowych stworzyliśmy linię NA DOBRE, która stanowi nową kategorię wedlowskich batonów. Nowość to idealna propozycja smacznej przekąski, która łączy wysokiej jakości, starannie dobrane składniki oraz wyjątkową przyjemność smaku płynącą z oryginalnej wedlowskiej czekolady gorzkiej. Batony NA DOBRE to dobry wybór o każdej porze dnia - mówi Dominika Igielińska-Kluk, Branded Content Manager E.Wedel
W portfolio NA DOBRE dostępne są dwie grupy produktów: batony owocowe o smaku Malinowym oraz Owocowym, a także limitowana edycja batonów proteinowych Kakao + Orzech i Kakao + Daktyl. Batony NA DOBRE jednocześnie pysznie smakują i pozytywnie wypływają na funkcjonowanie organizmu oraz stanowią doskonałą propozycję dla osób ceniących smaczne i czekoladowe przekąski na co dzień.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Rynek saszetek nikotynowych w Polsce będzie uregulowany. Osoby nieletnie nie będą mogły ich kupić
Siódmego maja sejmowa Komisja Zdrowia zajmie się nowelizacją ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych, która w części reguluje rynek woreczków nikotynowych. Eksperci z Forum Prawo dla Rozwoju podkreślają pilną potrzebę objęcia tego rynku przepisami prawnymi. Podkreślają, że brak odpowiednich regulacji prawnych dotyczących tych produktów, obecnych na polskim rynku od pięciu lat, to realne zagrożenie dla zdrowia publicznego. Niezbędne są kompleksowe przepisy, które uregulują kwestię saszetek i ograniczą do nich dostęp młodzieży.
Prawo
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek. Tylko część firm działa na rzecz równości płci

Luka w zatrudnieniu kobiet i mężczyzn spadła w UE do najniższego poziomu w ostatniej dekadzie. Jednocześnie jednak panie częściej niż na kierowniczych pracują na niższych i gorzej płatnych stanowiskach. W Polsce, jak wynika z danych 30% Club Poland, udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na GPW wynosi 18,4 proc. Wskazuje to na potrzebę wdrożenia skutecznych działań na rzecz zwiększenia udziału kobiet w najwyższych strukturach zarządzania, również na szczeblu unijnym.
Konsument
Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.