Komunikaty PR

Na przekór grawitacji — Marbet Style na targach Warsaw Home 2021

2021-11-15  |  14:10
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

W dniach 27-30 października 2021 r. odbyła się już piąta edycja targóWarsaw Home & Contract w podwarszawskim Nadarzynie. Znane w branży wydarzenie skierowane do polskich i zagranicznych producentów mebli, właścicieli sklepów z artykułami wyposażenia wnętrz, architektów, projektantów i klientów indywidualnych, powróciło po dwuletniej przerwie. Na ten moment czekali z utęsknieniem zarówno wystawcy, jak i odwiedzający.

Tegoroczna edycja wydarzenia Warsaw Home odbyła się pod hasłem Reunion. To najbardziej wymowna i odpowiednia nazwa dla odradzających się popandemicznych relacji i spotkań.

Jak zapowiadał  Marcin Szczelina, kurator Warsaw Home - Tegoroczna edycja Warsaw Home powstaje z myślą o spotkaniu z przyjacielem, spotkaniu z drugim człowiekiem, który jest naszą inspiracją, dzięki któremu istniejemy. Ponowny kontakt z nim otwiera przed nami nowe możliwości. REUNION ma symbolizować również zmiany, na które jesteśmy gotowi i które nie mogą odbyć się bez udziału wszystkich uczestników świata designu, architektury i sztuki. Jednocząc się i dzieląc dobrymi praktykami, chcemy nie tylko wskazywać kierunki rozwoju świata designu i architektury, ale przede wszystkim inspirować i zachęcać do kształtowania nowych strategii mających na celu wdrażanie odpowiedzialnych zmian — dodaje.

Otwarte na ludzi

W wydarzeniu wzięła udział marka Marbet Style, producent mebli zarówno do publicznych, jak i domowych przestrzeni. Współpracująca ze znanymi projektantami firma, której meble projektuje m.in. Tomasz Augustyniak, Grynasz Studio, Maja Ganszyniec czy Kosmos Project, postawiła na całkowitą otwartość stoiska. Zlokalizowane przy głównej alei, wyróżniało się kolorem i prostą, acz urzekającą formą. Całkowicie otwarte i przejrzyste zachęcało do odwiedzin. Dodatkowo gospodarze zadbali o wyśmienity catering, którym częstowali przybyłych gości.

NIE —  Grawitacji

Dominujący kolor stoiska Marbet Style stanowiła głęboka czerń, na której tle pięknie prezentowały się kolorowe meble marki. Niewątpliwie wzrok odwiedzających przykuwała instalacja lewitujących niczym w podniebnej galaktyce, pomalowanych na kolor soczystej pomarańczy, krzeseł. Wśród nich były kultowe już modele, takie jak fotel Kanu projektu Tomasza Augustyniaka, czy księżycowa kolekcja Fobos od Kosmos Project. Odwiedzający goście mogli wygodnie usiąść na pufach z kolekcji Mia, obitych welurowym materiałem w kolorze morskiego błękitu, pomarańczy i butelkowej zieleni.

W drugiej części stoiska prezentowane produkty siostrzanej marki Marbet Felt. Wykonane z włókniny rPET panele akustyczne, zawieszone nad podłogą kontynuowały kosmiczną koncepcję ekspozycji. Panele Petfelt produkowane są z włókniny poliestrowej rPET, wytwarzanej z odpadów zaśmiecających Ziemię w postaci butelek PET. Zaprezentowane panele sufitowe pionowe z kolekcji CELL projektu Macieja Karpiaka, działają jak bariery akustyczne, ograniczając rozprzestrzenianie się dźwięku w powietrzu. Komponowane z panelami ściennymi oraz biurkowymi czy naszafkowymi pomagają zmniejszyć poziom hałasu i zminimalizować pogłos, dokuczliwy zwłaszcza we wnętrzach typu open space. Możliwość doboru koloru z szerokiej palety barw pozwala na stworzenie kreatywnej przestrzeni.

Doskonałe tło dla prezentacji produktów firmy stanowiła trójwymiarowa ściana wykończona panelami PD-1 projektu Grynasz Studio sygnowanych pod marką Marbet Design. Atłasowa czerń mieniła się różnymi odcieniami, odbijając złoty kolor logotypu  MARBET.

Dodatkowym nawiązaniem do produktów sztukateryjnych Marbet Design były podwieszane listwy przysufitowe w odcieniu błękitu, umieszczone w centralnej części stoiska.

Nie zabrakło oczywiście niesamowitych gości, projektantów współpracujących z markami. W odwiedziny przybyli m.in.: zespół Grynasz Studio, Tomasz Augustyniak, Maciej Karpiak, Maja Ganszyniec oraz Kosmos Project.

Aranżacja stoiska Marbet Style na tegorocznych targach Warsaw Home była jedną z najchętniej fotografowanych ekspozycji. Czytelna i niepowtarzalna prezentacja mebli i rozwiązań biurowych przykuwała wzrok i na długo zapadnie w pamięć.  Prezentacja kolorowych mebli na czarnym tle była doskonałym pomysłem. Dopełnieniem wyrazistej kolorystyki stoiska był fragment ściany złożony z zielonych roślin doniczkowych.

Fot. Mufka fotografia Dagmara Maroszek-Bździuch

Marbet Style to marka firmy oferująca eleganckie kolekcje mebli. Jest kolejnym dowodem na poszukiwanie przez Marbet ciekawych rozwiązań, nowatorskich dróg projektowania, wdrażania autorskich technologii i otwarcia się na nowe aspekty działalności wykraczające poza podstawowe działania przedsiębiorstwa.

www.marbetstyle.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Zaprojektuj swoją szafę z Komfort Biuro prasowe
2024-10-02 | 14:00

Zaprojektuj swoją szafę z Komfort

We wrześniu Komfort uruchomił nową usługę – Konfigurator szaf i garderoby, który już teraz jest dostępny dla wszystkich klientów. To nowoczesne narzędzie
Dom HAWA Folding Concepta – Nowoczesne drzwi składane, które ukrywają funkcje
2024-10-02 | 13:40

HAWA Folding Concepta – Nowoczesne drzwi składane, które ukrywają funkcje

Współczesne aranżacje wnętrz koncentrują się na połączeniu estetyki z funkcjonalnością, co sprawia, że coraz większą rolę odgrywają innowacyjne rozwiązania pozwalające
Dom Jak woskować drewniane meble?
2024-10-02 | 13:00

Jak woskować drewniane meble?

Drewno to wszechstronny materiał, którego wyjątkowość możemy podkreślić poprzez pielęgnację odpowiednimi preparatami, dobierając je w zależności od oczekiwanego efektu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Konsument

Z roku na rok rośnie odsetek Polaków segregujących odpady. Nie zawsze jednak robią to prawidłowo [DEPESZA]

Już 97 proc. Polaków deklaruje, że segreguje odpady – wynika z badania SW Research na zlecenie Fundacji ProKarton. To o 5 pkt proc. więcej niż w 2023 roku. Rośnie również świadomość dotycząca recyklingu kartonów do płynnej żywności, a 58 proc. osób deklaruje, że prawidłowo wyrzuca je do żółtego pojemnika. Wciąż jednak pojawiają się wątpliwości co do tego, jak segregować poszczególne odpady do konkretnych pojemników. – Frakcje z poszczególnych pojemników są niekiedy zanieczyszczone innymi odpadami, co utrudnia proces sortowania i obniża jakość surowca do recyklingu – ocenia Łukasz Sosnowski, prezes Fundacji ProKarton.

Konsument

Polacy na bakier z higieną cyfrową. To przekłada się na zdrowie fizyczne i psychiczne, szczególnie młodych

Smartfony, monitory komputera, telewizory podłączone do sieci lub konsoli do gier mogą negatywnie wpływać na zdrowie zarówno fizyczne, jak i psychiczne – twierdzą lekarze. Dodatkowo nadużywanie elektronicznych gadżetów może niekorzystnie wpływać na nawyki żywieniowe. Między innymi z tego powodu coraz więcej mówi się o potrzebie higieny cyfrowej. Jej brak może prowadzić do poważnych konsekwencji.