Komunikaty PR

Nadeszła złota era: ciastka Oreo Golden debiutują w polskich sklepach

2021-04-15  |  10:00
Biuro prasowe

Miłośnicy słodkości mają duży powód do radości. Odpowiadając na oczekiwania polskich konsumentów, Mondelez Polska wprowadza do sklepów kolejny wariant kultowych ciastek Oreo. Debiutujące na polskim rynku Oreo Golden to jasne, kruche ciastka, przełożone delikatnym nadzieniem o waniliowym smaku. To również idealne połączenie, które rozpieści podniebienie niejednego łasucha. Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszy silne wsparcie mediowe, PR-owe oraz sprzedażowe.

Złota era w Oreo
Oreo to kultowe ciastka, których nikomu nie trzeba przedstawiać. Dwa kruche krążki przekładane delikatnym kremem, cieszą się niezwykłą popularnością na całym świecie, również i w Polsce. Ciasteczka, o których świat po raz pierwszy usłyszał w 1912 roku, od lat stanowią idealną przekąskę o każdej porze - ze szklanką zimnego mleka lub bez. Nadają się również do dzielenia się z przyjaciółmi lub całą rodziną, a serwowane podczas towarzyskich spotkań, czynią z jedzenia ciastek zabawę, w którą mogą być zaangażowani wszyscy domownicy. Już od stycznia bieżącego roku, rozrywkom w bliskim gronie może towarzyszyć również nowy wariant słynnych ciastek. W Oreo nadeszła bowiem złota era, a wraz z nią na polskim rynku zadebiutowała jasna wersja ciastek, skrywająca się pod nazwą Oreo Golden. 

Oreo Golden debiutuje na polskim rynku
Oreo Golden to nowa odsłona kultowych ciastek Oreo. Jasne ciastka przełożone delikatnym, kremowym nadzieniem o waniliowym smaku to idealne połączenie, nie tylko dla koneserów klasycznego Oreo. Nowe Oreo Golden rozpieszcza podniebienie, dodaje chwilom słodyczy i mnóstwo radości. Jasna wersja kultowych ciasteczek Oreo dostępna jest w szerokiej dystrybucji i sprzedawana jest w formacie 176 g. Sugerowana cena detaliczna produktu to: 5,29 zł.

Wsparcie kampanii
Wprowadzeniu produktu na polski rynek towarzyszy dedykowana kampania mediowa, w ramach której realizowane są działania digitalowe, PR-owe oraz sprzedażowe. Dla wszystkich miłośników słodyczy przygotowano również wyjątkowe atrakcje. Konsumenci już od 1 kwietnia br. mogą brać udział w loterii, w której do wygrania jest nawet 100 tys. zł. Co należy zrobić, aby wziąć w niej udział? Wystarczy kupić dowolny produkt Oreo (z promocji wykluczone są lody) i zarejestrować paragon lub fakturę imienną na stronie www.loteriaoreo.pl. Loteria trwa do 30 kwietnia, a losowanie nagrody głównej odbędzie się 15 maja 2021 roku. Dodatkowo, w 8 największych miastach Polski, klienci InPostu będą mogli znaleźć niespodziankę w paczkomacie w postaci darmowych ciasteczek umieszczonych w skrytce razem z ich paczką. Na części paczkomatów zostanie również umieszczona reklama Oreo Golden. 

Za strategię komunikacji, zakup i planowanie mediów oraz koordynację działań digitalowych odpowiada dom mediowy Mindshare. Obsługę loterii powierzono agencji AdValue, kreacje digitalowe zostały stworzone przez agencję Carla Zuri, zaś komunikacją PR zajmuje się Big Picture.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd! Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości
Żywienie Ciasta na sylwestrowy stół
2024-12-30 | 14:50

Ciasta na sylwestrowy stół

Ile ciast potrzeba na świąteczno-noworoczny stół, aby domownicy byli zadowoleni? Wszystko zależy od liczby zaproszonych gości, ale jesteśmy pewni, że często wystarczy jedno ciasto,
Żywienie Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]
2024-12-23 | 12:00

Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]

Aż 83% Polaków wyrzuca jedzenie świąteczne między 23 a 30 grudnia. To przekłada się na 61,7 tys. ton, czyli aż 1,6 kg na osobę. Choć najczęściej wyrzucaną kategorią

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Karolina Malinowska: Wraca zainteresowanie czytelnictwem wśród dzieci. To jednoczy pokolenia i rozwija więzi rodzinne

Była modelka przekonuje, że czas spędzony wspólnie z dziećmi przy książce na pewno zaprocentuje w przyszłości. Ważne jest nie tylko czytanie maluchom, ale także zachęcanie ich do tego, by w kolejnych latach nie smartfon czy tablet, ale książka była ich najlepszym przyjacielem. W obliczu rozwoju nowoczesnych technologii Karolina Malinowska dostrzega ich potencjał w promowaniu czytelnictwa. Umożliwiają one na przykład tworzenie spersonalizowanych publikacji skrojonych na miarę naszych potrzeb.

Problemy społeczne

Firmy stawiają na coraz większą autonomię pracowników. To ważne szczególnie dla młodego pokolenia

Celem pracodawców stają się samodzielne, zmotywowane, wydajne i kreatywne zespoły. W przeciwieństwie do tradycyjnych te samozarządzające się teamy pracują autonomicznie bez ciągłej kontroli, a każdy pracownik jest właścicielem swoich celów, zadań i obowiązków, aby osiągnąć wyniki. – W organizacjach, które wprowadzają koncepcje samoorganizujących się zespołów, niewątpliwie możemy mówić o zwiększeniu zaangażowania – ocenia Tina Sobocińska, doradczyni strategiczna HR i założycielka HR4future.

Media

Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka

Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.