Nagradzane produkty Oddlygood od teraz dostępne w Auchan
M+G Sp. z o.o. Sp. k.
ul. Piękna 15 lok. 35
00-549 Warszawa
monika.pietraszek|mplusg.com.pl| |monika.pietraszek|mplusg.com.pl
+48 501 183 386
www.mplusg.com.pl
Nagradzane produkty Oddlygood teraz dostępne w sieci Auchan
Firma Oddlygood, fiński producent artykułów spożywczych pochodzenia roślinnego, kontynuuje rozszerzanie dystrybucji swoich wyrobów w Polsce. Istotnym krokiem w tym kierunku jest podpisanie umowy dotyczącej dostarczania wszystkich produktów z linii Barista o objętości 1L do hipermarketów Auchan w całej Polsce.
Polacy coraz chętniej piją napoje roślinne, a także spożywają produkty oparte na roślinnych zamiennikach nabiału – mówi Lev Rubinstein, Dyrektor Sprzedaży na Europę w Oddlygood. – Wynika to z wielu czynników, m.in. ze zwiększonej świadomości ekologicznej, chęci zdrowego stylu życia, czy też poszukiwania nowych smaków. Mocno wierzymy w ten segment rynku i chcemy być jego istotnym graczem. Dlatego niezmiernie cieszy nas możliwość oferowania naszych wyjątkowych produktów pochodzenia roślinnego w jednej z największych sieci handlowych działających w Polsce, czyli Auchan.
W hipermarketach Auchan będą dostępne wszystkie produkty o pojemności 1L z linii Barista, czyli Original Oat drink (klasyczny napój owsiany), Vanilla (o smaku waniliowym), Salted-Caramel (o smaku słonego karmelu) oraz Hazelnut (o smaku orzechów laskowych).
Napoje roślinne Oddlygood są doskonałym dodatkiem do kawy. Dzięki swoim walorom smakowym doskonale dopełniają jej smak, a ich dodatkowym atutem jest łatwość spieniania osiągnięta poprzez unikalne metody produkcji. Napoje te doskonale sprawdzą się także do koktajli, pieczenia czy gotowania. Napoje Oddlygood Barista są wegańskie i zrobione z owsa niezanieczyszczonego glutenem.
Obecność produktów Oddlygood w sieci Auchan to ważny krok w rozwoju naszej działalności w Polsce. Liczymy, że to dopiero początek. Zwłaszcza, że mamy dla konsumentów bardzo bogatą ofertę, która cieszy się dużą popularnością w innych krajach, takich jak Finlandia, Szwecja, UK czy Holandia - dodaje Lev Rubinstein, Dyrektor Sprzedaży na Europę w Oddlygood.
Portfolio Oddlygood obejmuje szeroką gamę produktów roślinnych, takich jak napoje owsiane, odpowiedniki jogurtów („gurty”), desery, zamienniki sera oraz produkty do gotowania i pieczenia. Wszystkie produkty są bezglutenowe, nie zawierają nabiału i oleju palmowego.
Produkt Oddlygood Barista Oat Drink zajął niedawno drugie miejsce w konkursie „Złote Innowacje FMCG & Retail” organizowanym przez Fischer Trading Group Spółka z oo. o. – wydawcę ogólnopolskiego miesięcznika „Hurt & Detal”. Konkurs promuje najbardziej innowacyjne produkty FMCG i rozwiązania dla rynku detalicznego w Polsce. Napój owsiany Oddlygood Barista Oat Drink został nagrodzony w kategorii Woda/Napoje/Soki.
Oprócz hipermarketów Auchan, w Polsce produkty Oddlygood znaleźć można we wszystkich sklepach Kaufland oraz Netto i w wybranych sklepach Carrefour, a także na barbora.pl.
Oddlygood to globalna marka, której ambicją jest podbić świat niesamowitym smakiem i jakością swoich produktów roślinnych. Oddlygood wywodzi się z firmy Valio, jednej z czołowych firm branży spożywczej w Finlandii. Oddlygood powstała w 2018 r., a jej założycielom przyświecała wizja kreowania lepszej przyszłości dla ludzi i planety, poprzez oferowanie smacznych produktów alternatywnych wobec tradycyjnej żywności. Stale wzbogacana gama produktów roślinnych Oddlygood jest obecnie dostępna rynkach Europy i Stanów Zjednoczonych. Więcej informacji na stronie oddlygood.com
![Kuchnie świata na talerzu z FRoSTA! Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1665146849,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Kuchnie świata na talerzu z FRoSTA!
![Egzotyczne podróże z Big-Active… bez wychodzenia z domu!](/files/_uploaded/glownekonf_1256229714,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Egzotyczne podróże z Big-Active… bez wychodzenia z domu!
![Najlepszy sposób na idealną ICE TEA w domu](/files/_uploaded/glownekonf_2129046053,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Najlepszy sposób na idealną ICE TEA w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Nie żyje Bogumiła Wander
![](/files/1922771799/wander,w_274,r_png,_small.png)
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Media
![](/files/1922771799/zawierucha-aktorstwo-foto-tam,w_274,_small.jpg)
Rafał Zawierucha: Trzeba być do zawodu aktora w jakimś stopniu powołanym. Nie można jednak mówić ludziom, jak mają żyć, na kogo głosować i co jeść
Zdaniem Rafała Zawieruchy, żeby zostać aktorem, trzeba poczuć w sobie powołanie do wykonywania tego zawodu, mieć talent i charyzmę, ale też być świadomym tego, że niesie on ze sobą wiele trudności i niełatwych decyzji. Na dobrą rolę i na sukces trzeba ciężko zapracować, ale sława jest ulotna, konkurencja duża i szybko można zostać zapomnianym. Artysta sądzi też, że nawet zdobywając dużą popularność i będąc na szczycie, nie wolno się wywyższać, uważać się za wyrocznię i dyktować innym, co mają robić i jak żyć.
Nauka
Sztuczna inteligencja wspiera lekarzy przy leczeniu niepłodności. Z rozwiązań polskiej firmy korzystają kliniki na całym świecie
![](/files/1922771799/sankowski--ai-nieplodnosc-foto,w_133,r_png,_small.png)
Według danych Światowej Organizacji Zdrowia niepłodność może dotyczyć ok. 17,5 proc. dorosłej populacji. To oznacza, że średnio jedna osoba na sześć doświadcza problemów z niepłodnością. W Polsce to może być ok. 1,5 mln par, z których część decyduje się na procedurę in vitro. Z pomocą lekarzom w jej trakcie przychodzi sztuczna inteligencja. Polska firma MIM Fertility opracowała aplikacje, które optymalizują pracę embriologów i lekarzy. – Sztuczna inteligencja nie zastąpi lekarzy, ale wspiera ich w podejmowaniu decyzji – mówi ich współtwórca prof. Piotr Sankowski.
Sport
Siatkówka z coraz większym wsparciem sponsorów. Największe firmy inwestują nie tylko w drużyny narodowe, ale i ligowe kluby
![](/files/1922771799/pge-projekt-warszawa-bb-foto,w_133,r_png,_small.png)
Polska liga siatkówki jest jednym z chętniej oglądanych w Polsce wydarzeń sportowych. W ubiegłym sezonie spotkania w fazie zasadniczej przyciągnęły do hal ponad pół miliona osób, a średnia oglądalność meczów ligowych wzrosła do ponad 84 tys. Sukcesy sportowe i zainteresowanie widzów przekładają się na coraz większe zaangażowanie sponsorów, także w siatkówkę ligową. Stołeczny zespół siatkarzy Projekt Warszawa pozyskał nowego sponsora tytularnego – została nim PGE Polska Grupa Energetyczna.