Komunikaty PR

Nagradzane produkty Oddlygood od teraz dostępne w Auchan

2023-11-02  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Monika Pietraszek
M+G Sp. z o.o. Sp. k.

ul. Piękna 15 lok. 35
00-549 Warszawa
monika.pietraszek|mplusg.com.pl| |monika.pietraszek|mplusg.com.pl
+48 501 183 386
www.mplusg.com.pl
Do pobrania Oddlygood ( 0.07 MB )

Nagradzane produkty Oddlygood teraz dostępne w sieci Auchan

Firma Oddlygood, fiński producent artykułów spożywczych pochodzenia roślinnego, kontynuuje rozszerzanie dystrybucji swoich wyrobów w Polsce. Istotnym krokiem w tym kierunku jest podpisanie umowy dotyczącej dostarczania wszystkich produktów z linii Barista o objętości 1L do hipermarketów Auchan w całej Polsce.

Polacy coraz chętniej piją napoje roślinne, a także spożywają produkty oparte na roślinnych zamiennikach nabiału – mówi Lev Rubinstein, Dyrektor Sprzedaży na Europę w Oddlygood. – Wynika to z wielu czynników, m.in. ze zwiększonej świadomości ekologicznej, chęci zdrowego stylu życia, czy też poszukiwania nowych smaków. Mocno wierzymy w ten segment rynku i chcemy być jego istotnym graczem. Dlatego niezmiernie cieszy nas możliwość oferowania naszych wyjątkowych produktów pochodzenia roślinnego w jednej z największych sieci handlowych działających w Polsce, czyli Auchan.

W hipermarketach Auchan będą dostępne wszystkie produkty o pojemności 1L z linii Barista, czyli Original Oat drink (klasyczny napój owsiany), Vanilla (o smaku waniliowym), Salted-Caramel (o smaku słonego karmelu) oraz Hazelnut (o smaku orzechów laskowych).

Napoje roślinne Oddlygood są doskonałym dodatkiem do kawy. Dzięki swoim walorom smakowym doskonale dopełniają jej smak, a ich dodatkowym atutem jest łatwość spieniania osiągnięta poprzez unikalne metody produkcji. Napoje te doskonale sprawdzą się także do koktajli, pieczenia czy gotowania. Napoje Oddlygood Barista są wegańskie i zrobione z  owsa niezanieczyszczonego glutenem.

Obecność produktów Oddlygood w sieci Auchan to ważny krok w rozwoju naszej działalności w Polsce. Liczymy, że to dopiero początek. Zwłaszcza, że mamy dla konsumentów bardzo bogatą ofertę, która cieszy się dużą popularnością w innych krajach, takich jak Finlandia, Szwecja, UK czy Holandia - dodaje Lev Rubinstein, Dyrektor Sprzedaży na Europę w Oddlygood.

Portfolio Oddlygood obejmuje szeroką gamę produktów roślinnych, takich jak napoje owsiane, odpowiedniki jogurtów („gurty”), desery, zamienniki sera oraz produkty do gotowania i pieczenia. Wszystkie produkty są bezglutenowe, nie zawierają nabiału i oleju palmowego.

Produkt Oddlygood Barista Oat Drink zajął niedawno drugie miejsce w konkursie „Złote Innowacje FMCG & Retail” organizowanym przez Fischer Trading Group Spółka z oo. o. – wydawcę ogólnopolskiego miesięcznika „Hurt & Detal”. Konkurs promuje najbardziej innowacyjne produkty FMCG i rozwiązania dla rynku detalicznego w Polsce. Napój owsiany Oddlygood Barista Oat Drink został nagrodzony w kategorii Woda/Napoje/Soki.

Oprócz hipermarketów Auchan, w Polsce produkty Oddlygood znaleźć można we wszystkich sklepach Kaufland oraz Netto i w wybranych sklepach Carrefour, a także na barbora.pl.

Oddlygood to globalna marka, której ambicją jest podbić świat niesamowitym smakiem i jakością swoich produktów roślinnych. Oddlygood wywodzi się z firmy Valio, jednej z czołowych firm branży spożywczej w Finlandii. Oddlygood powstała w 2018 r., a jej założycielom przyświecała wizja kreowania lepszej przyszłości dla ludzi i planety, poprzez oferowanie smacznych produktów alternatywnych wobec tradycyjnej żywności. Stale wzbogacana gama produktów roślinnych Oddlygood jest obecnie dostępna rynkach Europy i Stanów Zjednoczonych. Więcej informacji na stronie oddlygood.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: M+G Sp. z o.o. Sp. k.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Kuchnie świata na talerzu z FRoSTA! Biuro prasowe
2024-07-30 | 15:35

Kuchnie świata na talerzu z FRoSTA!

Marzysz o podróży dookoła świata, smakując przy tym smaków różnorodnych kuchni? Dzięki produktom marki FRoSTA, z łatwością przygotujesz szybkie i smaczne dania
Żywienie Egzotyczne podróże z Big-Active… bez wychodzenia z domu!
2024-07-30 | 13:15

Egzotyczne podróże z Big-Active… bez wychodzenia z domu!

Rooibos, Yerba Mate i Matcha, czyli propozycje z linii Herbatki Świata Big-Active, są niczym bilet w najodleglejsze rejony globu. Najwyższej jakości składniki i starannie
Żywienie Najlepszy sposób na idealną ICE TEA w domu
2024-07-30 | 13:00

Najlepszy sposób na idealną ICE TEA w domu

Jak smakuje lato z Herbapolem? Jeśli zdecydujemy się sięgnąć po syropy z limitowanej wiosenno-letniej edycji, może mieć smak marakui i brzoskwini, cytrynowej lemoniady, arbuza z miętą czy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Media

Rafał Zawierucha: Trzeba być do zawodu aktora w jakimś stopniu powołanym. Nie można jednak mówić ludziom, jak mają żyć, na kogo głosować i co jeść

Zdaniem Rafała Zawieruchy, żeby zostać aktorem, trzeba poczuć w sobie powołanie do wykonywania tego zawodu, mieć talent i charyzmę, ale też być świadomym tego, że niesie on ze sobą wiele trudności i niełatwych decyzji. Na dobrą rolę i na sukces trzeba ciężko zapracować, ale sława jest ulotna, konkurencja duża i szybko można zostać zapomnianym. Artysta sądzi też, że nawet zdobywając dużą popularność i będąc na szczycie, nie wolno się wywyższać, uważać się za wyrocznię i dyktować innym, co mają robić i jak żyć.

Nauka

Sztuczna inteligencja wspiera lekarzy przy leczeniu niepłodności. Z rozwiązań polskiej firmy korzystają kliniki na całym świecie

Według danych Światowej Organizacji Zdrowia niepłodność może dotyczyć ok. 17,5 proc. dorosłej populacji. To oznacza, że średnio jedna osoba na sześć doświadcza problemów z niepłodnością. W Polsce to może być ok. 1,5 mln par, z których część decyduje się na procedurę in vitro. Z pomocą lekarzom w jej trakcie przychodzi sztuczna inteligencja. Polska firma MIM Fertility opracowała aplikacje, które optymalizują pracę embriologów i lekarzy. – Sztuczna inteligencja nie zastąpi lekarzy, ale wspiera ich w podejmowaniu decyzji – mówi ich współtwórca prof. Piotr Sankowski.

Sport

Siatkówka z coraz większym wsparciem sponsorów. Największe firmy inwestują nie tylko w drużyny narodowe, ale i ligowe kluby

Polska liga siatkówki jest jednym z chętniej oglądanych w Polsce wydarzeń sportowych. W ubiegłym sezonie spotkania w fazie zasadniczej przyciągnęły do hal ponad pół miliona osób, a średnia oglądalność meczów ligowych wzrosła do ponad 84 tys. Sukcesy sportowe i zainteresowanie widzów przekładają się na coraz większe zaangażowanie sponsorów, także w siatkówkę ligową. Stołeczny zespół siatkarzy Projekt Warszawa pozyskał nowego sponsora tytularnego – została nim PGE Polska Grupa Energetyczna.