Nagroda 8K QLED TV Gold Award na targach CES 2020 TCL
Nagroda 8K QLED TV Gold Award na targach CES 2020 dla TCL wyrazem uznania za innowacyjność firmy
Las Vegas, 8 stycznia 2020 r. – TCL Electronics, jedna z wiodących firm w światowej branży producentów telewizorów, została wyróżniona przez International Data Group (IDG) na targach CES 2020 wysokiej rangi nagrodą „8K QLED TV Gold Award 2019-2020” za serię telewizorów premium X91. Częścią serii jest model X915, który wkrótce będzie dostępny w Europie. Nagroda dla TCL jest wyrazem uznania za imponujący poziom konkurencyjności produktów firmy i zastosowanie najnowszych w branży, innowacyjnych technologii.
Wyróżnienie zostało wręczone podczas ceremonii Global Top Brands Award, wydarzenia sponsorowanego przez IDG, które odbyło się 8 stycznia bieżącego roku w hotelu Wynn & Encore w Las Vegas. Jury złożone ze światowych ekspertów i przedstawicieli najważniejszych mediów wybrało zwycięzców po przeanalizowaniu różnych cech poszczególnych marek. Firmy wyróżnione nagrodą muszą wykazywać duży potencjał innowacyjności i być liderami w swojej branży.
TCL QLED TV 8K Seria X91
„TCL wykorzystuje innowacyjną technologię, by umożliwić wdrażanie inteligentnych rozwiązań i zapewnić naszym klientom na całym świecie najlepsze wrażenia wizualne.” – powiedział Kevin Wang, dyrektor generalny TCL Industrial Holdings i TCL Electronics.
Seria X91 to najnowsze modele QLED firmy TCL we flagowej Serii X, zapewniające użytkownikom najwyższej jakości rozrywkę dzięki zastosowaniu przełomowych technologii wyświetlania. Seria X91, która w Europie reprezentowana jest przez model 75, to telewizory TCL QLED o rozdzielczości 8k, z technologią wyświetlania Quantum Dot oraz obrazowanie Dolby Vision® HDR. Seria ta dysponuje także technologią miejscowego ściemniania obrazu (Local Dimming Technology), umożliwiającą precyzyjną kontrolę podświetlenia, dzięki czemu obraz jest wyjątkowo wyraźny i kontrastowy. Seria X91 posiada certyfikat IMAX Enhanced®, który gwarantuje najwyższą jakość rozrywki w domu.
Seria X91 zapewnia również wrażenie immersyjnego dźwięku dzięki systemowi audio Onkyo oraz Dolby Atmos®, który dostarcza niezwykłe doznania słuchowe, otacza widza zapierającym dech w piersiach realizmem i wypełnia pomieszczenie.
* Specyfikacje i rozmiary produktów różnią się w poszczególnych regionach. Dostępność produktów może się różnić w zależności od lokalnych planów wprowadzenia na rynek.
* Dolby, Dolby Atmos i Dolby Vision są zastrzeżonymi znakami towarowymi firmy Dolby Laboratories, Inc.
O firmie TCL
TCL Electronics (1070.HK) to dynamicznie rozwijająca się firma z branży elektroniki użytkowej i wiodący gracz w światowej branży producentów telewizorów. TCL powstała w 1981 r. w Chinach, a obecnie działa w ponad 160 krajach na całym świecie. Firma specjalizuje się w badaniach i rozwoju oraz produkcji elektroniki użytkowej, począwszy od telewizorów, poprzez produkty audio, aż po rozwiązania typu smart home.
Kontakt dla mediów:
PANKOWALSKI Strategicznie
Karolina Bazydło-Rossienik
tel. +48 730 196 666
karolina.rossienik@pankowalski.com.pl

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.