Nagrody o łącznej wartości 80 tys zł do wygrania w konkursie Huawei Szczęśliwa 8
Codziennie, przez 8 tygodni, kupon o wartości 500 zł do wykorzystania w sklepie huawei.pl, a raz w tygodniu smartfon Huawei P40 Pro – to nagrody, które można wygrać w konkursie Huawei Szczęśliwa 8.
Konkurs zostanie zwieńczony wielkim finałem, w którym będzie można wygrać nagrodę główną o łącznej wartości 18 tysięcy zł. Aby zdobyć nagrody, wystarczy pobrać aplikacje, odpowiedzieć na pytanie kreatywne i zamieścić odpowiedź w komentarzu pod postem w Społeczności Huawei, załączając także zrzut ekranu udowadniający pobranie jednej z promowanych w danym tygodniu aplikacji. Konkurs potrwa do 30 czerwca.
Od dziś co tydzień, przez 8 kolejnych tygodni, w Społeczności Huawei będzie pojawiał się nowy post nawiązujący do jednej z 8 kategorii aplikacji w Huawei AppGallery. W każdym poście będzie pojawiało się również pytanie kreatywne, na które należy odpowiedzieć, by powalczyć o atrakcyjne nagrody.
Aby wygrać jedną z nich, wystarczy pobrać aplikację z wybranej kolekcji, odpowiedzieć na pytanie konkursowe w komentarzu pod postem w Społeczności oraz wstawić zrzut ekranu pobranej aplikacji. Codziennie jeden najbardziej kreatywny komentarz zostanie nagrodzony kuponem o wartości 500 zł do wykorzystania w sklepie internetowym huawei.pl, natomiast najbardziej kreatywny komentarz w całej kategorii z danego tygodnia – najnowszym flagowym smartfonem Huawei P40 Pro.
W tym tygodniu, do 12 maja, należy pobrać jedną z aplikacji z kolekcji „Czas na zakupy!”: https://awap3.jos.hicloud.com/appdl-amp-dre/campaignpreview/99d96a36-39a3-4c87-b804-dab9b5348f25/index.html (link działa wyłącznie na smartfonach, ponieważ kieruje do Huawei AppGallery), zrobić zrzut ekranu wybranej aplikacji oraz odpowiedzieć na pytanie, które znajduje się na stronie: https://consumer.huawei.com/pl/community/details/topicId_28047/. W tym tygodniu pytanie brzmi: „gdybyś mógł kupić przez tę aplikację cokolwiek zapragniesz (w granicach prawa i zdrowego rozsądku), to co by to było?”.
Konkurs Szczęśliwa 8 zakończy się rundą finałową, w którym do wygrania będą różne produkty Huawei – laptop, tablet, smartfon, smartwatch i słuchawki – o łącznej wartości 18 tysięcy zł. Szczegóły dotyczące finałowego zadania konkursowego zostaną podane w czerwcu.
Co tydzień post i pytanie w Społeczności będą dotyczyć innej kolekcji w Huawei AppGallery:
- 06.05-12.05 Zakupy
- 13.05-19.05 Gry
- 20.05-26.05 Filmy i muzyka
- 27.05-02.06 Fitness, medytacja, joga
- 03.06-09.06 Fotografia
- 10.06-16.06 Książki i newsy
- 17.06-23.06 Produktywność – aplikację ułatwiające życie
- 24.06-30.06 Podróże
Regulamin i wszystkie szczegóły konkursu znajdują się na stronie: https://consumer.huawei.com/pl/community/details/topicId_28047/

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne
Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Prawo
Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.