Komunikaty PR

Namaluj Zimowe Igrzyska Olimpijskie – Ucz się chińskiego

2021-09-29  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Agnieszka Zięba
Instytut Konfucjusza w Krakowie

Oleandry 2A
30-063 Kraków
media|instytutkonfucjusza.pl| |media|instytutkonfucjusza.pl
12 663 26 07
www.instytutkonfucjusza.uj.edu.pl/

„Namaluj Zimowe Igrzyska Olimpijskie – Ucz się chińskiego" to konkurs plastyczny dla uczniów szkół podstawowych i ponadpodstawowych z całej Europy. Organizatorem konkursu jest Centrum Nauczania Języka i Współpracy (CLEC) przy Ministerstwie Edukacji ChRL.

Celem konkursu jest umożliwienie uczniom z różnych krajów europejskich zapoznanie się z duchem Igrzysk Olimpijskich oraz zaprezentowanie swoich umiejętności plastycznych i kaligraficznych poprzez stworzenie gazetki szkolnej w formie plakatu. Praca ma poruszać tematykę Zimowych Igrzysk Olimpijskich w kontekście hasła: „wzajemne zrozumienie, przyjaźń, solidarność i fair play”.

Najlepsze prace zostaną nagrodzone oraz opublikowane na stronie internetowej Organizatora, a wybrane dzieła zostaną wykorzystane jako elementy dekoracji Wioski Olimpijskiej w trakcie Zimowych Igrzysk Olimpijskich Beijing 2022!

Poza motywami o tematyce olimpijskiej (np. olimpijskie sporty zimowe, duch zimowego współzawodnictwa olimpijskiego itd.) prace  muszą zawierać napisy w języku chińskim, w znakach (możliwe jest „przerysowanie” znaków ze słownika lub internetu).

Do pracy można dołączyć wideo przedstawiające indywidualną lub zbiorową pracę nad gazetką szkolną i zawierające przemyślenia związane z udziałem w konkursie. W konkursie mogą wziąć udział uczniowie szkół podstawowych i ponadpodstawowych z całej Europy.

Komisja konkursowa w Chinach przyzna pierwszą, drugą i trzecią nagrodą oraz wyróżnienia dla najlepszych prac. Nagrodami będą oficjalne gadżety Zimowych Igrzysk Olimpijskich Beijing 2022.

 

Czas trwania konkursu: od 10 września 2021 do 10 października 2021.

Prace należy wysyłać na adres mailowy:  liuge@chineseplus.net. Do maila należy załączyć plik .PDF ze skanem pracy.

Wymagania dotyczące prac oraz szczegóły konkursu znajdują się na stronie: www.instytutkonfucjusza.uj.edu.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Instytut Konfucjusza w Krakowie
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.