Napoje herbaLOVE – z miłości do ziół i owoców!
Prosty, szybki i wygodny sposób na orzeźwienie w upalny dzień? To oczywiście napoje herbaciane. Niezależnie, gdzie jesteśmy – w podróży, w pracy czy w szkole, podczas wypoczynku czy aktywności na świeżym powietrzu, zawsze dobrze je mieć „pod ręką”. W zaledwie kilka chwil przyniosą upragnione uczucie rześkości, które pozwoli jeszcze pełniej korzystać z uroków wiosenno-letnich dni. To dlatego po napoje orzeźwiające sięgamy tak chętnie i tak często.
Teraz to orzeźwienie ma także wyjątkowy wymiar smaku – a to dzięki nowościom marki Herbapol, jakimi są napoje herbaLOVE. - Herbapol od lat w doskonały sposób łączy tradycję z nowoczesnością, czerpiąc z natury to, co najcenniejsze i… najsmaczniejsze – mówi Agnieszka Pragacz, Senior Brand Manager w Herbapol-Lublin. - To bowiem natura jest źródłem najlepszych surowców, które inspirują nas do tworzenia niepowtarzalnych kompozycji smakowych, zapewniających niezwykle przyjemne doznania. Tak właśnie powstały nowe, orzeźwiające napoje herbaLOVE – z naszej pasji i miłości do herbaty, ziół i owoców. Połączyliśmy je nie tylko harmonijnie, lecz także oryginalnie i zaskakująco!
W linii herbaLOVE jest dostępnych pięć niebanalnych wariantów smakowych, wśród których każdy znajdzie propozycję idealną dla siebie:
- herbaLOVE Biała herbata, arbuz i mięta – soczysty arbuz świetnie komponuje się z odświeżającą miętą, a delikatne nuty białej herbaty podkreślają ten wyjątkowy, owocowo-ziołowy mix smaków.
- herbaLOVE Zielona herbata, mango i pokrzywa – połączenie egzotycznego, słodkiego mango z wyrazistą pokrzywą i zieloną herbatą, to gwarancja niezwykłych doznań. Nawet w najbardziej upalny dzień dostarczy owocowo-ziołowego orzeźwienia!
- herbaLOVE Biała herbata, malina i kwiat lipy – kompozycja dla fanów tradycyjnych smaków w oryginalnym, świeżym wydaniu. Znane z domowych receptur malina i kwiat lipy, w połączeniu z białą herbatą, pokazują w herbaLOVE swoje nowe, zaskakująco rześkie oblicze.
- herbaLOVE Zielona herbata, poziomka i rumianek – małe, a przy tym rozkosznie słodkie poziomki oraz delikatne kwiaty rumianku – to prawdziwy, owocowo-ziołowy symbol lata. Smak tej wyjątkowej kompozycji podkreśla dodatkowo zielona herbata.
- herbaLOVE Czarna herbata, kwiat wiśni i skrzyp – trzy oryginalne nuty smakowe zestawione tak harmonijnie, że wydają się wprost dla siebie stworzone. Słodko-cierpka wiśnia, wyraziście ziołowy skrzyp i czarna herbata – to orzeźwiające, nietuzinkowe, doskonale zgrane trio.
Naturalnie orzeźwiającą przyjemność napojów herbaLOVE zapewnia także ich wyważona słodycz. Najlepiej smakują schłodzone. Sprawdzą się w każdej sytuacji – w szkole, w pracy, w podróży, na spacerze czy rowerowej wycieczce, a także jako urozmaicenie domowego posiłku. Ta wiosna i lato będą miały smak herbaLOVE!

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.