Komunikaty PR

Napoje herbaLOVE – z miłości do ziół i owoców!

2022-05-16  |  11:30
Biuro prasowe

Prosty, szybki i wygodny sposób na orzeźwienie w upalny dzień? To oczywiście napoje herbaciane. Niezależnie, gdzie jesteśmy – w podróży, w pracy czy w szkole, podczas wypoczynku czy aktywności na świeżym powietrzu, zawsze dobrze je mieć „pod ręką”. W zaledwie kilka chwil przyniosą upragnione uczucie rześkości, które pozwoli jeszcze pełniej korzystać z uroków wiosenno-letnich dni. To dlatego po napoje orzeźwiające sięgamy tak chętnie i tak często.

Teraz to orzeźwienie ma także wyjątkowy wymiar smaku – a to dzięki nowościom marki Herbapol, jakimi są napoje herbaLOVE. - Herbapol od lat w doskonały sposób łączy tradycję z nowoczesnością, czerpiąc z natury to, co najcenniejsze i… najsmaczniejsze – mówi Agnieszka Pragacz, Senior Brand Manager w Herbapol-Lublin. -  To bowiem natura jest źródłem najlepszych surowców, które inspirują nas do tworzenia niepowtarzalnych kompozycji smakowych, zapewniających niezwykle przyjemne doznania. Tak właśnie powstały nowe, orzeźwiające napoje herbaLOVE – z naszej pasji i miłości do herbaty, ziół i owoców. Połączyliśmy je nie tylko harmonijnie, lecz także oryginalnie i zaskakująco!

W linii herbaLOVE jest dostępnych pięć niebanalnych wariantów smakowych, wśród których każdy znajdzie propozycję idealną dla siebie:

  • herbaLOVE Biała herbata, arbuz i mięta – soczysty arbuz świetnie komponuje się z odświeżającą miętą, a delikatne nuty białej herbaty podkreślają ten wyjątkowy, owocowo-ziołowy mix smaków.
  • herbaLOVE Zielona herbata, mango i pokrzywa – połączenie egzotycznego, słodkiego mango z wyrazistą pokrzywą i zieloną herbatą, to gwarancja niezwykłych doznań. Nawet w najbardziej upalny dzień dostarczy owocowo-ziołowego orzeźwienia!
  • herbaLOVE Biała herbata, malina i kwiat lipy – kompozycja dla fanów tradycyjnych smaków w oryginalnym, świeżym wydaniu. Znane z domowych receptur malina i kwiat lipy, w połączeniu z białą herbatą, pokazują w herbaLOVE swoje nowe, zaskakująco rześkie oblicze.
  • herbaLOVE Zielona herbata, poziomka i rumianek – małe, a przy tym rozkosznie słodkie poziomki oraz delikatne kwiaty rumianku – to prawdziwy, owocowo-ziołowy symbol lata. Smak tej wyjątkowej kompozycji podkreśla dodatkowo zielona herbata.
  • herbaLOVE Czarna herbata, kwiat wiśni i skrzyp – trzy oryginalne nuty smakowe zestawione tak harmonijnie, że wydają się wprost dla siebie stworzone. Słodko-cierpka wiśnia, wyraziście ziołowy skrzyp i czarna herbata – to orzeźwiające, nietuzinkowe, doskonale zgrane trio.

Naturalnie orzeźwiającą przyjemność napojów herbaLOVE zapewnia także ich wyważona słodycz. Najlepiej smakują schłodzone. Sprawdzą się w każdej sytuacji – w szkole, w pracy, w podróży, na spacerze czy rowerowej wycieczce, a także jako urozmaicenie domowego posiłku. Ta wiosna i lato będą miały smak herbaLOVE!

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.