Komunikaty PR

Nawet rok filmów za darmo w Cinema City

2024-03-04  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Marta Trzepla
Monday

Górskiego 9
00-033 Warszawa
marta.trzepla|mondaygroup.pl| |marta.trzepla|mondaygroup.pl
609051919
mondaycomms.pl

Nawet rok filmów za darmo w Cinema City. Ruszyła nowa odsłona oferty z bankiem Credit Agricole.

Abonament kinowy Unlimited to jedyna taka oferta na rynku, która daje możliwość oglądania filmów w kinie bez limitów.  Daje też szereg innych benefitów dla prawdziwych kinomanów, takich jak pokazy przedpremierowe czy stałe zniżki na barze.

Ruszyła nowa odsłona oferty „CINEMA CITY - Łap nawet rok filmów za free”. Klienci, którzy założą konto w banku Credit Agricole i spełnią warunki promocji, mogą otrzymać nielimitowany i darmowy dostęp do filmów z kartą UNLIMITED, a do tego popcorn nawet przez 12 miesięcy. Klient będzie mógł zyskać do 100 proc. wartości subskrypcji karty Unlimited, maksymalnie do 50 zł premii miesięcznie, aż 12 razy. W sumie w całym okresie promocji (tj. 18 miesięcy) może zyskać nawet 600 złotych.

Dodatkowo w aplikacji CA24 Mobile na klientów, którzy spełnią warunki promocji będą czekać kody na darmowy popcorn. Bank udostępni klientom jeden kod na miesiąc, czyli łącznie 12 kodów w okresie 18 miesięcy. Kody będzie można pobrać Klubie korzyści w CA24 Mobile

Aby skorzystać z oferty specjalnej, należy otworzyć konto z kartą Visa w jednym z dwóch pakietów: Konto dla Ciebie, Konto dla Ciebie VIP oraz wyrazić zgody marketingowe. Następnie wystarczy płacić kartą Visa za subskrypcję Karty Unlimited w ramach Miesięcznego Planu Płatności i aktywnie z niej korzystać – przynajmniej 10 razy w miesiącu zapłacić nią za zakupy w internecie, mobilnie lub BLIKIEM.

Cinema City Unlimited jest pierwszym i jedynym w Polsce programem abonamentowym oferującym możliwość oglądania filmów bez limitu, na dużym ekranie, w kinach w całej Polsce. Unlimited obejmuje też wszystkie formaty kinowe Cinema City, czyli IMAX, 4DX oraz ScreenX, za które doliczane są jedynie symboliczne opłaty. Posiadacze Unlimited otrzymują także możliwość udziału w specjalnych pokazach przedpremierowych oraz zniżki w barach Cinema City.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Monday
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV Biuro prasowe
2024-12-18 | 11:00

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV

W grudniu lubimy wracać do znanych nam od dziecka baśniowych opowieści, które wprawiają nas w świąteczny nastrój. Historie o okrutnej Królowej Śniegu czy skąpym
Film BRAK ZDJĘCIA
2024-12-12 | 08:54

Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

„To list miłosny do gier” – powiedział podczas tegorocznego gamescomu o serii „Secret Level” Tim Miller, współtwórca Blur Studio, reżyser, legenda efektów specjalnych i pomysłodawca
Film Serial Udar z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
2024-12-11 | 16:00

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia

Już we wtorek, 17 grudnia, Viaplay zaprasza na premierę serialu „Udar” przedstawiającego historię warszawskiego bon-vivanta oraz gwiazdy telewizyjnych programów kulinarnych,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.