Komunikaty PR

Nawet rok filmów za darmo w Cinema City

2024-03-04  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Marta Trzepla
Monday

Górskiego 9
00-033 Warszawa
marta.trzepla|mondaygroup.pl| |marta.trzepla|mondaygroup.pl
609051919
mondaycomms.pl

Nawet rok filmów za darmo w Cinema City. Ruszyła nowa odsłona oferty z bankiem Credit Agricole.

Abonament kinowy Unlimited to jedyna taka oferta na rynku, która daje możliwość oglądania filmów w kinie bez limitów.  Daje też szereg innych benefitów dla prawdziwych kinomanów, takich jak pokazy przedpremierowe czy stałe zniżki na barze.

Ruszyła nowa odsłona oferty „CINEMA CITY - Łap nawet rok filmów za free”. Klienci, którzy założą konto w banku Credit Agricole i spełnią warunki promocji, mogą otrzymać nielimitowany i darmowy dostęp do filmów z kartą UNLIMITED, a do tego popcorn nawet przez 12 miesięcy. Klient będzie mógł zyskać do 100 proc. wartości subskrypcji karty Unlimited, maksymalnie do 50 zł premii miesięcznie, aż 12 razy. W sumie w całym okresie promocji (tj. 18 miesięcy) może zyskać nawet 600 złotych.

Dodatkowo w aplikacji CA24 Mobile na klientów, którzy spełnią warunki promocji będą czekać kody na darmowy popcorn. Bank udostępni klientom jeden kod na miesiąc, czyli łącznie 12 kodów w okresie 18 miesięcy. Kody będzie można pobrać Klubie korzyści w CA24 Mobile

Aby skorzystać z oferty specjalnej, należy otworzyć konto z kartą Visa w jednym z dwóch pakietów: Konto dla Ciebie, Konto dla Ciebie VIP oraz wyrazić zgody marketingowe. Następnie wystarczy płacić kartą Visa za subskrypcję Karty Unlimited w ramach Miesięcznego Planu Płatności i aktywnie z niej korzystać – przynajmniej 10 razy w miesiącu zapłacić nią za zakupy w internecie, mobilnie lub BLIKIEM.

Cinema City Unlimited jest pierwszym i jedynym w Polsce programem abonamentowym oferującym możliwość oglądania filmów bez limitu, na dużym ekranie, w kinach w całej Polsce. Unlimited obejmuje też wszystkie formaty kinowe Cinema City, czyli IMAX, 4DX oraz ScreenX, za które doliczane są jedynie symboliczne opłaty. Posiadacze Unlimited otrzymują także możliwość udziału w specjalnych pokazach przedpremierowych oraz zniżki w barach Cinema City.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Monday
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV Biuro prasowe
2024-12-18 | 11:00

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV

W grudniu lubimy wracać do znanych nam od dziecka baśniowych opowieści, które wprawiają nas w świąteczny nastrój. Historie o okrutnej Królowej Śniegu czy skąpym
Film BRAK ZDJĘCIA
2024-12-12 | 08:54

Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

„To list miłosny do gier” – powiedział podczas tegorocznego gamescomu o serii „Secret Level” Tim Miller, współtwórca Blur Studio, reżyser, legenda efektów specjalnych i pomysłodawca
Film Serial Udar z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
2024-12-11 | 16:00

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia

Już we wtorek, 17 grudnia, Viaplay zaprasza na premierę serialu „Udar” przedstawiającego historię warszawskiego bon-vivanta oraz gwiazdy telewizyjnych programów kulinarnych,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.