Komunikaty PR

Nestlé przekazuje personelowi medycznemu żywność wartą 9 mln zł

2021-04-29  |  14:02
Biuro prasowe
Do pobrania Komunikat ( 0.06 MB )

Sytuacja w szpitalach, szczególnie tych covidowych, jest bardzo trudna. Od ponad roku ten sam personel zajmuje się większą liczbą pacjentów niż kiedykolwiek wcześniej. Ci ludzie pracują bez wytchnienia, także w weekendy i święta – podkreśla Mariusz Janikowski, lekarz, prezes Fundacji Lekarze Lekarzom, i dodaje – W tym czasie doświadczyliśmy wielu gestów solidarności. To niezwykle cenne, że wciąż możemy liczyć na wsparcie od tych, którzy – mimo tak ciężkiego roku – wciąż na tę pomoc mogą sobie pozwolić. Dzięki temu nie tylko trochę łatwiej przychodzi nam wypełnianie naszych obowiązków, ale również czujemy, że w tej walce nie jesteśmy sami.

 

Lekarze i personel medyczny, szczególnie oddziałów covidowych, są tak obciążeni pracą, że przerwa na posiłek jest ogromnym wyzwaniem. Dostępność produktów gotowych do spożycia lub w formie umożliwiającej szybkie przygotowanie i zjedzenie posiłku, jest z tej perspektywy bardzo ważna. Dlatego Nestlé, we współpracy z Fundacją Lekarze Lekarzom oraz firmą Raben Logistics Polska, przekazuje personelowi medycznemu darowizny produktowe w postaci kawy, wody, dań instant – np. owsianek, musów owocowych, kisieli, a także batonów. Skala pomocy jest znacząca – od grudnia 2020 do połowy 2021 roku przekazanych zostanie w sumie blisko 4,5 mln produktów i butelek wody o wartości ok. 9 mln złotych.

 

 – Przekazując żywność, pragniemy podziękować lekarzom i całemu personelowi medycznemu za wysiłek, który wkładają, by każdego dnia troszczyć się o nasze rodziny, bliskich, przyjaciół – mówi Artur Jankowski, prezes Nestlé PolskaPomagamy od początku pandemii, najlepiej, jak umiemy: dostarczając żywność i współpracując z tymi, dzięki którym pomoc trafia dokładnie tam, gdzie jest potrzebna. Wierzymy, że taka pomoc ma największy sens.

 

Zdajemy sobie sprawę, jak ciężka jest sytuacja w szpitalach. Dlatego cieszymy się, że nasze doświadczenie w transporcie okazało się przydatne, by wsparcie trafiło do personelu medycznego w całej Polsce. Inicjatywa Nestlé pokazuje, że partnerska współpraca to podstawa i razem naprawdę możemy więcej – dodaje Janusz Anioł, Dyrektor Generalny Raben Logistics Polska.

 

Szczegóły przedsięwzięcia ukazuje film: https://www.youtube.com/watch?v=b3VKD7Dr8sU

 

Pomoc w wielu odsłonach

Obecna akcja jest już kolejną inicjatywą pomocową Nestlé w okresie pandemii. W ubiegłym roku firma przekazała produkty spożywcze i wodę o wartości 5 mln złotych pracownikom medycznym, pacjentom szpitali zakaźnych, osobom starszym czy poddanym kwarantannie.   Nestlé przekazało także 300 000 środków ochrony osobistej placówkom ochrony zdrowia w całej Polsce. Firma ufundowała ponadto 275 komputerów dla dzieci w trudnej sytuacji, by pomóc im w nauce zdalnej.

 

O Nestlé

Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia z portfolio blisko 1600 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 25 lat. Firma zatrudnia aktualnie 5500 pracowników w 8 lokalizacjach.

 

Kontakt:

 

 

 

Edyta Iroko

Tel.: +48 600 204 870

edyta.iroko@pl.nestle.com

Joanna Szpatowicz

Tel.: +48 600 204 159

joanna.szpatowicz@pl.nestle.com

           

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Szyna CPM – nowoczesne wsparcie w rehabilitacji po przebytej operacji kolana i biodra Biuro prasowe
2025-06-05 | 11:05

Szyna CPM – nowoczesne wsparcie w rehabilitacji po przebytej operacji kolana i biodra

Co to jest szyna CPM? Szyna CPM (ang. Continuous Passive Motion – ciągły ruch bierny) to innowacyjne urządzenie medyczne wykorzystywane w rehabilitacji pourazowej
Zdrowie Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE
2025-06-02 | 01:00

Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE

Dzięki decyzjom samodzielnie podejmowanym przez pacjentów rocznie w Europie udaje się uniknąć nawet 120 milionów konsultacji lekarskich. – Samoleczenie
Zdrowie Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?
2025-05-21 | 17:00

Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?

Problem owrzodzeń przewlekłych dotyka nawet miliona Polaków – według danych z Porozumienia na rzecz Profesjonalnej Terapii Ran liczba ta wynosi od 760 tys. do 1,1 mln. Choć

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.