Komunikaty PR

Nestlé przekazuje personelowi medycznemu żywność wartą 9 mln zł

2021-04-29  |  14:02
Biuro prasowe
Do pobrania Komunikat ( 0.06 MB )

Sytuacja w szpitalach, szczególnie tych covidowych, jest bardzo trudna. Od ponad roku ten sam personel zajmuje się większą liczbą pacjentów niż kiedykolwiek wcześniej. Ci ludzie pracują bez wytchnienia, także w weekendy i święta – podkreśla Mariusz Janikowski, lekarz, prezes Fundacji Lekarze Lekarzom, i dodaje – W tym czasie doświadczyliśmy wielu gestów solidarności. To niezwykle cenne, że wciąż możemy liczyć na wsparcie od tych, którzy – mimo tak ciężkiego roku – wciąż na tę pomoc mogą sobie pozwolić. Dzięki temu nie tylko trochę łatwiej przychodzi nam wypełnianie naszych obowiązków, ale również czujemy, że w tej walce nie jesteśmy sami.

 

Lekarze i personel medyczny, szczególnie oddziałów covidowych, są tak obciążeni pracą, że przerwa na posiłek jest ogromnym wyzwaniem. Dostępność produktów gotowych do spożycia lub w formie umożliwiającej szybkie przygotowanie i zjedzenie posiłku, jest z tej perspektywy bardzo ważna. Dlatego Nestlé, we współpracy z Fundacją Lekarze Lekarzom oraz firmą Raben Logistics Polska, przekazuje personelowi medycznemu darowizny produktowe w postaci kawy, wody, dań instant – np. owsianek, musów owocowych, kisieli, a także batonów. Skala pomocy jest znacząca – od grudnia 2020 do połowy 2021 roku przekazanych zostanie w sumie blisko 4,5 mln produktów i butelek wody o wartości ok. 9 mln złotych.

 

 – Przekazując żywność, pragniemy podziękować lekarzom i całemu personelowi medycznemu za wysiłek, który wkładają, by każdego dnia troszczyć się o nasze rodziny, bliskich, przyjaciół – mówi Artur Jankowski, prezes Nestlé PolskaPomagamy od początku pandemii, najlepiej, jak umiemy: dostarczając żywność i współpracując z tymi, dzięki którym pomoc trafia dokładnie tam, gdzie jest potrzebna. Wierzymy, że taka pomoc ma największy sens.

 

Zdajemy sobie sprawę, jak ciężka jest sytuacja w szpitalach. Dlatego cieszymy się, że nasze doświadczenie w transporcie okazało się przydatne, by wsparcie trafiło do personelu medycznego w całej Polsce. Inicjatywa Nestlé pokazuje, że partnerska współpraca to podstawa i razem naprawdę możemy więcej – dodaje Janusz Anioł, Dyrektor Generalny Raben Logistics Polska.

 

Szczegóły przedsięwzięcia ukazuje film: https://www.youtube.com/watch?v=b3VKD7Dr8sU

 

Pomoc w wielu odsłonach

Obecna akcja jest już kolejną inicjatywą pomocową Nestlé w okresie pandemii. W ubiegłym roku firma przekazała produkty spożywcze i wodę o wartości 5 mln złotych pracownikom medycznym, pacjentom szpitali zakaźnych, osobom starszym czy poddanym kwarantannie.   Nestlé przekazało także 300 000 środków ochrony osobistej placówkom ochrony zdrowia w całej Polsce. Firma ufundowała ponadto 275 komputerów dla dzieci w trudnej sytuacji, by pomóc im w nauce zdalnej.

 

O Nestlé

Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia z portfolio blisko 1600 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 25 lat. Firma zatrudnia aktualnie 5500 pracowników w 8 lokalizacjach.

 

Kontakt:

 

 

 

Edyta Iroko

Tel.: +48 600 204 870

edyta.iroko@pl.nestle.com

Joanna Szpatowicz

Tel.: +48 600 204 159

joanna.szpatowicz@pl.nestle.com

           

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Droga Basi Gołubowskiej do diagnozy ALS i nadziei na życie Biuro prasowe
2025-05-08 | 17:00

Droga Basi Gołubowskiej do diagnozy ALS i nadziei na życie

Kampania edukacyjna „Sto żyć. ALS” Stowarzyszenia Dignitas Dolentium przedstawia poruszającą historię Barbary Gołubowskiej, pacjentki z SOD1-ALS. Stwardnienie zanikowe
Zdrowie Walka z ALS – nadzieja w obliczu diagnozy
2025-03-26 | 19:00

Walka z ALS – nadzieja w obliczu diagnozy

Strach, bóle i skurcze mięśni nie dawały Monice spać. Zaczęła długą wędrówkę po lekarzach w poszukiwaniu diagnozy. – Nie zliczę, ile było tych wizyt,
Zdrowie Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego
2025-03-12 | 06:00

Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego

Z apelem o jak najszybsze uchwalenie przepisów, zgodnie z którymi Zakład Ubezpieczeń Społecznych przejąłby wypłatę zasiłku chorobowego już od pierwszego dnia

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.