Komunikaty PR

Nestlé wprowadza w Polsce kawę Starbucks do przyrządzania w domu

2020-09-15  |  07:15
Biuro prasowe
Do pobrania Komunikat ( 0.06 MB )

W ramach globalnej umowy, Nestlé, wiodąca firma w obszarze żywienia i zarazem największy na świecie producent kawy, wprowadza kawę Starbucks do sklepów w Polsce. W pierwszej kolejności, jesienią, dostępne będą kapsułki do ekspresów NESCAFÉ Dolce Gusto oraz Nespresso. Kolejne produkty zostaną wprowadzone do końca roku.

 

W 2018 roku Nestlé nabyło nieograniczone prawa wprowadzania do globalnego obrotu produktów kawowych i herbacianych z asortymentu pakowanych towarów konsumpcyjnych i produktów gastronomicznych Starbucks poza kawiarniami tej marki i z wyłączeniem artykułów gotowych do spożycia. Polska dołącza do kilkudziesięciu krajów świata z Europy, Azji, Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Bliskiego Wschodu, w których dostępne są kawy Starbucks od Nestlé.

 

Jesteśmy świadkami synergii trzech wiodących marek kawowych: NESCAFÉ – najczęściej wybieranej marki kawy na świecie, Nespresso – marki premium w segmencie kawy porcjowanej, oraz Starbucks – ikony kaw z kawiarni. To odpowiedź na oczekiwania miłośników tego napoju, którzy chcą w domu cieszyć się kawą o najwyższej jakości i smaku, znanym im z ulubionych kawiarni – mówi Marjana Davidovic, Dyrektor Dywizji Napojów Nestlé w Polsce – Wprowadzenie nowych produktów świetnie wpisuje się w coraz silniejszy trend spożycia kawy w domu. Produkty Starbucks od Nestlé dostarczą nowego wymiaru przyjemności wielbicielom tego napoju, którzy cenią najwyższą jakość, radość z jej picia i przyrządzania oraz lubią mieć możliwość wyboru intensywności smaku.

 

Kawy Starbucks od Nestlé będą dostępne w trzech wariantach palenia ziaren: Blond Roast (smak delikatny i łagodny), Medium Roast (gładki i zrównoważony), Dark Roast (pełny i wyrazisty). Wszystkie warianty przygotowywane są w 100% z wysokiej jakości ziaren arabiki, pozyskiwanej w zrównoważony sposób z upraw objętych programem Starbucks C.A.F.É Practices, w ramach którego obowiązuje kompleksowy system norm w zakresie odpowiedzialności społecznej, weryfikowany przez zewnętrznych ekspertów.

 

W pierwszej kolejności, jesienią, w Polsce dostępne będą kapsułki Starbucks do ekspresów NESCAFÉ Dolce Gusto oraz od Nespresso. W pierwszym przypadku będzie to pięć wariantów: kremowe Cappuccino, klasyczne Caramel Macchiato, delikatne Latte Macchiato, bogate w smaku Espresso oraz Grande z nutą toffi. Nespresso zaoferuje pięć wariantów kawy Starbucks, m.in. Caffe Verona z nutami karmelu i gorzkiej czekolady oraz House Blend – z nutami orzechów i kakao. 

 

Od września kawy Starbucks od Nestlé są dostępne w sklepach Carrefour, a także w kanałach e-commerce: na Carrefour.pl, Frisco.pl oraz w oficjalnym sklepie Nestlé na Allegro.pl. Dodatkowo kapsułki NESCAFÉ Dolce Gusto można zakupić także na stronie marki pod adresem dolce-gusto.pl.

 

O Nestlé

 

Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio blisko 1600 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 25 lat. Firma zatrudnia aktualnie 5500 pracowników w 8 lokalizacjach

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.

Muzyka

Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytmnbluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.

Farmacja

Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.

Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć