NESVITA® wprowadza nowe warianty owsianek funkcjonalnych
NESVITA® proponuje trzy nowe owsianki będące źródłem błonnika i zapewniające wsparcie różnych potrzeb organizmu i zdrowego stylu życia. W nowej recepturze znajdują się m.in. naturalne pełnoziarniste płatki owsiane, suszone owoce i ziarna oraz odrobina naturalnego miodu wielokwiatowego (bez dodatku białego cukru). To propozycja na zdrowe śniadanie lub pożywną przekąskę.
Nowe kompozycje smakowe obejmują trzy funkcjonalne rozwiązania: Owsianka Trawienie, Owsianka Zdrowa Skóra oraz Owsianka Odporność. Wariant śliwkowo-jabłkowy z siemieniem lnianym i wapniem został opracowany z myślą o lepszym trawieniu, marchewkowo-jabłkowy zawiera witaminy B2 i B3 (niacyna) wspierające zdrową skórę, a wariant łączący maliny, czarne porzeczki i siemię lniane z witaminami C oraz B6 powstał z myślą o wspieraniu odporności. Nowe warianty owsianek charakteryzuje wygoda i szybkość przygotowania: wystarczy zalać mlekiem, ale również napojem roślinnym, jogurtem, maślanką czy wodą – by w zaledwie 3-5 minut uzyskać wartościowy posiłek gotowy do spożycia.
- Bardzo zależy nam na doskonaleniu naszych produktów tak, aby zarówno ich smak, jak i skład był jak najlepszy, a zawartość błonnika jak najwyższa – mówi Marzena Maciąg-Urbańska, Kierownik Grupy Produktów w Nestlé Polska – Niezwykle ważne jest także poszerzanie wiedzy konsumentów o istotnej roli błonnika w codziennej diecie. Dlatego też zostaliśmy partnerem programu „Siła błonnika” realizowanego przez Polskie Towarzystwo Dietetyki. Wspólnie pragniemy wspierać edukację konsumentów o roli błonnika w zachowaniu zdrowia, zachęcając ich jednocześnie do trwałych zmian nawyków żywieniowych.
Nowe owsianki NESVITA® posiadają Nutri-Score A. Nutri-Score to system znakowania żywności oceniający wartość żywieniową produktu. Produkty oznaczone kolorem zielonym i literą A posiadają wysoką wartość odżywczą i warto spożywać je częściej lub w większej ilości.
Jak podkreśla Marzena Maciąg-Urbańska – Wszyscy jesteśmy konsumentami, więc nasza troska o to, by jeść lepiej i zdrowiej jest troską o nas wszystkich. Zmiany można zacząć od małych kroków. Jednym z nich może być sięganie po owsiankę na śniadanie, w tym również nową owsiankę NESVITA®, która zawiera naturalne składniki i według rekomendacji Polskiego Towarzystwa Dietetyki jest nie tylko dobrym źródłem błonnika, ale i pyszną propozycją śniadaniową.
Nowe owsianki są dostępne w opakowaniach jednoporcjowych (35 g) i wieloporcjowych (210 g). Produkty pojawiły się w sprzedaży w czerwcu, w pierwszej kolejności w sklepach sieci Żabka w całej Polsce.
Nowe wersje owsianek dołączają do już dostępnych wariantów z lubianymi przez Polaków owocami: wiśniami, jabłkami z cynamonem, malinami i truskawkami.
Więcej informacji o roli błonnika w diecie można znaleźć na stronie: http://silablonnika.pl/
O Nestlé
Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia z portfolio blisko 1600 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od 1993 roku. Firma zatrudnia aktualnie 5500 pracowników w 8 lokalizacjach.
Kontakt: |
|
|
| ||
Edyta Iroko | Tel.: +48 600 204 870 | edyta.iroko@pl.nestle.com | |||
Joanna Szpatowicz | Tel.: +48 600 204 159 | joanna.szpatowicz@pl.nestle.com | |||
Światowy Dzień Żywności. Sprawdź, jak przeciwdziałać marnowaniu jedzenia
Makaron – szybki sposób na pyszny obiad z Czosnkiem białym konserwowym OLE!
Nowości - słodkości w KFC! KFC Pumpkin Spice Latte & Shake, Churros i Deluxe Ice
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Po rewolucji telewizja publiczna już staje na wszystkie nogi. Dobrze sobie teraz radzimy i wierzymy, że część osób wróci do nas
Prezenterka wierzy, że odświeżona formuła „Pytania na śniadanie” nadawana z imponującego studia przełamie nie najlepszą passę porannego programu i wreszcie uda się odzyskać zaufanie tych widzów, którzy byli rozczarowani zmianami i odeszli do konkurencji. Katarzyna Dowbor wie, że każda rewolucja w danym formacie telewizyjnym niesie ze sobą ryzyko. Jej zdaniem w tym przypadku antidotum mogą być chociażby ciekawe cykle skierowane do osób w różnym wieku i o różnym statusie społecznym.
Edukacja
Stereotypy społeczne sprawiają, że mężczyznom trudno szukać pomocy w depresji. W zdrowiu i edukacji ich sytuacja jest trudniejsza niż kobiet
Luka edukacyjna, czyli gorsze wyniki w testach i mniejsze szanse na wyższą edukację, krótszy czas życia, późniejszy wiek emerytalny, ale przede wszystkim samotność w depresji i większa liczba samobójstw – to problemy współczesnych polskich mężczyzn. W ich naprawie przeszkadza nie tylko brak powszechnej świadomości ich występowania, ale także stereotypy społeczne, które utrudniają mężczyznom zwrócenie się o pomoc, oraz brak systemowych ram udzielania tej pomocy.
Muzyka
Krzysztof Skórzyński: Wkrótce planuję co najmniej dwa nowe single. Jeżeli moja muzyka nie znajdzie słuchaczy, to nie będę miał do nikogo pretensji
Dziennikarz przygotowuje się do premiery pierwszej autorskiej EP-ki i jak zaznacza, w ten sposób spełnia jedno ze swoich największych marzeń. Bardzo zależy mu więc na tym, by każdy utwór był dopracowany w najmniejszym szczególe i niósł wartościowy przekaz. Pierwszy singiel zatytułowany „A może tak” Krzysztof Skórzyński oficjalnie zaprezentował podczas Top of The Top Sopot Festival.