Komunikaty PR

NESVITA® wprowadza nowe warianty owsianek funkcjonalnych

2021-06-09  |  14:25
Biuro prasowe
Do pobrania Komunikat ( 0.06 MB )

NESVITA® proponuje trzy nowe owsianki będące źródłem błonnika i zapewniające wsparcie różnych potrzeb organizmu i zdrowego stylu życia. W nowej recepturze znajdują się m.in. naturalne pełnoziarniste płatki owsiane, suszone owoce i ziarna oraz odrobina naturalnego miodu wielokwiatowego (bez dodatku białego cukru). To propozycja na zdrowe śniadanie lub pożywną przekąskę.

 

Nowe kompozycje smakowe obejmują trzy funkcjonalne rozwiązania: Owsianka Trawienie, Owsianka Zdrowa Skóra oraz Owsianka Odporność. Wariant śliwkowo-jabłkowy z siemieniem lnianym i wapniem został opracowany z myślą o lepszym trawieniu, marchewkowo-jabłkowy zawiera witaminy B2 i B3 (niacyna) wspierające zdrową skórę, a wariant łączący maliny, czarne porzeczki i siemię lniane z witaminami C oraz B6 powstał z myślą o wspieraniu odporności. Nowe warianty owsianek charakteryzuje wygoda i szybkość przygotowania: wystarczy zalać mlekiem, ale również napojem roślinnym, jogurtem, maślanką czy wodą – by w zaledwie 3-5 minut uzyskać wartościowy posiłek gotowy do spożycia.

 

Bardzo zależy nam na doskonaleniu naszych produktów tak, aby zarówno ich smak, jak i skład był jak najlepszy, a zawartość błonnika jak najwyższa – mówi Marzena Maciąg-Urbańska, Kierownik Grupy Produktów w Nestlé Polska – Niezwykle ważne jest także poszerzanie wiedzy konsumentów o istotnej roli błonnika w codziennej diecie. Dlatego też zostaliśmy partnerem programu „Siła błonnika” realizowanego przez Polskie Towarzystwo Dietetyki. Wspólnie pragniemy wspierać edukację konsumentów o roli błonnika w zachowaniu zdrowia, zachęcając ich jednocześnie do trwałych zmian nawyków żywieniowych. 

 

Nowe owsianki NESVITA® posiadają Nutri-Score A. Nutri-Score to system znakowania żywności oceniający wartość żywieniową produktu. Produkty oznaczone kolorem zielonym i literą A posiadają wysoką wartość odżywczą i warto spożywać je częściej lub w większej ilości. 

 

Jak podkreśla Marzena Maciąg-Urbańska – Wszyscy jesteśmy konsumentami, więc nasza troska o to, by jeść lepiej i zdrowiej jest troską o nas wszystkich. Zmiany można zacząć od małych kroków. Jednym z nich może być sięganie po owsiankę na śniadanie, w tym również nową owsiankę NESVITA®, która zawiera naturalne składniki i według rekomendacji Polskiego Towarzystwa Dietetyki jest nie tylko dobrym źródłem błonnika, ale i pyszną propozycją śniadaniową.

 

Nowe owsianki są dostępne w opakowaniach jednoporcjowych (35 g) i wieloporcjowych (210 g). Produkty pojawiły się w sprzedaży w czerwcu, w pierwszej kolejności w sklepach sieci Żabka w całej Polsce. 

 

Nowe wersje owsianek dołączają do już dostępnych wariantów z lubianymi przez Polaków owocami: wiśniami, jabłkami z cynamonem, malinami i truskawkami. 

 

Więcej informacji o roli błonnika w diecie można znaleźć na stronie: http://silablonnika.pl/

 

O Nestlé

Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia z portfolio blisko 1600 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od 1993 roku. Firma zatrudnia aktualnie 5500 pracowników w 8 lokalizacjach.

 

Kontakt:

 

 

 

Edyta Iroko

Tel.: +48 600 204 870

edyta.iroko@pl.nestle.com

Joanna Szpatowicz

Tel.: +48 600 204 159

joanna.szpatowicz@pl.nestle.com  

           
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Konsument

Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.

Gwiazdy

Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.