Komunikaty PR

NESVITA® wprowadza nowe warianty owsianek funkcjonalnych

2021-06-09  |  14:25
Biuro prasowe
Do pobrania Komunikat ( 0.06 MB )

NESVITA® proponuje trzy nowe owsianki będące źródłem błonnika i zapewniające wsparcie różnych potrzeb organizmu i zdrowego stylu życia. W nowej recepturze znajdują się m.in. naturalne pełnoziarniste płatki owsiane, suszone owoce i ziarna oraz odrobina naturalnego miodu wielokwiatowego (bez dodatku białego cukru). To propozycja na zdrowe śniadanie lub pożywną przekąskę.

 

Nowe kompozycje smakowe obejmują trzy funkcjonalne rozwiązania: Owsianka Trawienie, Owsianka Zdrowa Skóra oraz Owsianka Odporność. Wariant śliwkowo-jabłkowy z siemieniem lnianym i wapniem został opracowany z myślą o lepszym trawieniu, marchewkowo-jabłkowy zawiera witaminy B2 i B3 (niacyna) wspierające zdrową skórę, a wariant łączący maliny, czarne porzeczki i siemię lniane z witaminami C oraz B6 powstał z myślą o wspieraniu odporności. Nowe warianty owsianek charakteryzuje wygoda i szybkość przygotowania: wystarczy zalać mlekiem, ale również napojem roślinnym, jogurtem, maślanką czy wodą – by w zaledwie 3-5 minut uzyskać wartościowy posiłek gotowy do spożycia.

 

Bardzo zależy nam na doskonaleniu naszych produktów tak, aby zarówno ich smak, jak i skład był jak najlepszy, a zawartość błonnika jak najwyższa – mówi Marzena Maciąg-Urbańska, Kierownik Grupy Produktów w Nestlé Polska – Niezwykle ważne jest także poszerzanie wiedzy konsumentów o istotnej roli błonnika w codziennej diecie. Dlatego też zostaliśmy partnerem programu „Siła błonnika” realizowanego przez Polskie Towarzystwo Dietetyki. Wspólnie pragniemy wspierać edukację konsumentów o roli błonnika w zachowaniu zdrowia, zachęcając ich jednocześnie do trwałych zmian nawyków żywieniowych. 

 

Nowe owsianki NESVITA® posiadają Nutri-Score A. Nutri-Score to system znakowania żywności oceniający wartość żywieniową produktu. Produkty oznaczone kolorem zielonym i literą A posiadają wysoką wartość odżywczą i warto spożywać je częściej lub w większej ilości. 

 

Jak podkreśla Marzena Maciąg-Urbańska – Wszyscy jesteśmy konsumentami, więc nasza troska o to, by jeść lepiej i zdrowiej jest troską o nas wszystkich. Zmiany można zacząć od małych kroków. Jednym z nich może być sięganie po owsiankę na śniadanie, w tym również nową owsiankę NESVITA®, która zawiera naturalne składniki i według rekomendacji Polskiego Towarzystwa Dietetyki jest nie tylko dobrym źródłem błonnika, ale i pyszną propozycją śniadaniową.

 

Nowe owsianki są dostępne w opakowaniach jednoporcjowych (35 g) i wieloporcjowych (210 g). Produkty pojawiły się w sprzedaży w czerwcu, w pierwszej kolejności w sklepach sieci Żabka w całej Polsce. 

 

Nowe wersje owsianek dołączają do już dostępnych wariantów z lubianymi przez Polaków owocami: wiśniami, jabłkami z cynamonem, malinami i truskawkami. 

 

Więcej informacji o roli błonnika w diecie można znaleźć na stronie: http://silablonnika.pl/

 

O Nestlé

Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia z portfolio blisko 1600 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od 1993 roku. Firma zatrudnia aktualnie 5500 pracowników w 8 lokalizacjach.

 

Kontakt:

 

 

 

Edyta Iroko

Tel.: +48 600 204 870

edyta.iroko@pl.nestle.com

Joanna Szpatowicz

Tel.: +48 600 204 159

joanna.szpatowicz@pl.nestle.com  

           
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.