Netto Camp w Akademii BVB dla najmłodszych fanów piłki nożnej
Walk PR
Dzielna 60
01-029 Warszawa
karolina.wegorek|walk.pl| |karolina.wegorek|walk.pl
+48 22 379 25 51
www.walk.pl
Sieć handlowa Netto oraz Akademia BVB im. Łukasza Piszczka wspierają rozwijanie pasji sportowych u najmłodszych. We wrześniu w Goczałkowicach-Zdroju zorganizowany został pierwszy Netto Camp – wyjazd piłkarski dla dzieci pracowników sieci handlowej Netto. Młodzi miłośnicy piłki nożnej przez trzy dni mieli okazję doskonalić swoje umiejętności pod czujnym okiem profesjonalistów z Akademii BVB.
Gwiazdy futbolu to często – zarówno dla dzieci, jak i dla dorosłych – idole i autorytety. Piłka nożna niezmiennie cieszy się ogromną popularnością, a do szkółek piłkarskich co roku trafia spora grupa adeptów, marzących o sławie na miarę największych sportowych talentów. Wychodząc naprzeciw tym pragnieniom, Netto, od lat angażuje się w działania promujące aktywność, kształtujące dobre nawyki żywieniowe już od najmłodszych lat i zachęcanie do prowadzenia zdrowego trybu życia, poprzez włączenie do swojej codzienności ruchu oraz właściwej diety.
Netto Camp
Specjalnie dla najmłodszych miłośników strzelania goli, Netto wraz z Akademią BVB im. Łukasza Piszczka zorganizowały profesjonalny wyjazd piłkarski. W trzydniowej imprezie sportowej, trwającej od 25 do 27 września br. w Goczałkowicach-Zdroju, w siedzibie Akademii, udział wzięły dzieci pracowników sieci handlowej. Harmonogram przewidywał wiele ciekawych i przydatnych aktywności, m.in. zajęcia sportowe, składające się z pięciu jednostek treningowych, zajęcia z team buildingu oraz warsztaty żywieniowe. Szkolenia poprowadzili najlepsi, licencjonowani trenerzy piłki nożnej z Akademii BVB, dbający zarówno o rozwój wiedzy, jak i umiejętności praktycznych przyszłych sportowców. Kilkudniowe spotkanie zakończył turniej, który był nie tylko podsumowaniem doświadczeń zebranych podczas treningów, ale także świetną zabawą, zapewniającą ogromną dawkę radości. Przez cały czas, zmaganiom małych piłkarzy na murawie przyglądali się i kibicowali rodzice. Na każdego uczestnika Campu czekał ekskluzywny komplet treningowy, składający się z koszulki piłkarskiej, getrów, spodenek oraz bidonu. Organizatorzy zapewnili również napoje oraz zdrowe i zbilansowane posiłki, właściwie dostosowane do diety sportowców.
- Doskonale wiemy, jak ważne jest zachowanie równowagi pomiędzy życiem zawodowym a prywatnym, kiedy to możemy poświęcić czas rodzinie oraz realizacji własnych pasji i marzeń – mówi Janusz Stroka, prezes Netto Polska. – Zgodnie ze zdroworozsądkową strategią Netto, nieustannie wspieramy naszych pracowników, a teraz także ich dzieci, w rozwijaniu swoich umiejętności i osiąganiu sukcesów w każdej sferze życia. Nie zwalniamy tempa, jeśli chodzi o promocję aktywności, angażując się w kolejne niezwykłe projekty. Zrobiliśmy kolejny krok i zorganizowaliśmy bardzo wartościową imprezę sportową dla utalentowanych dzieci naszych pracowników. Dzięki wspaniałej atmosferze, łączącej profesjonalizm z radosną zabawą, uczestnicy Netto Camp mogli przeżyć niezwykłe doświadczenie, które mamy nadzieję zapisze się w ich pamięci na długo, a może zainspiruje ich do dalszych działań i osiągania sukcesów jako przyszłe gwiazdy futbolu – dodaje.
Sieć handlowa Netto od lipca 2019 r. jest oficjalnym partnerem regionalnym klubu piłkarskiego Borussia Dortmund. W ramach współpracy, razem z klubem BVB oraz Akademią BVB im. Łukasza Piszczka wspiera rozwój młodych sportowców i szkoli przyszłe piłkarskie talenty.
Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba
Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Podróże
Radosław Majdan: W ferie jedziemy z chłopcami w góry. Nie umiem jeździć na nartach i nie ciągnie mnie na stok
W przerwie między nagraniami do różnych projektów telewizyjnych i internetowych były piłkarz, a obecnie komentator sportowy wybiera się na odpoczynek. W planach są dwa kierunki: najpierw zagraniczny kurort narciarski, a później jakieś egzotyczne miejsce. Radosław Majdan zaznacza jednak, że sam nie potrafi jeździć na nartach, bo jako zawodowy sportowiec miał zapisane w kontrakcie, że nie może ryzykować na stoku. Ten wyjazd organizuje jednak z myślą o synach i ma nadzieję, że najmłodszy Heniu też szybko połknie bakcyla jak jego bracia.
Problemy społeczne
Polacy nie wiedzą zbyt dużo o chorobach mózgu. Jeszcze mniej o tym, jak o niego dbać
Choroby mózgu nie są zbyt rozpowszechnionym tematem wśród Polaków. Znacznie więcej wiedzą o zdrowiu ogólnie czy otyłości. Tym samym trudno im wskazać konkretne choroby, a tym bardziej powiedzieć coś o związanej z nimi profilaktyce. O tzw. higienie mózgu słyszał tylko co trzeci badany, a 13 proc. rozumie, czym ona jest. Dlatego też eksperci wskazują na większą potrzebę edukacji w tym zakresie.
Film
Joanna Kurowska: W tym kraju aktorzy są na końcu przewodu pokarmowego. Nikt nas nie broni, nie mamy związków zawodowych jak w USA
Aktorka nie szczędzi gorzkich słów pod adresem środowiska polskich filmowców. Jest rozgoryczona tym, że w branży nie można na nikogo liczyć nawet wtedy, kiedy dochodzi do utraty pracy, mobbingu czy nadużyć finansowych. Artyści się nie wspierają, a rywalizacja o role i obawa przed konsekwencjami wyrażania krytyki wobec reżyserów czy producentów powodują, że atmosfera jest niezwykle napięta. Joanna Kurowska zwraca też uwagę na konieczność przeprowadzenia reformy Związku Artystów Scen Polskich. Jej zdaniem to sztuczny twór, który w rzeczywistości nie dba o aktorów, nie broni ich praw i interesów.