Netto Camp w Akademii BVB dla najmłodszych fanów piłki nożnej
Walk PR
Dzielna 60
01-029 Warszawa
karolina.wegorek|walk.pl| |karolina.wegorek|walk.pl
+48 22 379 25 51
www.walk.pl
Sieć handlowa Netto oraz Akademia BVB im. Łukasza Piszczka wspierają rozwijanie pasji sportowych u najmłodszych. We wrześniu w Goczałkowicach-Zdroju zorganizowany został pierwszy Netto Camp – wyjazd piłkarski dla dzieci pracowników sieci handlowej Netto. Młodzi miłośnicy piłki nożnej przez trzy dni mieli okazję doskonalić swoje umiejętności pod czujnym okiem profesjonalistów z Akademii BVB.
Gwiazdy futbolu to często – zarówno dla dzieci, jak i dla dorosłych – idole i autorytety. Piłka nożna niezmiennie cieszy się ogromną popularnością, a do szkółek piłkarskich co roku trafia spora grupa adeptów, marzących o sławie na miarę największych sportowych talentów. Wychodząc naprzeciw tym pragnieniom, Netto, od lat angażuje się w działania promujące aktywność, kształtujące dobre nawyki żywieniowe już od najmłodszych lat i zachęcanie do prowadzenia zdrowego trybu życia, poprzez włączenie do swojej codzienności ruchu oraz właściwej diety.
Netto Camp
Specjalnie dla najmłodszych miłośników strzelania goli, Netto wraz z Akademią BVB im. Łukasza Piszczka zorganizowały profesjonalny wyjazd piłkarski. W trzydniowej imprezie sportowej, trwającej od 25 do 27 września br. w Goczałkowicach-Zdroju, w siedzibie Akademii, udział wzięły dzieci pracowników sieci handlowej. Harmonogram przewidywał wiele ciekawych i przydatnych aktywności, m.in. zajęcia sportowe, składające się z pięciu jednostek treningowych, zajęcia z team buildingu oraz warsztaty żywieniowe. Szkolenia poprowadzili najlepsi, licencjonowani trenerzy piłki nożnej z Akademii BVB, dbający zarówno o rozwój wiedzy, jak i umiejętności praktycznych przyszłych sportowców. Kilkudniowe spotkanie zakończył turniej, który był nie tylko podsumowaniem doświadczeń zebranych podczas treningów, ale także świetną zabawą, zapewniającą ogromną dawkę radości. Przez cały czas, zmaganiom małych piłkarzy na murawie przyglądali się i kibicowali rodzice. Na każdego uczestnika Campu czekał ekskluzywny komplet treningowy, składający się z koszulki piłkarskiej, getrów, spodenek oraz bidonu. Organizatorzy zapewnili również napoje oraz zdrowe i zbilansowane posiłki, właściwie dostosowane do diety sportowców.
- Doskonale wiemy, jak ważne jest zachowanie równowagi pomiędzy życiem zawodowym a prywatnym, kiedy to możemy poświęcić czas rodzinie oraz realizacji własnych pasji i marzeń – mówi Janusz Stroka, prezes Netto Polska. – Zgodnie ze zdroworozsądkową strategią Netto, nieustannie wspieramy naszych pracowników, a teraz także ich dzieci, w rozwijaniu swoich umiejętności i osiąganiu sukcesów w każdej sferze życia. Nie zwalniamy tempa, jeśli chodzi o promocję aktywności, angażując się w kolejne niezwykłe projekty. Zrobiliśmy kolejny krok i zorganizowaliśmy bardzo wartościową imprezę sportową dla utalentowanych dzieci naszych pracowników. Dzięki wspaniałej atmosferze, łączącej profesjonalizm z radosną zabawą, uczestnicy Netto Camp mogli przeżyć niezwykłe doświadczenie, które mamy nadzieję zapisze się w ich pamięci na długo, a może zainspiruje ich do dalszych działań i osiągania sukcesów jako przyszłe gwiazdy futbolu – dodaje.
Sieć handlowa Netto od lipca 2019 r. jest oficjalnym partnerem regionalnym klubu piłkarskiego Borussia Dortmund. W ramach współpracy, razem z klubem BVB oraz Akademią BVB im. Łukasza Piszczka wspiera rozwój młodych sportowców i szkoli przyszłe piłkarskie talenty.

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Doda: Zostawiłam po sobie niesamowite dzieło filmowe, ale nie myślę o powrocie do branży. Mam za dużą traumę
Trwa 78. Międzynarodowy Festiwal Filmowy w Cannes, a plejada gwiazd z całego świata obiera kierunek Lazurowe Wybrzeże. Doda, która trzykrotnie uczestniczyła w tym wydarzeniu, przyznaje, że niektóre zasady obowiązujące na gali i na czerwonym dywanie były dla niej wręcz nie do zaakceptowania. Dorota Rabczewska podkreśla, że tym razem nie wybiera się do Cannes. Nie planuje też współpracy z branżą filmową.
Muzyka
Piotr Kupicha: Feel to jeden z ostatnich bastionów żywego rock’n’roll’owego grania. Myślę, że to jest klucz do tego, że jesteśmy na scenie już 20 lat

Lider zespołu Feel przyznaje, że 2025 rok jest szczególnym w ich karierze, świętują bowiem 20-lecie istnienia. Muzyk nie kryje wzruszenia i jest dumny z tego, że udało im się przetrwać w branży przez tyle lat i odnieść duży sukces. Swój jubileusz grupa będzie świętować w piątek, 23 maja podczas Sopot Hit Festival. Z tej okazji nie zabraknie niespodzianek. Na scenie pojawi się chociażby Zespół Pieśni i Tańca Śląsk.
Problemy społeczne
60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.