Komunikaty PR

Nick Jonas globalnym ambasadorem marki Dexcom.

2021-05-18  |  18:15
Biuro prasowe

Nick Jonas został globalnym ambasadorem marki Dexcom, producenta systemów do ciągłego monitorowania poziomu glukozy (CGM).  U amerykańskiego piosenkarza i aktora cukrzyca typu 1 została zdiagnozowana w 2003 roku, gdy był nastolatkiem. Obecnie, 28-letni gwiazdor otwarcie opowiada o swojej chorobie, dzieląc się swoją wiedzą i doświadczeniami z innymi diabetykami w nowym spocie, wyemitowanym po raz pierwszy na amerykańskim Super Bowlu. Reklama pokazuje system CGM Dexcom jako nową, lepszą technologię, która zastąpi bolesne nakłuwanie opuszków palców wykonywane do tradycyjnego pomiaru cukru glukometrem.

 „Zbyt wiele osób z cukrzycą nadal cierpi z powodu bolesnego i przestarzałego nakłuwania palców” – mówi Nick Jonas. „Naprawdę wierzę, że diabetycy zasługują na  najlepszą możliwą opiekę i taki jest duch mojego pierwszego spotu. Bardzo zależy mi na tym, aby dotrzeć z komunikatem zwiększającym świadomość i podkreślającym potrzebę lepszego dostępu do systemów CGM dla tak wielu osób z cukrzycą, jak to tylko możliwe.”

Dziesiątki milionów osób chorych na cukrzycę na całym świecie by zmierzyć poziom cukru wciąż posługuje się tradycyjną metodą nakłuwania palców. To zwraca uwagę na brak wiedzy o przełomowej technologii ciągłego monitorowania glikemii (CGM), która rewolucjonizuje samokontrolę w cukrzycy i potrzebę poprawy dostępu do CGM.

System CGM Dexcom G6 wykorzystuje umieszczony pod skórą czujnik i nadajnik, który w czasie rzeczywistym wysyła odczyty poziomu glukozy do kompatybilnego smartfonu* lub odbiornika Dexcom, bez konieczności wykonywania bolesnego pomiaru glukometrem †. CGM Dexcom wyświetla także informacje o strzałkach trendu, by pokazać kierunek i tempo zmiany poziomu glukozy, ułatwiając podejmowanie decyzji terapeutycznych oraz pomagając w unikaniu zbyt wysokich i niskich wartości glukozy. ‡

Spot reklamowy, w którym wystąpił Nick Jonas, pokazuje jak bardzo rozwinęły się różne technologie w ciągu ostatnich 40 lat. Kontrastuje to z faktem, że osoby z cukrzycą wciąż korzystają z metody wynalezionej w latach 70 XX w., czyli kilka razy dziennie nakłuwają opuszki palców, aby zmierzyć poziom glukozy. Polska wersja spotu będzie emitowana przez najbliższe miesiące w mediach cyfrowych.

 „Jesteśmy bardzo podekscytowani współpracą z Nickiem Jonasem, ponieważ przyświeca nam wspólny cel.  Pragniemy w jak najefektywniejszy sposób wyjaśnić działanie technologii CGM, która w znaczący sposób poprawia jakość życia osób z cukrzycą” – powiedział Chad Petterson, starszy wiceprezes ds. globalnego marketingu w Dexcom  - „Cukrzycy zasługują na najlepszą opiekę, dlatego wraz z czołowymi stowarzyszeniami diabetyków, pracownikami służby zdrowia oraz ubezpieczycielami staramy się zwiększyć wiedzę o systemach CGM oraz poprawić dostęp do nich.”

Współpraca Dexcom z Nickiem Jonasem opiera się na ścisłej kooperacji z najważniejszymi organizacjami typu non-profit zajmującymi się cukrzycą. W ten sposób ma powstać wielozasięgowy panel dyskusyjny, na którym będzie poruszana potrzeba uświadamiania, edukowania oraz łatwiejszego dostępu do nowoczesnych metod kontrolowania cukrzycy. Do organizacji zaangażowanych w projekt należą: Beyond Type 1, organizacja non-profit, której współzałożycielem jest Nick Jonas, Children With Diabetes, College Diabetes Network, JDRF International oraz Taking Control of Your Diabetes.

Aby dowiedzieć się więcej o systemie Dexcom CGM, odwiedź: dexcompolska.pl/

***

* Listę urządzeń, które są kompatybilne z systemem Dexcom G6 znajdziesz na: https://www.dexcom.com/compatibility

 † Jeśli ostrzeżenia dotyczące poziomu glukozy i odczyty z G6 nie odpowiadają objawom i lub symptomom, do podejmowania decyzji terapeutycznych należy użyć glukometru.

Wymaga połączenia internetowego i aplikacji Dexcom Follow

Ostrzeżenie predykcyjne zbliżającym się o 55 mg/dL za 20 minut może w porę powiadomić o ciężkiej hipoglikemii – dając pacjentowi czas na odpowiednie działania, które mogą zapobiec zagrożeniu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Witaminy na wiosnę - czego nam brakuje i jak je uzupełnić? Biuro prasowe
2024-04-23 | 13:00

Witaminy na wiosnę - czego nam brakuje i jak je uzupełnić?

Wiosna to niełatwy czas dla naszego organizmu. Po długiej zimie, ze względu na ograniczony dostęp do światła słonecznego i utrudniony dostęp do świeżych warzyw i owoców, jesteśmy
Zdrowie Niedożywienie pacjentów poważnym problemem w Polsce. Eksperci alarmują o pilnej
2024-04-22 | 15:00

Niedożywienie pacjentów poważnym problemem w Polsce. Eksperci alarmują o pilnej

Dane Fundacji wskazują, że aż 85% studentów oraz lekarzy pracujących w szpitalach w Polsce nie byłoby w stanie samodzielnie zainicjować i poprowadzić interwencji żywieniowej3.
Zdrowie Przepis na pyszny, sycący koktajl z mango i masłem orzechowym
2024-04-22 | 13:10

Przepis na pyszny, sycący koktajl z mango i masłem orzechowym

    Koktajl zrobiony ze świeżych składników to nie tylko przyjemność dla podniebienia, ale i zdrowy wybór. Taki posiłek dostarcza organizmowi niezbędnych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Media

Wojciech „Łozo” Łozowski: Nazywam Małgosię Rozenek terminatorem. Ona jest niesamowicie ambitną i zdyscyplinowaną kobietą

Wokalista nie ukrywa, że z dużą przyjemnością stanął do rywalizacji z Małgorzatą Rozenek-Majdan w biathlonie. Szybko się jednak przekonał, że prezenterka nie będzie łatwym przeciwnikiem i trzeba nie lada wysiłku, by jej dorównać. A i sama konkurencja przysporzyła mu niemało problemów.

Finanse

Zwolnienia lekarskie w prywatnej opiece medycznej są ponad dwa razy krótsze niż w publicznej. Oszczędności dla gospodarki to ok. 25 mld zł

Stan zdrowia pracujących Polaków wpływa nie tylko na konkurencyjność firm i koszty ponoszone przez pracodawców, ale i na całą gospodarkę. Jednak zapewnienie dostępu do szybkiej i efektywnej opieki zdrowotnej może te koszty znacząco zmniejszyć. Podczas gdy średnia długość zwolnienia lekarskiego w publicznym systemie ochrony zdrowia wynosi 10 dni, w przypadku opieki prywatnej to już tylko 4,5 dnia – wynika z badania Medicover. Kilkukrotnie niższe są też koszty generowane przez poszczególne jednostki chorobowe, co pokazuje wyraźną przewagę prywatnej opieki. Zapewnienie dostępu do niej może ograniczyć ponoszone przez pracodawców koszty związane z prezenteizmem i absencjami chorobowymi w wysokości nawet 1,5 tys. zł na pracownika.