Komunikaty PR

Niezwykła strefa fotograficzna w Blue City - Selfie Space

2024-11-07  |  09:40
Biuro prasowe

Za oknem coraz bardziej listopadowo. Jeśli tęsknicie za kolorami i chcecie poprawić sobie nastrój – mamy dla Was coś wyjątkowego! Już od 4 listopada zapraszamy do bezpłatnej, pełnej magii strefy foto, gdzie zrobicie wyjątkowe zdjęcia sobie i bliskim – na pamiątkę lub na social media! A że święta coraz bliżej i wszyscy czekamy na ten najpiękniejszy czas w roku – mamy dla Was jeszcze jedną niespodziankę! Część naszej unikatowej strefy pełna jest najpiękniejszych świątecznych dekoracji. Będzie więc można przenieść się do wymarzonej świątecznej krainy już w listopadzie!

Do dyspozycji każdego gościa przygotowane zostały stylowe Instaboxy – idealne do szybkich zdjęć na social media. Wszystkie plany zdjęciowe zostały oświetlone w profesjonalny sposób, tak aby fotki stanowiły wyjątkową pamiątkę! Przyjdźcie z rodzinami i przyjaciółmi! Poczujcie tę jedyną w swoim rodzaju atmosferę i uchwyćcie wyjątkowe chwile na zdjęciach!

Selfie Space znajdziesz na poziomie -1, w lokalu znajdującym się w korytarzu prowadzącym do Media Markt, na prawo od fontanny. Zapraszamy! Wstęp wolny!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe
2024-12-12 | 09:00

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

Kampania McCANN Poland dla Mastercard „Where To Settle” została nagrodzona srebrną statuetką w kategorii „Positive Change: Social Good – Brands” podczas gali
Media „LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
2024-12-11 | 15:10

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Czy można połączyć świat innowacyjnych technologii z kreatywnością klocków LEGO? Już 15 grudnia sprawdzimy, jak WIŚNIOWSKI i LEGO Masters zmieniają wyobraźnię w

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm

Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.