Komunikaty PR

Nobonobo i Miloni otwierają wspólny showroom!

2023-12-13  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Dwie cenione marki Nobonobo i Miloni połączyły siły, otwierając pierwszy wspólny salon sprzedaży w Warszawie. To wyjątkowe miejsce, które oferuje klientom autentyczne i unikatowe dzieła polskiego designu. Oficjalne otwarcie, które odbyło się 28 listopada 2023 r., zgromadziło ponad setkę gości; architektów, projektantów wnętrz i dziennikarzy, zaprzyjaźnionych z właścicielami Nobonobo; Moniką Struską i Tomkiem Matejczykiem oraz twórcami Miloni – Magdą i Mateuszem Nowotnik.  300 m2 showroom mieści się na Mokotowie przy ul. Dziekońskiego 1 i został niedawno oddany do dyspozycji klientów.

Nobonobo i Miloni to dwie doskonale rozpoznawalne w kraju i zagranicą polskie marki wnętrzarskie, które od kilku lat zdobywają uznanie swą oryginalnością, innowacyjnym podejściem do designu oraz zaangażowaniem w zrównoważoną produkcję. Obsypane międzynarodowymi nagrodami Nobonobo oferuje unikalne sofy, łóżka, fotele, pufy, stoliki kawowe i krzesła, łącząc współczesne trendy z wysoką jakością wykonania. O marce wywodzącej się z Łodygowic zwykło się mawiać, że proponuje coś więcej niż meble – a mianowicie określony, bardzo komfortowy styl życia, kreowany przez uważnie dobranych do współpracy światowych projektantów, nie bojących się odważnych form wzorniczych. Miloni z kolei skupia się głównie na stołach, biurkach i stolikach, które znajdujemy w fenomenalnych realizacjach polskich architektów. Wspólny showroom, wspierany nowym logo Nobonobo:Miloni, to ekskluzywne kolekcje mebli, które reprezentują najwyższe standardy rzemieślniczej pracy. Na Dziekońskiego1 można obejrzeć nie tylko gotowe aranżacje, ale również skonsultować się z doświadczonymi profesjonalistami, aby dopasować meble do indywidualnych potrzeb i preferencji.

„Nasz showroom jest miejscem, gdzie tradycja spotyka się z nowoczesnością, a każdy element ma swą historię do opowiedzenia. Jego otwarcie, uświetnione muzyką klasyczną i spotkaniem z naszymi przyjaciółmi i partnerami, było wyjątkowym wydarzeniem, które przyciągnęło wielu profesjonalistów, miłośników designu i wysokiej jakości wykonania” – mówią Monika Struska i Tomek Matejczyk, założyciele Nobonobo. Goście przechadzający się po perfekcyjnie zaprojektowanej przez Magdę Nowotnik przestrzeni, podziwiali starannie zaplanowane detale każdego z mebli, komplementując pasję i zaangażowanie tworzących je rzemieślników. W ofercie salonu znaleźć można także dodatki takie jak lampy, dywany, poduszki oraz obrazy, grafiki i ceramikę. Każdy produkt dostępny w salonie jest dziełem rąk polskich twórców, co podkreśla autentyczność i wartość rodzimej sceny wzorniczej.

"Jesteśmy dumni, że możemy otworzyć drzwi naszego showroomu, będącego swojego rodzaju hołdem dla polskiego designu rzemieślniczego. Chcemy stworzyć tu żywą przestrzeń, w której klienci nie tylko dokonają zakupów, ale będą mieli okazję poznać historię i pasję każdego z naszych twórców, uczestniczyć w warsztatach oraz inspirujących wykładach. Warto śledzić nasze media społecznościowe, gdzie na bieżąco będziemy informowali o zbliżających się wydarzeniach. A teraz zapraszamy na Dziekońskiego nowych Klientów" – dodają Monika Struska i Tomek Matejczyk.

Showroom Nobonobo:Miloni

Ul. Piusa Dziekońskiego 1 Warszawa

Więcej informacji na stronie: https://nobonobo.pl/

***

Nobonobo jest polską marką, której siedziba znajduje się w Łodygowicach. Działalność firmy od samego początku koncentruje się na produkcji wysokiej jakości mebli tapicerowanych, głównie sof. Modele, które tworzy marka dostępne są w wyselekcjonowanych salonach na terenie Polski. Firma stale poszerza również dystrybucję na rynkach zagranicznych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce Biuro prasowe
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Prawo

Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.