Komunikaty PR

Nobonobo i Miloni otwierają wspólny showroom!

2023-12-13  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Dwie cenione marki Nobonobo i Miloni połączyły siły, otwierając pierwszy wspólny salon sprzedaży w Warszawie. To wyjątkowe miejsce, które oferuje klientom autentyczne i unikatowe dzieła polskiego designu. Oficjalne otwarcie, które odbyło się 28 listopada 2023 r., zgromadziło ponad setkę gości; architektów, projektantów wnętrz i dziennikarzy, zaprzyjaźnionych z właścicielami Nobonobo; Moniką Struską i Tomkiem Matejczykiem oraz twórcami Miloni – Magdą i Mateuszem Nowotnik.  300 m2 showroom mieści się na Mokotowie przy ul. Dziekońskiego 1 i został niedawno oddany do dyspozycji klientów.

Nobonobo i Miloni to dwie doskonale rozpoznawalne w kraju i zagranicą polskie marki wnętrzarskie, które od kilku lat zdobywają uznanie swą oryginalnością, innowacyjnym podejściem do designu oraz zaangażowaniem w zrównoważoną produkcję. Obsypane międzynarodowymi nagrodami Nobonobo oferuje unikalne sofy, łóżka, fotele, pufy, stoliki kawowe i krzesła, łącząc współczesne trendy z wysoką jakością wykonania. O marce wywodzącej się z Łodygowic zwykło się mawiać, że proponuje coś więcej niż meble – a mianowicie określony, bardzo komfortowy styl życia, kreowany przez uważnie dobranych do współpracy światowych projektantów, nie bojących się odważnych form wzorniczych. Miloni z kolei skupia się głównie na stołach, biurkach i stolikach, które znajdujemy w fenomenalnych realizacjach polskich architektów. Wspólny showroom, wspierany nowym logo Nobonobo:Miloni, to ekskluzywne kolekcje mebli, które reprezentują najwyższe standardy rzemieślniczej pracy. Na Dziekońskiego1 można obejrzeć nie tylko gotowe aranżacje, ale również skonsultować się z doświadczonymi profesjonalistami, aby dopasować meble do indywidualnych potrzeb i preferencji.

„Nasz showroom jest miejscem, gdzie tradycja spotyka się z nowoczesnością, a każdy element ma swą historię do opowiedzenia. Jego otwarcie, uświetnione muzyką klasyczną i spotkaniem z naszymi przyjaciółmi i partnerami, było wyjątkowym wydarzeniem, które przyciągnęło wielu profesjonalistów, miłośników designu i wysokiej jakości wykonania” – mówią Monika Struska i Tomek Matejczyk, założyciele Nobonobo. Goście przechadzający się po perfekcyjnie zaprojektowanej przez Magdę Nowotnik przestrzeni, podziwiali starannie zaplanowane detale każdego z mebli, komplementując pasję i zaangażowanie tworzących je rzemieślników. W ofercie salonu znaleźć można także dodatki takie jak lampy, dywany, poduszki oraz obrazy, grafiki i ceramikę. Każdy produkt dostępny w salonie jest dziełem rąk polskich twórców, co podkreśla autentyczność i wartość rodzimej sceny wzorniczej.

"Jesteśmy dumni, że możemy otworzyć drzwi naszego showroomu, będącego swojego rodzaju hołdem dla polskiego designu rzemieślniczego. Chcemy stworzyć tu żywą przestrzeń, w której klienci nie tylko dokonają zakupów, ale będą mieli okazję poznać historię i pasję każdego z naszych twórców, uczestniczyć w warsztatach oraz inspirujących wykładach. Warto śledzić nasze media społecznościowe, gdzie na bieżąco będziemy informowali o zbliżających się wydarzeniach. A teraz zapraszamy na Dziekońskiego nowych Klientów" – dodają Monika Struska i Tomek Matejczyk.

Showroom Nobonobo:Miloni

Ul. Piusa Dziekońskiego 1 Warszawa

Więcej informacji na stronie: https://nobonobo.pl/

***

Nobonobo jest polską marką, której siedziba znajduje się w Łodygowicach. Działalność firmy od samego początku koncentruje się na produkcji wysokiej jakości mebli tapicerowanych, głównie sof. Modele, które tworzy marka dostępne są w wyselekcjonowanych salonach na terenie Polski. Firma stale poszerza również dystrybucję na rynkach zagranicznych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Muzyka

Piotr Kupicha: Feel to jeden z ostatnich bastionów żywego rock’n’roll’owego grania. Myślę, że to jest klucz do tego, że jesteśmy na scenie już 20 lat

Lider zespołu Feel przyznaje, że 2025 rok jest szczególnym w ich karierze, świętują bowiem 20-lecie istnienia. Muzyk nie kryje wzruszenia i jest dumny z tego, że udało im się przetrwać w branży przez tyle lat i odnieść duży sukces. Swój jubileusz grupa będzie świętować w piątek, 23 maja podczas Sopot Hit Festival. Z tej okazji nie zabraknie niespodzianek. Na scenie pojawi się chociażby Zespół Pieśni i Tańca Śląsk.

Problemy społeczne

60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.