Komunikaty PR

Nominuj Rodzinę do zabawy w Adventure Roomie w ferie!

2024-01-18  |  13:00
Biuro prasowe

Do 6 lutego można zgłaszać rodziny z Małopolski do plebiscytu „Nominuj Rodzinę do zabawy w Adventure Roomie Gamescape”. Nominować można te rodziny, które swoje obowiązki dzielą pomiędzy pracę zawodową, rodzicielstwo i działalność społeczną. Zgłoszenia przyjmowane są przez formularz na stronie https://nominuj-rodzine.gamescape.pl

Spośród nadesłanych nominacji zostanie wyłonionych 10 rodzin, które będą mogły skorzystać z bezpłatnego wejścia do pokoju zagadek w Krakowie. Darmowa rozrywka w Adventure Roomie będzie możliwa od 10 lutego do końca marca br. Organizatorem akcji jest Gamescape z Krakowa.

Ze względu na wysokie koszty utrzymania a także brak czasu wiele rodzin nie będzie mogło sobie pozwolić na zorganizowany, długi wyjazd w ferie. Zimowa przerwa to dobry czas, by spędzić chociaż jeden dzień z rodziną na dobrej i edukującej zabawie. Dlatego chcieliśmy wyjść naprzeciw potrzebom rodzin, które nie tylko dbają o własne dzieci, ale również aktywnie uczestniczą w budowaniu lokalnej społeczności, pomagają potrzebującym, edukują i troszczą się o swoje otoczenie. Często jest tak, że również one nie mogą sobie pozwolić na dodatkowy wydatek, żeby spędzić ten czas z własną rodziną. Zależy nam, by zostali nagrodzeni za swój trud i zaangażowanie.” – mówi Magdalena Budek, współwłaścicielka Gamescape i projektantka escape room.

Finaliści plebiscytu zostaną wybrani na podstawie uzyskanej liczby głosów i zaangażowania w sprawy społeczne, rozwój i aktywizację lokalnej społeczności.  Lista 10 zwycięzców zostanie opublikowana 9 lutego br.  na stronie www.gamescape.pl i na jej profilach społecznościowych. Regulamin akcji dostępny jest na stronie https://gamescape.pl/regulamin-akcji/ .

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.