Nowa aranżacja strefy restauracyjnej w CH Focus
Strefa restauracyjna w popularnym centrum handlowym Focus zostanie odświeżona. Efektem będzie nowa, ładniejsza aranżacja oraz większa, bardziej funkcjonalna przestrzeń konsumpcyjna. Food court zyska więcej miejsc siedzących i stolików w otoczeniu zieleni, pojawią się także wygodne siedziska zapewniające krótki odpoczynek w czasie zakupów. Strefa restauracyjna w nowej odsłonie dostępna będzie dla klientów Focusa tuż po świętach wielkanocnych.
Prace remontowe rozpoczną się już pod koniec marca. W ich efekcie strefa restauracyjna przejdzie widoczną zmianę i zyska nowoczesną przestrzeń, w której będzie można nie tylko zamówić i zjeść ulubiony posiłek, ale także spotkać się ze znajomymi czy odpocząć. W miejsce dotychczasowego wyposażenia wstawione zostaną nowe meble w wielu wariantach, dostosowane do różnych potrzeb klientów. Pojawi się więcej blatów z hokerami oraz dodatkowe stoliki i siedziska tapicerowane. Dzięki temu centrum handlowe zyska prawie 100 dodatkowych miejsc do siedzenia w strefie restauracyjnej, łącznie oferując ponad pół tysiąca.
To jednak nie wszystko. Food court ożywi więcej roślinności. Nowe wyposażenie i żywa zieleń sprawią, że to miejsce stanie się jeszcze bardziej przyjazne do konsumpcji. Z nowej strefy restauracyjnej goście będą mogli skorzystać na przełomie marca i kwietnia. Obsługiwać ją będą dotychczasowi najemcy: Mc’Donalds, Burger King, Berlin Doner Kebap, KFC, North Fish, Express Oriental, Starbucks, Fresh&Go, Top Lunch, Be Sushi.
W sobotę 6 kwietnia centrum handlowe przygotowało dla swoich klientów wyjątkową akcję promocyjną. Uczestnicy klubu #maszokazje będą mogli skorzystać z kuponów zniżkowych do restauracji i kawiarni oraz odebrać inne atrakcyjne nagrody. Dodatkowo na terenie galerii będzie dostępna strefa foto, nie zabraknie też bezpłatnych degustacji, będzie można spróbować różnorodnych przysmaków, zarówno słodkich, jak i słonych.
Ponadto efektowną metamorfozę zapowiada restauracja Pizza Hut. Jej lokal przejdzie gruntowny remont w okresie od 25 marca do 5 maja, dlatego w tym czasie będzie zamknięty. W nowym, wyjątkowym wydaniu Pizza Hut zaprezentuje się klientom po majówce.
– Bydgoszczanie poszukują nowoczesnych i wyjątkowych miejsc, w których mogą przyjemnie spędzić czas i coś dobrego przekąsić. Metamorfoza naszego food court’u sprawi, że powstanie nowoczesna przestrzeń spełniająca oczekiwania klienta. Dzięki wprowadzeniu ciekawych rozwiązań, cała strefa będzie służyć do spożywania rodzinnych posiłków, jak i do wypoczynku podczas zakupów czy spotkań ze znajomymi. Większa i wygodniejsza strefa restauracyjna to ukłon w stronę naszych gości odwiedzających nas regularnie, którzy ostatnio coraz częściej sygnalizowali nam, że jest w niej za mało miejsc – mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.
Więcej szczegółów na stronie: www.focusbydgoszcz.pl.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.