Komunikaty PR

Nowa kampania marki Ptasie Mleczko®

2023-02-14  |  01:00
Biuro prasowe

Czas z rodziną i znajomymi przeniesiony w zupełnie nowy, wyższy wymiar. To główny motyw nowej kampanii marki Ptasie Mleczko®, lidera w kategorii pralin[1], będący osią szeroko zasięgowych działań marketingowych pod hasłem „Wspólne chwile dwa pięterka wyżej”. Ptasie Mleczko® Waniliowe, flagowy produkt marki, pojawi się w reklamie telewizyjnej, działaniach digital i PR.

Najlepiej razem

Tegoroczna kampania marki Ptasie Mleczko® „Wspólne chwile dwa pięterka wyżej”, to opowieść o emocjach i relacjach międzyludzkich. W nowej komunikacji marka przedstawia, że wystarczy otworzyć Ptasie Mleczko®,  żeby dobre chwile z bliskimi stały się jeszcze lepsze. Ptasie Mleczko® wzbogaca wspólne momenty i dodaje do nich odrobinę magii. Komunikacja utrzymana jest w radosnym, pogodnym i zarazem optymistycznym nastroju. Wyróżniającym elementem spotu jest muzyka. Utwór „Cheek to Cheek”, obecnie już kojarzony przez konsumentów z marką Ptasie Mleczko®, został użyty po raz pierwszy w reklamie marki już 10 lat temu. Aktualnie został on unowocześniony, nadając komunikacji jeszcze większej lekkości. W rytym piosenki tańczy utalentowana polska baletnica - Hanna Jankowska-Sech, którą podziwiać można na największych scenach w Polsce. W spocie nawiązuje ona swoim tańcem do wyjątkowej delikatności i lekkości pianek.  

Mamy świadomość, jak ważna dla polskich konsumentów jest marka Ptasie Mleczko®. Lekkie pianki oblane oryginalną wedlowską czekoladą, to znany i lubiany smak, który od lat towarzyszy naszym konsumentom. W nowej kampanii pokazujemy, że nie potrzeba wyłącznie specjalnych okazji, aby celebrować czas z bliskimi, możemy te momenty tworzyć na co dzień. Często to właśnie drobne gesty sprawiają, że nasze relacje stają się silniejsze i czujemy się dobrze, szczególnie gdy jesteśmy razem. Dlatego w kampanii prezentujemy, że będąc razem z bliskimi, wystarczy otworzyć pudełko pianek Ptasie Mleczko® a nasze wspólne chwile uniosą się „dwa pięterka wyżej” – mówi Magdalena Cichocka-Fronc, starsza kierowniczka marki Ptasie Mleczko®

Kampania marki Ptasie Mleczko® „Wspólne chwile dwa pięterka wyżej” dostępna jest w telewizji, na kanałach VOD oraz w social mediach. 

https://www.youtube.com/watch?v=8jSWtbhoMP4

Agencje należące do Publicis Groupe Polska odpowiedzialne są za: koncept i kreację kampanii – Saatchi & Saatchi,  planowanie i zakup mediów – agencja mediowa Zenith. Działania digitalowe prowadzi agencja GoldenSubmarine, a komunikację Public Relations – Walk PR. Spot został wyprodukowany przez studio Lemon Film w reżyserii Marcina Dubińca. 

[1] E.Wedel za NielsenIQ - Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Food), sprzedaż wartościowa, okres skumulowany styczeń 2022-grudzień 2022, kategoria: Słodycze, Praliny

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe
2024-12-12 | 09:00

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

Kampania McCANN Poland dla Mastercard „Where To Settle” została nagrodzona srebrną statuetką w kategorii „Positive Change: Social Good – Brands” podczas gali
Media „LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
2024-12-11 | 15:10

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Czy można połączyć świat innowacyjnych technologii z kreatywnością klocków LEGO? Już 15 grudnia sprawdzimy, jak WIŚNIOWSKI i LEGO Masters zmieniają wyobraźnię w

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

A. Hyży: Hubert Urbański jest wisienką na torcie ramówki. To część planu Edwarda Miszczaka tworzenia telewizji gwiazd

Agnieszka Hyży, Elżbieta Romanowska, Lanberry, Martyna Kupczyk i Ewa Wachowicz wierzą, że kultowy format „Milionerzy” zyska w Polsacie drugie życie i znów milion będzie nie tylko w nazwie i w głównej wygranej, ale i w oglądalności. Teleturniej miał swoją premierę na antenie telewizji TVN w 1999 roku. Teraz prawa do tego programu wykupił Polsat. Prowadzącym pozostaje Hubert Urbański, który cieszy się zarówno sympatią widzów, jak i uznaniem innych gwiazd związanych z tą stacją. Zapewniają one, że będą oglądać nowe odcinki i już typują je na hit tej jesieni.

Polityka

Wśród Polaków rośnie zainteresowanie produktami emerytalnymi. Coraz chętniej wpłacają oszczędności na konta IKE i IKZE

Wzrosła liczba osób, które oszczędzają na cele emerytalne, jak również wartość zgromadzonych środków. Liczba uczestników systemu emerytalnego wyniosła w 2024 roku ponad 20,8 mln osób, a wartość aktywów – 307,5 mld zł – wynika z najnowszych danych Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego (UKNF). Wyraźny wzrost odnotowano w przypadku rachunków IKE i IKZE, na których korzyść działają m.in. zachęty podatkowe. Wpłacane na nie oszczędności są inwestowane, a tym samym wspierają gospodarkę i mogą przynosić atrakcyjną stopę zwrotu.

Motoryzacja

Gwiazdy: Rower może być alternatywą dla samochodu. To nie tylko tani i ekologiczny środek transportu, ale też wspiera zdrowie

Jeśli tylko pogoda na to pozwala, to Anna Powierza, Iwona Guzowska i Piotr Zelt chętnie przesiadają się na rower, który doskonale sprawdza się zarówno jako środek transportu w zakorkowanym mieście, jak również podczas wycieczek krajoznawczych czy treningów zdrowotnych. Gwiazdy zgodnie przyznają, że jazda jednośladem przynosi wiele korzyści dla organizmu, jest również przyjazna dla środowiska. Pozwala też zaoszczędzić na paliwie i opłatach za parkowanie.