Komunikaty PR

Nowa marka FJORDD - domowa zatoka relaksu

2021-02-22  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Jarosław Kril
Nowicki PR

ul. Filtrowa 68 lok. 86
02-057 Warszawa
jaroslaw.kril|nowickipr.com| |jaroslaw.kril|nowickipr.com
502 538 324
nowickipr.com
Do pobrania Fjordd ( 0.01 MB )

 

Wanny i umywalki z kamiennego kompozytu 

FJORDD to nowa marka łazienkowa. Oryginalnie zaprojektowane i wyprodukowane w Polsce wanny i umywalki sukcesywnie pojawiać się będą na rynku, tworząc komplementarną i spójną ofertę. W tym roku producent wprowadzi co najmniej sześć kolekcji. Wszystkie modele wykonane są z kamiennego kompozytu AQUASTONE®, składającego się w dwóch trzecich ze sproszkowanej skały dolomitowej. Kontakt z jego naturalną teksturą jest źródłem przyjemnych wrażeń sensorycznych. Co ważne, materiał dzięki właściwościom termicznym, długo utrzymuje ciepło wody, czym góruje nad akrylem i stalą.

Projektant produktów marki FJORDD, dr sztuk Marcin Jędrzak podkreśla – Punktem wyjścia do stworzenia produktów marki FJORDD było pytanie – jaką rolę pełni dziś łazienka w naszych domach? I jak wpływa to na sposób jej wyposażenia. Z pewnością nie jest już tylko miejscem, do którego wpadamy w pośpiechu. Obecnie jest to starannie zaprojektowana przestrzeń, dająca komfort i ciesząca oko. Dlatego projekty dla FJORDD są wyjątkowo ergonomiczne i unikalne pod względem designu. Udało się to uzyskać dzięki wyjątkowo plastycznemu materiałowi jakim jest AQUASTONE®, który jest wdzięczną materią dla projektanta.

Inspiracja naturą

Początek marce dał zachwyt nad majestatycznym pięknem norweskich fiordów. Odwiecznym połączeniem i współgraniem dwóch żywiołów –  kojącej wody i niezniszczalnych skał. To dzięki tej inspiracji z materiału, składającego się głównie ze skały dolomitowej, powstają wanny i umywalki o ponadczasowym designie. Pełne harmonii, spokoju i relaksu. Teraz cząstkę wolności, przestrzeni i natury możemy odnaleźć́ w domowym zaciszu, dzięki marce FJORDD. 

Wizualna harmonia

Kolekcje wanien i umywalek FJORDD są spójne, chociaż każda z nich zaprojektowana jest w inny sposób. Znajdziemy tu kształty eliptyczne, organiczne, formy inspirowane grotem strzały z mocniej zarysowanymi łukami lub nawiązujące do ikonicznego designu smartfona. Wszystkie łączy subtelne, uniwersalne wzornictwo, dzięki któremu pasują do każdej łazienki. Dlatego idealną dla siebie propozycję znajdą tu wielbiciele stylu klasycznego i nowoczesnego, industrialnego i boho. A zestaw wanna i umywalka to gotowa podpowiedź, zwalniająca z konieczności szukania i dopasowywania do siebie dwóch modeli.

Ergonomiczne i niestandardowe 

Idealne proporcje, optymalny kąt oparcia i długość. Wanny są wyprofilowane dokładnie tak, by zapewnić wygodną pozycję podczas kąpieli we dwoje, bądź samemu. Umywalki zaś mają tak dobraną szerokość i głębokość, że codzienne korzystanie z nich jest wygodne, a woda nie rozpryskuje się na blat. Wszystkie urządzenia łączy perfekcyjne wykończenie. Przykładem tego są maskownice odpływu wykonane z tego samego materiału co produkt, czyli z kompozytu AQUASTONE®. Dzięki temu wanny i umywalki zachowują jednolity wygląd, możemy więc do nich dobrać armaturę w dowolnym kolorze. W przypadku wanny jest to niestandardowe rozwiązanie, które marka FJORDD ma jako jedna z nielicznych. 

Domowe SPA

Świadomie lub nie, każdy z nas ma swoje rytuały – poranna kawa, lektura przed snem, weekendowe wypady za miasto. Można je wymieniać bardzo długo… Jednak niewielu z nas uzmysławia sobie, jak rytuały pozytywnie wpływają na nasze samopoczucie. Na ich uzdrawiającą moc wskazywali Freud i Jung. Rytuały są pewnikiem, wprowadzają porządek do naszego życia i pozwalają nam je pokochać. Jednym z najprzyjemniejszych rytuałów jest… kąpiel, która odpręża ciało i poprawia nastrój. W pojedynkę lub we dwoje… Do tego właśnie stworzona została marka FJORRD, by dać nam domowe SPA, najbliższą przestrzeń dla ukojenia ciała i zmysłów. www.fjordd.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Nowicki PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.