Komunikaty PR

Nowa marka FJORDD - domowa zatoka relaksu

2021-02-22  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Jarosław Kril
Nowicki PR

ul. Filtrowa 68 lok. 86
02-057 Warszawa
jaroslaw.kril|nowickipr.com| |jaroslaw.kril|nowickipr.com
502 538 324
nowickipr.com
Do pobrania Fjordd ( 0.01 MB )

 

Wanny i umywalki z kamiennego kompozytu 

FJORDD to nowa marka łazienkowa. Oryginalnie zaprojektowane i wyprodukowane w Polsce wanny i umywalki sukcesywnie pojawiać się będą na rynku, tworząc komplementarną i spójną ofertę. W tym roku producent wprowadzi co najmniej sześć kolekcji. Wszystkie modele wykonane są z kamiennego kompozytu AQUASTONE®, składającego się w dwóch trzecich ze sproszkowanej skały dolomitowej. Kontakt z jego naturalną teksturą jest źródłem przyjemnych wrażeń sensorycznych. Co ważne, materiał dzięki właściwościom termicznym, długo utrzymuje ciepło wody, czym góruje nad akrylem i stalą.

Projektant produktów marki FJORDD, dr sztuk Marcin Jędrzak podkreśla – Punktem wyjścia do stworzenia produktów marki FJORDD było pytanie – jaką rolę pełni dziś łazienka w naszych domach? I jak wpływa to na sposób jej wyposażenia. Z pewnością nie jest już tylko miejscem, do którego wpadamy w pośpiechu. Obecnie jest to starannie zaprojektowana przestrzeń, dająca komfort i ciesząca oko. Dlatego projekty dla FJORDD są wyjątkowo ergonomiczne i unikalne pod względem designu. Udało się to uzyskać dzięki wyjątkowo plastycznemu materiałowi jakim jest AQUASTONE®, który jest wdzięczną materią dla projektanta.

Inspiracja naturą

Początek marce dał zachwyt nad majestatycznym pięknem norweskich fiordów. Odwiecznym połączeniem i współgraniem dwóch żywiołów –  kojącej wody i niezniszczalnych skał. To dzięki tej inspiracji z materiału, składającego się głównie ze skały dolomitowej, powstają wanny i umywalki o ponadczasowym designie. Pełne harmonii, spokoju i relaksu. Teraz cząstkę wolności, przestrzeni i natury możemy odnaleźć́ w domowym zaciszu, dzięki marce FJORDD. 

Wizualna harmonia

Kolekcje wanien i umywalek FJORDD są spójne, chociaż każda z nich zaprojektowana jest w inny sposób. Znajdziemy tu kształty eliptyczne, organiczne, formy inspirowane grotem strzały z mocniej zarysowanymi łukami lub nawiązujące do ikonicznego designu smartfona. Wszystkie łączy subtelne, uniwersalne wzornictwo, dzięki któremu pasują do każdej łazienki. Dlatego idealną dla siebie propozycję znajdą tu wielbiciele stylu klasycznego i nowoczesnego, industrialnego i boho. A zestaw wanna i umywalka to gotowa podpowiedź, zwalniająca z konieczności szukania i dopasowywania do siebie dwóch modeli.

Ergonomiczne i niestandardowe 

Idealne proporcje, optymalny kąt oparcia i długość. Wanny są wyprofilowane dokładnie tak, by zapewnić wygodną pozycję podczas kąpieli we dwoje, bądź samemu. Umywalki zaś mają tak dobraną szerokość i głębokość, że codzienne korzystanie z nich jest wygodne, a woda nie rozpryskuje się na blat. Wszystkie urządzenia łączy perfekcyjne wykończenie. Przykładem tego są maskownice odpływu wykonane z tego samego materiału co produkt, czyli z kompozytu AQUASTONE®. Dzięki temu wanny i umywalki zachowują jednolity wygląd, możemy więc do nich dobrać armaturę w dowolnym kolorze. W przypadku wanny jest to niestandardowe rozwiązanie, które marka FJORDD ma jako jedna z nielicznych. 

Domowe SPA

Świadomie lub nie, każdy z nas ma swoje rytuały – poranna kawa, lektura przed snem, weekendowe wypady za miasto. Można je wymieniać bardzo długo… Jednak niewielu z nas uzmysławia sobie, jak rytuały pozytywnie wpływają na nasze samopoczucie. Na ich uzdrawiającą moc wskazywali Freud i Jung. Rytuały są pewnikiem, wprowadzają porządek do naszego życia i pozwalają nam je pokochać. Jednym z najprzyjemniejszych rytuałów jest… kąpiel, która odpręża ciało i poprawia nastrój. W pojedynkę lub we dwoje… Do tego właśnie stworzona została marka FJORRD, by dać nam domowe SPA, najbliższą przestrzeń dla ukojenia ciała i zmysłów. www.fjordd.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Nowicki PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Proste przyjemności na zimowe wieczory Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:40

Proste przyjemności na zimowe wieczory

Zima to idealna pora na spędzanie długich wieczorów w domu w „przytulny” sposób. Wygodne ubranie, pyszny rozgrzewający napój, nieskomplikowana rozrywka - to
Dom Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie
2024-12-27 | 01:00

Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie

Zbliża się Sylwester – czas zabawy, podróży i odpoczynku. Jednak podczas naszej nieobecności dom i posesja mogą stać się łatwym celem dla złodziei. Jak skutecznie
Dom Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?
2024-12-24 | 00:21

Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?

Czy łazienka może być modna i ponadczasowa jednocześnie? Kluczem do takiego efektu jest odpowiednia paleta barw, która łączy w sobie harmonię, elegancję i przytulność - element

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rekordowy wzrost sprzedaży samochodów Mercedes-Benz. Rośnie zainteresowanie przede wszystkim autami niskoemisyjnymi

Pod względem liczby rejestracji nowych aut osobowych 2024 rok był drugim najlepszym wynikiem w historii. To był sprzedażowo dobry rok także dla koncernu Mercedes-Benz. Na polskim rynku sprzedaż wyniosła 26,3 tys. samochodów osobowych, co oznacza 38-proc. wzrost w ciągu roku. Mercedes jest też wśród liderów dostaw aut elektrycznych. Ze względu na rosnącą popularność tego segmentu producent w tym roku wprowadzi na rynek nowość – w pełni elektryczny model CLA.

Edukacja

Lekarze będą lepiej przygotowani do pracy w obliczu działań militarnych. Powstał nowy model kształcenia lekarzy cywilnych i wojskowych

Większa interoperacyjność między medycyną cywilną i medycyną pola walki oraz kształtowanie gotowości do podejmowania szybkich decyzji w kryzysowych sytuacjach to jedne z fundamentów nowego modelu kształcenia lekarzy cywilnych i wojskowych. Ministerstwo Obrony Narodowej patronuje projektowi, w ramach którego model ten będzie wdrażany we współpracy między wojskiem, środowiskiem medycznym i uczelniami. Potrzeba zmian w tym zakresie jest dyktowana dynamiczną sytuacją geopolityczną.