Nowa marka, nowy nurt. FDESIGN wprowadza kolekcje armatury
Komfort i radość życia, doskonałe wzornictwo, bogactwo inspiracji, wszystko zaś w trosce o dobro planety i oszczędzanie zasobów. Takie idee stają się symbolem współczesności, a poszukiwanie produktów dla domu wiąże się z rosnącymi wymaganiami środowiskowymi. Na tej bazie powstała marka FDESIGN, która proponuje armaturę łazienkową i kuchenną znakomicie wpisującą się w powyższe trendy. Designerska perfekcja idzie w parze z podejściem proekologicznym, co wyznacza nowy nurt w podejściu zarówno do estetyki, jak i funkcjonalności na miarę czasów.
Marka FDESIGN debiutuje na rynku z kolekcjami baterii i armatury do łazienki oraz kuchni, jak również dedykowanymi do nich zestawami akcesoriów. Proponowane produkty wyróżniają się wzornictwem dopracowanym w najdrobniejszych detalach, które odpowiada współczesnym gustom stylistycznym, a jednocześnie pozostaje uniwersalne i ponadczasowe, zwinnie adaptując się do dynamiki trendów. W ofercie FDESIGN znajdziemy modele zarówno spod znaku kreatywnego minimalizmu (kolekcje Meandro, Seppia, Brezza, Flusso, Pinea), nowoczesnej, kunsztownej elegancji (Ardesia, Zaffiro), jak i klasyki nawiązującej do tradycji bogatego europejskiego wzornictwa (Lacrima).
Armatura prezentowana jest w inspirujących kontekstach, a katalog produktowy FDESIGN ma formę magazynową i lifestyle’ową. Gotowe pomysły na wystrój łazienki pojawiają się w różnorodnych konwencjach, odpowiadających najgorętszym i szczególnie lubianym trendom wnętrzarskim. Produktom wysokiej jakości towarzyszy więc solidna dawka wiedzy projektowej, co pozwala wygodniej i z doskonałym efektem urządzić domowe przestrzenie.
Wyrafinowane wzornictwo to niejedyny atut nowych kolekcji FDESIGN. Z racji tego, że powstały w nurcie szacunku do przyrody, głównym ich bohaterem jest woda, ściślej zaś – odpowiedzialne korzystanie z tego cennego zasobu. Zastosowane rozwiązania technologiczne, takie jak aeratory, pozwalają cieszyć się na co dzień dobrodziejstwem natury, a jednocześnie obniżyć zużycie wody nawet o 50%. To zaś przekłada się również na mniejszy pobór energii na jej podgrzanie, dostarczenie, a także późniejsze zarządzanie ściekami. Co ważne, świadome gospodarowanie wodą nie odbywa się kosztem niższej funkcjonalności czy estetyki produktów.
Baterie, zestawy prysznicowe i akcesoria FDESIGN to również wybór na lata, dzięki czemu stanowi pewną inwestycję oraz ogranicza ilość generowanych odpadów, które wiążą się z częstymi remontami i zmianami wystroju. Wszystkie zastosowane elementy konstrukcyjne i użytkowe wyróżniają się wysoką trwałością, co potwierdza wydłużona, bezpłatna gwarancja do 7 lat na takie kluczowe elementy jak głowice oraz korpusy baterii. FDESIGN dąży również do redukcji zużycia ołowiu, stąd wykorzystywany jest mosiądz o obniżonej jego zawartości na poziomie nawet przewyższającym standardy unijne. Ponadto polipropylenowe elementy korków click-clack, które znajdują się w zestawie z bateriami, zastąpiono metalowymi, co oznacza mniejszą ilość obciążających środowisko tworzyw sztucznych.
Troska o dobrostan planety i działania proekologiczne towarzyszą wszystkim aspektom produktów – od koncepcji przez powstawanie produktów po logistykę i eksploatację. FDESIGN jako odpowiedzialny producent i dystrybutor w opakowaniach stosuje przyjazne dla środowiska materiały, takie jak proste, ale eleganckie kartony, papierowa taśma pakowa z naturalnym klejem czy woreczki z folii z recyklingu. Menedżerowie produktu stale poszukują też nowych, ekologicznych rozwiązań dotyczących zabezpieczenia w transporcie. Mniej użytych surowców pozostaje w zgodzie z duchem minimalizmu i oszczędności, a neutralna forma opakowań pozwala je na nowo wykorzystać do innych celów. Wszystko opiera się na zasadzie 3R – reduce, recycle i reuse.
Uwzględnienie współczesnych potrzeb wzorniczych, funkcjonalnych i środowiskowych znajduje swoje odzwierciedlenie w ofercie marki FDESIGN. Pozwala doświadczyć komfortu, otaczać się świetnie zaprojektowanymi produktami, a jednocześnie podążać ścieżką slow life z poszanowaniem natury.

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.