Komunikaty PR

Nowa marka, nowy nurt. FDESIGN wprowadza kolekcje armatury

2021-05-04  |  14:30
Biuro prasowe

Komfort i radość życia, doskonałe wzornictwo, bogactwo inspiracji, wszystko zaś w trosce o dobro planety i oszczędzanie zasobów. Takie idee stają się symbolem współczesności, a poszukiwanie produktów dla domu wiąże się z rosnącymi wymaganiami środowiskowymi. Na tej bazie powstała marka FDESIGN, która proponuje armaturę łazienkową i kuchenną znakomicie wpisującą się w powyższe trendy. Designerska perfekcja idzie w parze z podejściem proekologicznym, co wyznacza nowy nurt w podejściu zarówno do estetyki, jak i funkcjonalności na miarę czasów.

Marka FDESIGN debiutuje na rynku z kolekcjami baterii i armatury do łazienki oraz kuchni, jak również dedykowanymi do nich zestawami akcesoriów. Proponowane produkty wyróżniają się wzornictwem dopracowanym w najdrobniejszych detalach, które odpowiada współczesnym gustom stylistycznym, a jednocześnie pozostaje uniwersalne i ponadczasowe, zwinnie adaptując się do dynamiki trendów. W ofercie FDESIGN znajdziemy modele zarówno spod znaku kreatywnego minimalizmu (kolekcje Meandro, Seppia, Brezza, Flusso, Pinea), nowoczesnej, kunsztownej elegancji (Ardesia, Zaffiro), jak i klasyki nawiązującej do tradycji bogatego europejskiego wzornictwa (Lacrima).

Armatura prezentowana jest w inspirujących kontekstach, a katalog produktowy FDESIGN ma formę magazynową i lifestyle’ową. Gotowe pomysły na wystrój łazienki pojawiają się w różnorodnych konwencjach, odpowiadających najgorętszym i szczególnie lubianym trendom wnętrzarskim. Produktom wysokiej jakości towarzyszy więc solidna dawka wiedzy projektowej, co pozwala wygodniej i z doskonałym efektem urządzić domowe przestrzenie.

Wyrafinowane wzornictwo to niejedyny atut nowych kolekcji FDESIGN. Z racji tego, że powstały w nurcie szacunku do przyrody, głównym ich bohaterem jest woda, ściślej zaś – odpowiedzialne korzystanie z tego cennego zasobu. Zastosowane rozwiązania technologiczne, takie jak aeratory, pozwalają cieszyć się na co dzień dobrodziejstwem natury, a jednocześnie obniżyć zużycie wody nawet o 50%. To zaś przekłada się również na mniejszy pobór energii na jej podgrzanie, dostarczenie, a także późniejsze zarządzanie ściekami. Co ważne, świadome gospodarowanie wodą nie odbywa się kosztem niższej funkcjonalności czy estetyki produktów.

Baterie, zestawy prysznicowe i akcesoria FDESIGN to również wybór na lata, dzięki czemu stanowi pewną inwestycję oraz ogranicza ilość generowanych odpadów, które wiążą się z częstymi remontami i zmianami wystroju. Wszystkie zastosowane elementy konstrukcyjne i użytkowe wyróżniają się wysoką trwałością, co potwierdza wydłużona, bezpłatna gwarancja do 7 lat na takie kluczowe elementy jak głowice oraz korpusy baterii. FDESIGN dąży również do redukcji zużycia ołowiu, stąd wykorzystywany jest mosiądz o obniżonej jego zawartości na poziomie nawet przewyższającym standardy unijne. Ponadto polipropylenowe elementy korków click-clack, które znajdują się w zestawie z bateriami, zastąpiono metalowymi, co oznacza mniejszą ilość obciążających środowisko tworzyw sztucznych.

Troska o dobrostan planety i działania proekologiczne towarzyszą wszystkim aspektom produktów – od koncepcji przez powstawanie produktów po logistykę i eksploatację. FDESIGN jako odpowiedzialny producent i dystrybutor w opakowaniach stosuje przyjazne dla środowiska materiały, takie jak proste, ale eleganckie kartony, papierowa taśma pakowa z naturalnym klejem czy woreczki z folii z recyklingu. Menedżerowie produktu stale poszukują też nowych, ekologicznych rozwiązań dotyczących zabezpieczenia w transporcie. Mniej użytych surowców pozostaje w zgodzie z duchem minimalizmu i oszczędności, a neutralna forma opakowań pozwala je na nowo wykorzystać do innych celów. Wszystko opiera się na zasadzie 3R – reduce, recycle i reuse.

Uwzględnienie współczesnych potrzeb wzorniczych, funkcjonalnych i środowiskowych znajduje swoje odzwierciedlenie w ofercie marki FDESIGN. Pozwala doświadczyć komfortu, otaczać się świetnie zaprojektowanymi produktami, a jednocześnie podążać ścieżką slow life z poszanowaniem natury.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.