Nowa marka, nowy nurt. FDESIGN wprowadza kolekcje armatury
Komfort i radość życia, doskonałe wzornictwo, bogactwo inspiracji, wszystko zaś w trosce o dobro planety i oszczędzanie zasobów. Takie idee stają się symbolem współczesności, a poszukiwanie produktów dla domu wiąże się z rosnącymi wymaganiami środowiskowymi. Na tej bazie powstała marka FDESIGN, która proponuje armaturę łazienkową i kuchenną znakomicie wpisującą się w powyższe trendy. Designerska perfekcja idzie w parze z podejściem proekologicznym, co wyznacza nowy nurt w podejściu zarówno do estetyki, jak i funkcjonalności na miarę czasów.
Marka FDESIGN debiutuje na rynku z kolekcjami baterii i armatury do łazienki oraz kuchni, jak również dedykowanymi do nich zestawami akcesoriów. Proponowane produkty wyróżniają się wzornictwem dopracowanym w najdrobniejszych detalach, które odpowiada współczesnym gustom stylistycznym, a jednocześnie pozostaje uniwersalne i ponadczasowe, zwinnie adaptując się do dynamiki trendów. W ofercie FDESIGN znajdziemy modele zarówno spod znaku kreatywnego minimalizmu (kolekcje Meandro, Seppia, Brezza, Flusso, Pinea), nowoczesnej, kunsztownej elegancji (Ardesia, Zaffiro), jak i klasyki nawiązującej do tradycji bogatego europejskiego wzornictwa (Lacrima).
Armatura prezentowana jest w inspirujących kontekstach, a katalog produktowy FDESIGN ma formę magazynową i lifestyle’ową. Gotowe pomysły na wystrój łazienki pojawiają się w różnorodnych konwencjach, odpowiadających najgorętszym i szczególnie lubianym trendom wnętrzarskim. Produktom wysokiej jakości towarzyszy więc solidna dawka wiedzy projektowej, co pozwala wygodniej i z doskonałym efektem urządzić domowe przestrzenie.
Wyrafinowane wzornictwo to niejedyny atut nowych kolekcji FDESIGN. Z racji tego, że powstały w nurcie szacunku do przyrody, głównym ich bohaterem jest woda, ściślej zaś – odpowiedzialne korzystanie z tego cennego zasobu. Zastosowane rozwiązania technologiczne, takie jak aeratory, pozwalają cieszyć się na co dzień dobrodziejstwem natury, a jednocześnie obniżyć zużycie wody nawet o 50%. To zaś przekłada się również na mniejszy pobór energii na jej podgrzanie, dostarczenie, a także późniejsze zarządzanie ściekami. Co ważne, świadome gospodarowanie wodą nie odbywa się kosztem niższej funkcjonalności czy estetyki produktów.
Baterie, zestawy prysznicowe i akcesoria FDESIGN to również wybór na lata, dzięki czemu stanowi pewną inwestycję oraz ogranicza ilość generowanych odpadów, które wiążą się z częstymi remontami i zmianami wystroju. Wszystkie zastosowane elementy konstrukcyjne i użytkowe wyróżniają się wysoką trwałością, co potwierdza wydłużona, bezpłatna gwarancja do 7 lat na takie kluczowe elementy jak głowice oraz korpusy baterii. FDESIGN dąży również do redukcji zużycia ołowiu, stąd wykorzystywany jest mosiądz o obniżonej jego zawartości na poziomie nawet przewyższającym standardy unijne. Ponadto polipropylenowe elementy korków click-clack, które znajdują się w zestawie z bateriami, zastąpiono metalowymi, co oznacza mniejszą ilość obciążających środowisko tworzyw sztucznych.
Troska o dobrostan planety i działania proekologiczne towarzyszą wszystkim aspektom produktów – od koncepcji przez powstawanie produktów po logistykę i eksploatację. FDESIGN jako odpowiedzialny producent i dystrybutor w opakowaniach stosuje przyjazne dla środowiska materiały, takie jak proste, ale eleganckie kartony, papierowa taśma pakowa z naturalnym klejem czy woreczki z folii z recyklingu. Menedżerowie produktu stale poszukują też nowych, ekologicznych rozwiązań dotyczących zabezpieczenia w transporcie. Mniej użytych surowców pozostaje w zgodzie z duchem minimalizmu i oszczędności, a neutralna forma opakowań pozwala je na nowo wykorzystać do innych celów. Wszystko opiera się na zasadzie 3R – reduce, recycle i reuse.
Uwzględnienie współczesnych potrzeb wzorniczych, funkcjonalnych i środowiskowych znajduje swoje odzwierciedlenie w ofercie marki FDESIGN. Pozwala doświadczyć komfortu, otaczać się świetnie zaprojektowanymi produktami, a jednocześnie podążać ścieżką slow life z poszanowaniem natury.

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.