Komunikaty PR

Nowa marka smart home na polskim rynku

2020-07-23  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Barbara Trepka
2moro

Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl

Do polskiego rynku produktów typu smart home dołączyła nowa marka - WOOX. Jakie kluczowe cechy stanowią różnicę na tle konkurencji oraz co znajdziemy w ofercie WOOX?

WOOX to popularna marka produktów Smart IoT i AI, która oferuje wysokiej jakości sprzęt w zakresie nowoczesnych rozwiązań dla Twojego domu. Produkty zostały zaprojektowane w taki sposób, aby dom był nie tylko inteligentniejszy, ale również bezpieczny i energooszczędny. To wszystko mieści się w wysokiej jakości materiałach wykorzystanych do produkcji urządzeń, intuicyjnego użytkowania oraz przystępnej cenie. 

Europejski znak towarowy WOOX został nadany w 2018 roku, lecz pomimo krótkiego stażu, marka zdążyła zjednać sobie rzeszę wiernych klientów. To za sprawą rzetelności i skrupulatności, której można doszukać się w wielopłaszczyznowych działaniach producenta sprzętów typu smart home. Jako strategiczny partner TUYA Smart, doskonale wpłynął na szybki i efektywny rozwój światowego dostawcy inteligentnej platformy dla Twojego domu. Produkty WOOX są kompatybilne ze wszystkimi urządzeniami TUYA za sprawą ścisłej współpracy firm, a konkretnie - dzięki “zasilaniu”, który udziela światowy lider platformy IoT. 

Oferta WOOX składa się z 3 głównych segmentów: ENERGIA, WIZJA i OŚWIETLENIE. Wszystkie produkty są opracowywane i produkowane przez  zespół fabryczny w Shenzhen w Chinach. Natomiast na mapie Europy, główne centrum logistyczne i wsparcia znajduje się w Zundert w Holandii.

Urządzenia WOOX są przygotowane w taki sposób, aby móc udzielić bezpośrednio  sprzedaży detalicznej. Każdy produkt jest starannie zapakowany, a w przesyłce znajdujemy wielojęzyczne instrukcje obsługi, dzięki którym instalacja i operowanie smart home staje się bardzo proste. Wszystkie produkty WOOX posiadają oficjalne certyfikaty jakości do użytku w Europie.  Konfiguracja urządzeń jest przyjemna i bezproblemowa, ponieważ łączy się z autorską aplikacją WOOX Home, dostępną w Google Play lub Apple App Store. Tym samym marka poszerza grono swoich  użytkowników, dostosowując bezpłatną aplikację do różnych systemów operacyjnych. 

Jakie konkretne produkty oferuje WOOX?

  • kamery WiFi

  • czujniki ruchu 

  • inteligentne żarówki typu LED

  • smart listwy zasilające

  • inteligentne gniazda 

  • uniwersalne smart piloty

 

Urządzenia marki WOOX obsługują sterowanie głosem Amazon Alexa oraz Google Assistant, a dodatkowo twórcy konceptu zintegrowali bezpośredni dostęp wspomnianych usług prosto z aplikacji WOOX Home. Dodatkowo warto zaznaczyć, że inteligentne narzędzia wspierają współpracę z IFTTT. 

Oferta WOOX skierowana jest do wszystkich osób, które pragną zrewolucjonizować swój dom, zadbać o wygodę oraz bezpieczeństwo. Marka, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów stworzyła produkty, dzięki którym z dowolnego miejsca na świecie mogą sprawdzić co się dzieje w ich mieszkaniu. 



 

Dystrybutor marki WOOX w Polsce:
 

Netinet sp z o.o.

Arkuszowa 18,

01-934 Warszawa

tel: 22 213 11 50

e-mail: info@netinet.pl



 

Znajdź nas na Facebook

***

Produkujemy wysokiej jakości inteligentne rozwiązania z zakresu Smarthome i Internetu Rzeczy (IoT). Naszą domeną są dostępne cenowo i łatwe w instalacji oraz w użytkowaniu produkty do zastosowania w mieszkaniach, domach i biurach. Zapewnienie bezpieczeństwa mienia, poprawa wydajności energetycznej oraz zwykła wygoda w codziennym życiu to główna zasada, którą kierujemy się projektując nasze rozwiązania.               

www.wooxhome.com 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2moro
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie ara 2 LED XS: najwyższa efektywność świetlna w kompaktowym wydaniu Biuro prasowe
2024-06-26 | 01:00

ara 2 LED XS: najwyższa efektywność świetlna w kompaktowym wydaniu

Linia wysoce energooszczędnych opraw drogowych Tiara 2 LED od Lena Lighting ponownie powiększyła się o nowy, kompaktowy model: Tiara 2 LED XS. W niewielkiej obudowie drzemie wielka moc:
IT i technologie Nowa generacja składanych smartfonów motorola razr.
2024-06-25 | 18:00

Nowa generacja składanych smartfonów motorola razr.

25 czerwca 2024 r.: Dwadzieścia lat po premierze kultowego RAZR V3, Motorola zaprezentowała najnowszą odsłonę swoich składanych smartfonów. W modelach razr 50 ultra oraz razr 50
IT i technologie Innowacyjna kampania sieci sklepów KOMFORT
2024-06-18 | 16:00

Innowacyjna kampania sieci sklepów KOMFORT

W połowie czerwca br. wystartowała kampania reklamowa sieci sklepów Komfort oparta o nową platformę komunikacyjną “Satysfakcja”. Jest to pierwsza na świecie kampania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Martyna Wojciechowska: Pokolenie Z jest bardzo samotne i nie radzi sobie z codziennymi problemami. Jako mama nauczyłam się bardziej słuchać i więcej pytać, niż mówić

Dziennikarka podkreśla, że martwi się o pokolenie Z, bo z jej obserwacji i rozmów z młodymi ludźmi wynika, że czują się oni bardzo samotni i wręcz przerastają ich codzienne problemy. Sami nie potrafią sobie z nimi poradzić, a niestety często też nie mogą liczyć na wysłuchanie, wsparcie i pomoc ze strony dorosłych. Martyna Wojciechowska nie ukrywa, że ona również popełniła wiele błędów wychowawczych, bo wydawało jej się, że sama najlepiej wie, czego potrzebuje jej córka, bez pytania dziewczynki o zdanie. W porę jednak dostrzegła swój błąd i teraz już wie, że dzieci najbardziej oczekują od rodziców poświęcenia im uwagi i czasu, a także zrozumienia ich emocji.

Edukacja

Co 6,5 minuty ktoś w Polsce doznaje udaru mózgu. Edukacja dzieci może zapobiec katastrofalnym skutkom i uratować życie dorosłym

Udar mózgu to druga najczęstsza przyczyna śmierci i trzecia najczęstsza przyczyna niepełnosprawności. Niewystarczająca wiedza i brak umiejętności rozpoznawania objawów udaru mózgu sprawiają, że większość pacjentów zgłasza się do szpitali zbyt późno. W odpowiedzi na ten problem powstał program FAST Heroes skierowany do przedszkolaków i uczniów klas 1–3. – Chcemy wykorzystać entuzjazm dzieci, aby to one stały się nauczycielami dla swoich dziadków – mówi Jan van der Merwe, międzynarodowy koordynator programu FAST Heroes, lider Inicjatywy Angels.

Teatr

Mateusz Banasiuk: Żałuję, że dzisiaj tak rzadko pisze się sztuki wierszem. Dla aktora to prawdziwy sprawdzian umiejętności

Aktor gra jedną z głównych ról w spektaklu „Wypiór” w Teatrze IMKA. Zaznacza, że wielkim atutem spektaklu jest tekst napisany klasycznym trzynastozgłoskowcem z zachowaną średniówką po siódmej sylabie, ale traktujący o bieżących problemach młodych ludzi i w niebanalny sposób komentujący otaczającą rzeczywistość. Mateusz Banasiuk zapewnia, że on sam bardzo lubi grać w sztukach napisanych wierszem i żałuje, że twórcy teatralni odchodzą już od tej formy. Przyznaje też, że w tym przypadku nie ma mowy o improwizacji. Trzeba się wykazać niezwykłą dokładnością, by nie zgubić żadnego słowa, bo wtedy zostanie zaburzony cały rytm.