Komunikaty PR

„NOWA NORMALNOŚĆ” - program na kanale France 24

2020-06-26  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Andrzej Bromski
Bromo

ul. Płowiecka 4/189
00-585 Warszawa
materialy.prasowedszkodowania|gmail.com| |materialy.prasowedszkodowania|gmail.com
510 139 576
www.bromo.pl

Każdy piątek o godz. 12.45 na France 24

Co tydzień France 24 oferuje widzom

Raporty o pandemii Covid-19 tworzone przez korespondentów

ze wszystkich stron świata.

 

W najnowszym programie:

• Kamerun: placówki opieki zdrowotnej i osoby prywatne organizują się by pomagać najsłabszym zagrożonym Covid-19, w tym osobom starszym. Kamerun to jeden z najbardziej dotkniętych pandemią krajów na kontynencie afrykańskim.

 

• Tunezja: pomimo pandemii koronawirusa w Tunezji działalność wznowiły szajki zajmujące się przerzucaniem migrantów z Afryki do Europy – korespondent specjalny France 24 w Tunisie rozmawia z ludźmi chcącymi przedostać się do Europy.

 

• Stany Zjednoczone: pomimo kryzysu spowodowanego pandemią, główną bolaczką kraju są obecnie problemy społeczne, związane zwłaszcza z ruchem Black Lives Matter. Nowojorski Kościół Episkopalny, założył specjalny fundusz na rzecz potomków niewolników.

 

• Wenecja: miasto przeszło metamorfozę po lockdownie: spokój, czysta woda w kanałach… wiele zmian, które sprawiają, że władze miejskie zastanawiają się nad przedefiniowaniem tego jak ma wyglądać turystyka w Wenecji po pandemii.

 

• Kenia: pandemia, zamknięcie granic i spadek ruchu turystycznego bezpośrednio dotyka Masajów.

 

Czas trwania: 12 minut

Program cotygodniowy na France 24

Czas trwania: 12 minut

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Bromo
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media Remont w rytmie “Satysfakcji” - kulisy powstawania kampanii marki Komfort Biuro prasowe
2024-08-29 | 11:00

Remont w rytmie “Satysfakcji” - kulisy powstawania kampanii marki Komfort

Marka Komfort zaprezentowała w sierpniu kolejne odsłony wideo z kampanii “Satysfakcja”, w tym materiał zakulisowy. Innowacyjne reklamy zostały stworzone przy użyciu silnika Unreal
Media Mastercard i McCANN Poland z główną nagrodą w konkursie miesięcznikaFAST COMPANY
2024-07-29 | 09:00

Mastercard i McCANN Poland z główną nagrodą w konkursie miesięcznikaFAST COMPANY

Stworzona wspólnie przez Mastercard oraz McCANN Poland kampania "Gdzie Zamieszkać"/"Where to Settle" zdobyła główną nagrodę Innovation by Design 2024
Media BRAK ZDJĘCIA
2024-07-24 | 01:00

Grupa Tubądzin na Open Hair Festival w Sieradzu

Przez 3 dni na festiwalowej scenie wystąpiły znane i lubiane gwiazdy m.in. Kult, Karaś i Rogucki, Avi i Kwiat Jabłoni. Imprezie towarzyszył nocny pokaz mody Jacoba Buczyńskiego i pokaz mody historycznej. Dużym zainteresowaniem cieszyła

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Muzyka

Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci

Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.