Nowa odsłona Chef’s Menu trwa!
Od 23 lutego mieszkańcy Warszawy, Krakowa i Gdańska mają możliwość odkrywania wyjątkowych restauracji w Polsce poprzez ich flagowe menu. W ramach MENUFEST, każdy Gość otrzymuje w prezencie wyjątkowy welcome drink od Partnera! Menu festiwalowe składa się z trzech dań w cenie od 79 PLN. Każdy z setów jest unikalny, a ich ceny różnią się w zależności od wybranej restauracji oraz menu. Gdzie tym razem warto zarezerwować stolik? Podpowiadamy!
W tej edycji do inicjatywy Chef’s Menu MENUFEST przyłączyło się blisko 40 słynnych restauracji, które zachęcają do odkrywania kulinarnej rozkoszy. Od autorskich dań po popisowe menu, każdy znajdzie coś dla siebie. Dodatkowo, dzięki partnerstwu z marką Jägermeister, każdy Gość otrzymuje wyjątkowy welcome drink, aby jeszcze bardziej celebrować tę kulinarną podróż.
PaTaThai | Warszawa
Koncept restauracyjny oferujący najwyższej jakości, autorską kuchnię tajską. Restauracja serwuje dania, za które odpowiada Chef Surat Butsarakham. W ramach MENUFEST restauracja zaprasza na kulinarną podróż od wyjątkowej przystawki, która otworzy drzwi do tajemniczego świata tajskich smaków. Kontynuuj podróż smaków poprzez wyborne dania główne, gdzie tradycyjne tajskie przyprawy spotykają się z nowoczesnymi smakowymi kombinacjami. Na zakończenie tej kulinarnej wyprawy Goście będą mogli delektować się orientalnymi deserami!
L'arte Seafood & Grill | Warszawa
Menu "Smaki Kontrastów" to harmonijne połączenie wyrazistych smaków i tekstur. Goście mają okazję rozkoszować się soczystą wołowiną z pikantną szalotką, a następnie delektować się aromatycznym risotto z krewetkami. Dla wegetarian Chef stworzył hiszpańskie aranchini oraz risotto z dzikim brokułem. Zwieńczeniem doświadczenia jest kremowy flan z nutą karmelu. Uczta w ramach MENUFEST to gwarancja smakowitego czasu!
Mozaika Restauracja | Warszawa
W restauracji Mozaika na Gości czeka wyrafinowana podróż po kulinarnych doznaniach w ramach menu "Elegancja Smaków". Znalazły się w nim między innymi takie pozycje jak delikatny tatar z buraka, łosoś szkocki o perfekcyjnej konsystencji, przegrzebki delikatnie podsmażone oraz soczysta pierś z kaczki. A wszystko… przygotowane z pasją i dbałością o najwyższą jakość. MENUFEST w tym miejscu to możliwość odkrycia harmonii smaków w wyrafinowanych daniach, które przenoszą w świat wyjątkowych doznań kulinarnych.
Molto Italian Food&Wine | Kraków
Miejsce dla wszystkich, którzy kochają włoską kuchnię, wino, stylowe wnętrza i dobrą atmosferę. Flagowa uczta "Molto" to niepowtarzalna kompozycja Chefa oparta na najwyższej jakości regionalnych składnikach Półwyspu Apenińskiego.
MENUFEST, to nie tylko święto kulinarnych eksploracji, ale również wyjątkowa okazja dla naszych Gości na podróż po smakach świata. To moment, kiedy umiejętności szefów kuchni przekładają się na prawdziwe dzieła sztuki, które urzekają zmysły i podbijają podniebienia. W festiwalowych menu spotykają się nie tylko owoce morza czy dania kuchni polskiej, włoskiej czy francuskiej, lecz również niezwykłe połączenia smaków, które pozostają w pamięci na długo. Nasz festiwalowy cocktail, to doskonałe uzupełnienie tej kulinarnej podróży, gdzie nuty Jägermeister Manifest nadają potrawom wyjątkowego charakteru. Zadowolenie naszych Gości jest dla nas największą nagrodą, ponieważ to właśnie ich odkrycia i doznania smakowe sprawiają, że nasza praca nabiera prawdziwego sensu - komentuje Marta Wysocka, Head of Relations & Logistics RestaurantClub.
#SzanujJedzenie
Udział w MENUFEST to możliwość wspierania idei #SzanujJedzenie i czerpanie radości z wyśmienitych potraw przygotowywanych przez utalentowanych Chefów! Dzięki systemowi wcześniejszego wyboru menu, restauracje zamawiają dokładnie tyle składników, ile potrzeba do przygotowania wybranych dań. To nie tylko wygodne i efektywne rozwiązanie, ale także skuteczny sposób na ograniczenie marnowania jedzenia.
Pełna lista restauracji biorących udział w MENUFEST znajduje się na stronie www.ChefsMenu.pl. Organizatorzy podkreślają, że inicjatywa potrwa do odwołania.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.