Komunikaty PR

Nowa odsłona Katalogu Produktowego Domoteki – interaktywna mapa inspiracji

2021-05-14  |  11:36
Biuro prasowe
Do pobrania 05 ( 2.37 MB )

Centrum Wyposażenia Wnętrz Domoteka stawia nie tylko na przemyślaną, różnorodną prezentację produktów, lecz także wszechstronne inspirowanie miłośników dobrego designu. Doskonałym przykładem jest nowy Katalog Produktowy online w formie interaktywnego magazynu, w którym oferta najemców pokazywana jest m.in. w kontekście aranżacji konkretnych pomieszczeń. Szata graficzna nawiązuje przy tym do popularnych kanałów społecznościowych, które współcześnie mają duży wpływ na kreowanie trendów.

Katalog Produktowy Domoteki to realizacja autorskiego konceptu graficznego i merytorycznego, a także wynik pracy zespołu redakcyjnego stworzonego na potrzeby tej publikacji online, wspartego przez specjalistów od technologii cyfrowych. Całkowicie nowa odsłona Katalogu przyjmuje formę lifestyle’ową i magazynową, przede wszystkim zaś ma interaktywny charakter. Po kliknięciu w zdjęcia czytelnicy otrzymują opisy produktów i informacje o cenach, a także mogą przejść na stronę Domoteki, aby poznać więcej szczegółów.

Sposób prezentacji oferty jest również innowatorski i znacznie różni się od poprzednich wydań Katalogu. Tym razem produkty są pokazywane m.in. w blokach tematycznych odpowiadających pomieszczeniom w domu, takim jak kuchnia, łazienka, salon, sypialnia, pokój dziecka, garderoba czy home office. Szczególnie atrakcyjną część stanowią Moodboardy wnętrzarskie z propozycjami zestawień produktów w zgodzie z różnorodnymi trendami stylistycznymi, kolorystycznymi i lifestyle’owymi. W Katalogu pojawiają się także sekcje z bestsellerami sprzedażowymi z oferty najemców, designerskimi perełkami z najwyższej półki dostępnymi w Domotece czy praktycznymi meblami, które wpisują się we współczesną potrzebę mobilności i częstych przeprowadzek.

Do pracy nad Katalogiem Produktowym Domoteka zaangażowała również influencerów – pasjonatów dobrego designu aktywnych w mediach społecznościowych. Na łamach Katalogu dzielą się oni swoimi pomysłami i inspiracjami dotyczącymi zarówno wnętrz, jak i stylu życia. Nawiązanie graficzne i kontentowe do Pinteresta i Instagrama umożliwi także promocję katalogu w tych kanałach. Odpowiada też współczesnemu poszukiwaniu inspiracji online, które nie zawsze wiąże się z przeglądaniem klasycznych katalogów produktowych.

Innowacyjna forma Katalogu Produktowego Domoteki podyktowana jest współczesnymi trendami w zakresie aranżacji wnętrz, które dotyczą nie tylko nowych dróg poszukiwania inspiracji, lecz także coraz większej roli mediów społecznościowych i influencerów. Lifestyle’owa, atrakcyjna graficznie prezentacja produktów pozwala poznać ofertę Domoteki z poziomu indywidualnych potrzeb, stanowiąc przy tym potężne źródło pomysłów dla domu – mówi Agata Brzezińska, Head of CEE z firmy Pradera, właściciela Domoteki.

Nowy Katalog Produktowy Domoteki łączy w sobie najlepsze doświadczenia magazynów wnętrzarskich z nowoczesnymi technologiami cyfrowymi. Intuicyjna forma pozwala zaś wygodnie nawigować po świecie produktów przedstawionych w inspiracyjnych kontekstach. W ten sposób Domoteka wychodzi naprzeciw współczesnym trendom, zapewniając swoim klientom nowe, szerokie możliwości urządzania wymarzonych domów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Geberit weźmie udział w 14. PLGBC Green Building Summit Biuro prasowe
2024-09-27 | 11:10

Geberit weźmie udział w 14. PLGBC Green Building Summit

PLGBC Green Building Summit to jedno z najważniejszych międzynarodowych wydarzeń poświęconych zrównoważonemu budownictwu, architekturze i rynkowi nieruchomości. Najbliższa,
Dom Zamieszkać ze sztuką. Dwupoziomowe mieszkanie po gruntownym remoncie
2024-09-26 | 15:40

Zamieszkać ze sztuką. Dwupoziomowe mieszkanie po gruntownym remoncie

Dom to nie tyle ściany, co ludzie, którzy w nich zamieszkują. Najlepiej o tym świadczy dwupiętrowe mieszkanie dla rodziny, które za sprawą architekt Weroniki Budzichowskiej z To
Dom Neurodesign a jesienne wnętrza - przestrzenie sprzyjające dobremu samopoczuciu
2024-09-26 | 14:00

Neurodesign a jesienne wnętrza - przestrzenie sprzyjające dobremu samopoczuciu

Jesień to idealny moment, by wprowadzić do wnętrz nowe akcenty, które nie tylko ocieplą przestrzeń, ale także – zgodnie z koncepcją neurodesignu – wpłyną na nasze dobre

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Muzyka

Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci

Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.